Tevreden over de snelle service zowel bij het brengen als mede bij het ophalen. Echter vraag ik mij af op welke locatie mijn auto die 14 dagen heeft gestaan. Dit kan van belang zijn om nogeens met u een parking te reserveren.

Goed geregeld

Auto stond al klaar toen we naar buiten kwamen, konden dus gelijk weg rijden. Top

Goed geregeld

Vlotte service. Vriendelijk. Geen wachttijd. Auto stond alweer geparkeerd toen ik aan kwam lopen.

Bij aankomst was er binnen twee minuten iemand om aanwezig om de auto over te nemen. En bij terugkomst stond de auto al klaar. Super vriendelijk personeel.

Super service!

Aangekomen Rotterdam Airport auto opgehaald en stonden binnen 5min binnen op het vliegveld. Terugkomst: gebeld toen we uit het vliegtuig liepen koffers opgehaald en de auto stond klaar.

Erg vriendelijk en uitstekende service !

Uitstekende service en uitermate vriendelijk personeel , auto stond precies op tijd weer voor ons klaar . Ten zeerste aan te bevelen !

Super!!

Aanrader! Medewerker bijzonder aardig, zowel bij vertrek als aankomst keurig op tijd, niets op aan te merken, volgende keer weer!!

Makkelijk en snel geregeld

Prima.....parkeren en een paar minuten later de vertrekhal in lopen.

Goede service en op tijd.

Als je de instructies volgt en ze van te voren belt, staan ze klaar om je auto op te halen en in te leveren.

Prima service, niet hoeven wachten en vriendelijk behulpzaam personeel

Goede ervaring

Alles verliep heel vlot en correct!

Afleveren en ophalen verliep heer vlot. Sympathieke contactpersoon.

Geen gedoe

Duidelijke communicatie, vriendelijke mensen, eerlijke prijs. alles verliep zoals afgesproken, zowel bij vertrek als aankomst. Bij vertrek vragen ze een half uur voor aankomst op de luchthaven even bellen en dan staat er iemand klaar om de auto over te nemen. Bij die overdracht wordt gezamenlijk een rondje om de auto gelopen, een foto van de km-stand gemaakt en een formulier digitaal ondertekend. Bij terugkomst houdt GarantParking zelf obv vluchtnummer de vluchtinformatie cq aankomsttijd in de gaten en kun je ook weer bellen als je geland bent. In ons geval stond er al iemand klaar Wij zijn zeer tevreden, gaan dit zeker vaker doen en kunnen het van harte aanbevelen.

Niks op aan te merken. Zeer klantvriendelijk

Zeer goede en stipte service👍

Heb een Heel goed ervaring

Heb een heel goed ervaring allés was top.

Correct en betrouwbaar

Was best ongerust maar gelukkig bleek dat onnodig. Alles verliep prima. Erg aardige mannen ook!

Prima en stipt geregelde valetparkeren met GarantParking.

Keurig volgens afspraak werden we opgewacht bij de luchthaven ondanks dat we een half uur eerder waren dat via de mail hadden doorgegeven. Bij terugkomst was de wachttijd minimaal. Heel netjes werden we geholpen met de bagage.

Volledig volgens verwachting of zelfs beter

Service is top. Vriendelijke en behulpzame mensen die er perfect op het uur van afspraak staan. Ook bij terugkomst stond de auto gewoon klaar om ineens naar huis te kunnen rijden. Een aanrader.

Volgens afspraak gehandeld

Auto op tijd opgehaald en netjes teruggebracht. Daarbij waren ze nog de goedkoopste ook.

Heel erg tevreden! Onze auto werd meteen overgenomen en toen we weer aankwamen stond er al een aardige jongen ons op te wachten. Ik had helaas een ongelukje gehad en kwam met rolstoel aan. Hij was zo vriendelijk om eerst onze bagage in de auto te zetten en bracht voor ons de rolstoel weer naar de aankomshal! Wij zijn zeer tevreden!

Correct, op tijd, vriendelijk!

Zeer correcte prijs en prima service. Alles verliep zoals omschreven. Bij de terugreis was de chauffeur ook prima op tijd, geen wachttijd!

vlot, vriendelijk en snelle service

vlot, vriendelijk en snelle service

Makkelijk en snel

Bij de aankomst even moeten wachten omdat de chauffeur juist een andere wagen had weggebracht. Er worden foto's van de hele wagen en de kilometerstand genomen om schade niet te betwisten, alles digitaal, zeer makkelijk. Bij terugkomst stond de chauffeur ons op te wachten en konden wij onmiddellijk vertrekken vanaf de kiss&ride. Top service, wij zijn fan.

Correct, vriendelijk en betrouwbaar!!

Twee keer gebruik gemaakt van deze service en gaan er zeker vaker gebruik van maken. Altijd stipt op tijd, correct, communicatie top, vriendelijk en zeer toegewijde medewerker getroffen al twee keer dezelfde.