Snelle levering, nette prijs

Snelle levering en nette prijs, goede info m.b.t. levering

Gewoon top

Snel geleverd.

Binnen 24 uur levering

Netjes en correct.

Vlotte afhandeling en snelle bezorging

mooi pakket produkten en prima service

mooi pakket produkten en prima service, en snel geleverd

Uistekende klantgerichte service

Ondanks een bestelformulier van mijn zijde werd ik door Rubenco gebeld en kon de de levering alsnog doorgang vinden. Waar vindt je nog dit soort bedrijfjes!

Snelle orderafhandeling!

Snelle orderafhandeling!

Topwinkel voor metaalbewerkings gereedschap

Altijd goed geholpen en goede service een aanrader

Super bedrijf, een topper!

Zeer goede kwaliteit, snel.

Super service!!

Supersnelle verzending en kwaliteit, hier koop ik graag opnieuw.

Je gaat altijd met een oplossing naar huis.

Of het nu gaat om een product dat, bijna ongeloofwaardig, niet in het assortiment zit of een onderdeel uit een set dat je verspeeld hebt, Rubenco zorgt voor een oplossing. Bedankt Willem!

Snel een lasapparaat geleverd. Nette prijs en helemaal compleet

Erg vriendelijk!

Snel en vakkundig geholpen..!!

geweldig

snelle levering tegen een nette prijs

small

Everything is great, THANK YOU!

Bestelling was perfect

Aflevering: Hebben ze bij de buren afgeleverd maar geen informatie bij mij achter gelaten. De buurman stuurde mij een app dat er een pakket voor mij was binnengekomen. Dat vond ik wel een minpuntje

Goedkoop en perfecte garantie

We kochten als bedrijf met kleine TD mooie lintzaag voor metaal. Tijdens transport is er een kunststof kapje gesneuveld en daar hebben we een foto van gemaild, we kregen volgende dag al een vervangend onderdeel opgestuurd met excuses voor het ongemak. Goedkoop zijn is één ding maar op dit niveau service verlenen is twee. Rubenco heeft wat ons betreft de perfecte balans tussen prijs en kwaliteit en service, een echte aanrader dus. Mail wordt ook altijd vlot beantwoord door Willem.

TOP!!

Gisteren heb ik, tegen sluitingstijd, een lasapparaat gekocht bij RUbenco. Eerst bleef men al wat langer omdat ik laat was. Toen ik daarna aangaf aan geen laservaring te hebben, nam men ook nog alle tijd voor mij en kreeg ik een uitgebreide en prettige uitleg van het apparaat en allerlei praktische (las)tips. TOP!!

Uistekende service

Zeer vlotte te leveren. Vriendelijke bezorger, en neer gezet waar ik het hebben wou. Een aanrader voor voor iedereen.

jullie komen je afspraken goed na.

Mijn ervaring is: Je kunt zien wanneer je product wordt afgeleverd. Voor de rest helemaal in orden.

uitstekend

Ik ben aangenaam verrast.Het informerende telefoongesprek over de levering en toelichting van het bestelde was ongewoon plezierig.

Helemaal top

Helemaal top

Snelle klantgerichte service

Goed voorgelicht en snel antwoord gekregen op speciale verzoeken. Denken goed mee.

Super snelle vriendelijke service

Bestelling snel klaar voor verzending werd netjes gebeld dat ivm drukte bij transporteur het iets langer kan duren

Goede ervaring

Goede afwerking van ook een kleine bestelling en zeker net zo snel als bol.com