Zoals gewoonlijk super!!

Super!!

Enorm goed geholpen

Na een telefoontje over de juiste maat lintzaag plaatste ik een bestelling waarin ik een fout maakte. De medewerker (wiens naam ik even kwijt ben, sorry) was zo alert om mij daarover te bellen en de fout te herstellen.

Helemaal TOP

Zelfs buiten de omruil tijd was het geen probleem om toch het product te kunnen ruilen

Gewoon goed zoals ik gewoon ben

Beste, Ga gewoon door op deze manier dan zal ik een tevreden klant blijven. Mvg. Henri de Kort

Well done

Fast feedback upon questions by mail, smooth procedure of ordering online and picking up next day. By the silent compressor is used in-house and that silent that no one can hear it anymore next room, great piece of technology.

Weigeren geld terug te betalen

Na het terugsturen van een product binnen de bedenktermijn van 14 dagen slechts het bedrag van het product terug gehad, niet dat van de verzendkosten. Na ze hierop te hebben geattendeerd geen reactie meer ontvangen.

Erg goed.

Hebben bij jullie een luchtslanghaspel besteld netjes en snel bezorgd .onze zoon zal er blij mee zijn want die wordt donderdag 40 jaar. Jullie zijn zeker een zaak om aan te raden.Gr en bedankt Fam Jansen.

Prima !

Telefonisch overleg mogelijk t.b.v. keuze van het product. Advies t.a.v. toepassing en gebruik. Betrouwbaar, snel in huis en te betalen. Deze firma komt zeker te staan in de lijst van leveranciers tbv gerelateerde bestellingen.

Top, zoals het hoort te zijn

Eerlijk zaken doen zonder poespas

Behoorlijk goede kwaliteit voor deze prijs

Slagletters werden op tijd geleverd en zijn voor deze prijs van behoorlijk goede kwaliteit! kan ze aanbevelen.

Top webshop

Snelle levering, het door mij bestelde materiaal prima prijs kwaliteit verhouding. Is aan te bevelen!

keurige transactie, duidelijke informatie en zeer vlotte verzending

Gekocht : een HBM X-2L boor-freesmachine. Duidelijke en probleemloze website. Snel en simpel besteld. Goede informatie over de levering. Nette prijs en afleveringskosten. Besteld en de volgende dag al in huis. Stevig verpakt geleverd in kist op pallet. Een degelijke machine, geprobeerd en 100% in orde. Zal perfect aan mijn hobby-eisen voldoen.

Extreem vlotte service.

Aanrader!

Mooie artikelen tegen scherpe prijs

Mooie artikelen tegen scherpe prijs, helaas duurde de verzending wat langer. Achteraf bleek dat dit kwam door een gammele kartonnen doos die bezorger DHL met tape weer aan elkaar moest plakken. Het pakket was wel compleet.

Simpel bestellen en snel in huis.

Keurig verlopen. Helaas de eerste levering een verkeerd artikel ingepakt. Maar na een telefoontje was het snel opgelost en hebben wij het juiste artikel ontvangen.

Prima bedrijf

Goed gereedschap, snelle levering echt een bedrijf om meer zaken mee te doen.

Behulpzaam en vakkundig personeel

Idem

Tevreden klant.

Snelle levering voor goede producten.

Heb gekregen wat ik besteld heb en het voldoet aan mijn eisen !

Heb gekregen wat ik besteld heb en het voldoet aan mijn eisen !

mijn eerste koop en is goed

nogmaals eerste koop en ben tevreden

Vlot bezorgd

Mijn bestelling is vlot afgehandeld en bezorgd. De kwaliteit van het product (slagletters) is prima.

Vrij groot assortiment

Spijtig dat op de site de verzendingskosten staan vermeld die niet kloppen met de werkelijkheid tot 29 kg 6.95 euro naar Belgie mijn pakketje woog 9 kg en de verzendingskosten bedragen 9.95 euro Voor de rest vlotte afhandeling

Zeer goede ervaring raad Rubenco ook aan andere aan

Zeer goede ervaring. Bestelde artikelen gelijk op website. Zeer goed verpakt. En binnen de 2 dagen na plaatsen van bestelling afgeleverd. Bestelling ook goed op te volgen.

Super service vandaag bestelt morgen in huis

Prima prijs kwaliteit verhouding, snel verzonden en vragen snel en duidelijk beantwoord. 1 woord top

Prima service!

Goede prijs/kwaliteit verhouding, en snelle vezending! Echt een aanrader