geweldig

snelle levering tegen een nette prijs

small

Everything is great, THANK YOU!

Bestelling was perfect

Aflevering: Hebben ze bij de buren afgeleverd maar geen informatie bij mij achter gelaten. De buurman stuurde mij een app dat er een pakket voor mij was binnengekomen. Dat vond ik wel een minpuntje

Goedkoop en perfecte garantie

We kochten als bedrijf met kleine TD mooie lintzaag voor metaal. Tijdens transport is er een kunststof kapje gesneuveld en daar hebben we een foto van gemaild, we kregen volgende dag al een vervangend onderdeel opgestuurd met excuses voor het ongemak. Goedkoop zijn is één ding maar op dit niveau service verlenen is twee. Rubenco heeft wat ons betreft de perfecte balans tussen prijs en kwaliteit en service, een echte aanrader dus. Mail wordt ook altijd vlot beantwoord door Willem.

TOP!!

Gisteren heb ik, tegen sluitingstijd, een lasapparaat gekocht bij RUbenco. Eerst bleef men al wat langer omdat ik laat was. Toen ik daarna aangaf aan geen laservaring te hebben, nam men ook nog alle tijd voor mij en kreeg ik een uitgebreide en prettige uitleg van het apparaat en allerlei praktische (las)tips. TOP!!

Uistekende service

Zeer vlotte te leveren. Vriendelijke bezorger, en neer gezet waar ik het hebben wou. Een aanrader voor voor iedereen.

jullie komen je afspraken goed na.

Mijn ervaring is: Je kunt zien wanneer je product wordt afgeleverd. Voor de rest helemaal in orden.

uitstekend

Ik ben aangenaam verrast.Het informerende telefoongesprek over de levering en toelichting van het bestelde was ongewoon plezierig.

Helemaal top

Helemaal top

Snelle klantgerichte service

Goed voorgelicht en snel antwoord gekregen op speciale verzoeken. Denken goed mee.

Super snelle vriendelijke service

Bestelling snel klaar voor verzending werd netjes gebeld dat ivm drukte bij transporteur het iets langer kan duren

Goede ervaring

Goede afwerking van ook een kleine bestelling en zeker net zo snel als bol.com

Geweldige service

Nadat ik mijn bestelling geplaatst had, werd ik de volgende dag gebeld, dat ik accessoires had besteld, die niet compatible waren. Ze losten het probleem op, zodat ik de juiste onderdelen kreeg. Fantastische geregeld!

Uitstekende service!

Bij Rubenco een gereedschapswagen besteld. Dit betrof een cadeau voor mijn vader. Wat een super service en levering. Gevraagd te leveren op zijn verjaardag en dit werd geregeld. Vader is ontzettend blij met de wagen. Dank Rubenco, ook voor het leuke verjaardagsbriefje!

Servicegericht en vlot.

Zeer tevreden over het hele proces van online aankoop tot bezorging. Zeer correct in de communicatie en product zeer vlot in huis. Aanrader!

Snel,Goed,Geweldig

Prima levering .Erg snel en goede kwaliteit

Mooi mig lasapparaat set gekocht. Last goed. Ziet er degelijk uit. Snel verzonden. Contact gehad over de afleverdatum. Top product voor een nette prijs.

Makkelijk gevonden en supersnel verzonden

Prima webshop ,overzichtelijke website en echt supersnel in huis. Kan niet beter.

weergaloos.

het plooiapparaat is zeer uitgebreid met vele hulpstukken, valt eigenlijk beter mee dan ik verwacht had. ook werd het zeer snel geleverd, heb goede site ontdekt.

levering zoals je verwacht.

Kreeg tot de volgende dag géén mail, gebeld direct korte lijnen er werd overlegd bleek in mijn spam box te zitten. Mijn fout, Hoorde dat het al gepikt was volgende dag prima geleverd.

kan niet beter

Ik had al een dikke maand een Compressor van HBM op het oog maar bij HBM zelf was hij al een hele poos niet op voorraad, dus maar even zoeken op internet. hier vond ik de compressor van HBM bij Rubenco wel op voorraad, op maandag besteld, dinsdag werd ik hierover gebeld en woensdag al thuis geleverd, perfect geregeld hartelijk dank. En de compressor is nog stiller dan ik had verwacht een hele mooie machine.

Prima, snelle levering

Goed dat je met regelmaat op de hoogte wordt gehouden omtrent de status van je bestelling

Super !!!

Duidelijke communicatie , snelle levering , goed verpakt , goedkoop en mooi gereedschap ! Hendri

Gebruikerssporen zichtbaar op aangekocht voorwerp.

Ik had een aambeeld gekocht echter bij ontvangst merk ik op dat er reeds gebruikerssporen aanwezig zijn ondanks het een splinternieuw zou zijn... Spijtig!

Super bediening en klantvriendelijk

Mijn ervaring met Rubenco is: Bij voorlichting en aanschaf van apparatuur krijg je de volledige medewerking en heeft men geduld en maakt men tijd om goede uitleg te geven. De service van Rubenco is SUPER GOED en klantvriendelijk. Van mij 10 sterren en een duim. Heel anders dan HBM sinds ze telefonisch niet meer bereikbaar zijn is de klantvriendelijkheid enorm afgenomen F.Boersma, gepensioneerd docent Voertuigentechniek. Willem een hele grote opstekende duim voor jullie, een gezond en succesvol 2021.