Super !!!

Duidelijke communicatie , snelle levering , goed verpakt , goedkoop en mooi gereedschap ! Hendri

Gebruikerssporen zichtbaar op aangekocht voorwerp.

Ik had een aambeeld gekocht echter bij ontvangst merk ik op dat er reeds gebruikerssporen aanwezig zijn ondanks het een splinternieuw zou zijn... Spijtig!

Super bediening en klantvriendelijk

Mijn ervaring met Rubenco is: Bij voorlichting en aanschaf van apparatuur krijg je de volledige medewerking en heeft men geduld en maakt men tijd om goede uitleg te geven. De service van Rubenco is SUPER GOED en klantvriendelijk. Van mij 10 sterren en een duim. Heel anders dan HBM sinds ze telefonisch niet meer bereikbaar zijn is de klantvriendelijkheid enorm afgenomen F.Boersma, gepensioneerd docent Voertuigentechniek. Willem een hele grote opstekende duim voor jullie, een gezond en succesvol 2021.

Profesionals

Gebruiksvriendelijke website, snelle reactie, Goede communicatie, snel verzonden.

Goed , duidelijk en snel TOP

na het bestellen, goed en snel afgewikkeld , zelfs nog telefonisch na gebeld , blij mee!!!

Zeer content van product, snelle levering.

Zeer content van product en snelle levering

Problemen met bestellen en gemaakte foutjes worden soepel opgelost.

Bij het bestellen via de website werkte de laatste stap niet. Na diverse keren proberen ( ook met andere browsers) is het netjes opgelost door een werkende link te sturen. Helaas was daardoor het artikel 2 keer besteld, maar na een telefoontje werd dat netjes opgelost.

oke maar niet geweldig

Verzenden gebeurde redelijk snel. Alleen jammer dat de bijgeleverde bouten te lang waren om een deel van de accessoires te kunnen monteren. natuurlijk is voor iemand die zulk gereedschap koopt een bout inkorten zo gedaan.

Gisteren besteld morgen in huis

Waarom niet per brievenbuspost?

Kreeg een schuifmaatje binnen dat gemakkelijk door de brievenbus zou hebben gepast. Maar nee, het werd voor veel geld met DHL in een doos met 99% lucht toegestuurd. Bovendien was het product ronduit waardeloos, maar dat even terzijde.

Top bedrijf met goede medewerkers

Geen vraag is te gek en indien iets niet in het assortiment zit wordt er door Willem en Henk voor jou na gezocht!

TOP SERVICE !!!!!!

Compressor was getest. Thuis aangekomen gelijk gebruikt om fiets én autobanden op te pompen. Werkt perfect.

super!

Gereedschapswagen besteld waarvan 2 dingen niet goed werkten, gelijk 2 nieuwe opgestuurd gekregen. Hele goede en snelle service!

Zeer slecht product/service

Product voldeed niet. Slechte service.

goede producten en snelle levering !

goede producten en snelle levering , top !!!!!

Prima bedrijf

Ik kom er al jaren aardige mensen groot assortiment tegen scherpe prijzen.

Ik ben zeer tevreden! Bestelde een rollenband van 1 meter op pootjes. Werd één dag voor levering gebeld dat de levering de volgende dag zou plaats vinden. Perfect geleverd en goed verpakt, en binnen twee dagen in huis.

Fantastich

Besteld en ontvangen snelle en goede service .

heel fijne winkel met super snelle service

ik bestelde een juwelierszaag voor mijn man en ondanks de drukke tijd had ik hem binnen 2 dagen binnen goed verpakt en alles ok ook het proces voor verzending helemaal ok prima winkel zou ik zeggen

Goede prijs kwaliteit , snel en prettig contact

Opgevoed met de grote gereedschapmerken ben je eerst huiverig voor B-merken die zo goedkoop zijn dat het haast niets kan wezen.... Omdat je sommig gereedschap maar weinig gaat gebruiken is het gekkenwerk alles van een duur bekend merk te hebben dus toch maar eens wat producten geprobeerd bij Rubenco. Op een kleinigheid na is het geleverde spul altijd een succes geweest. Een keer een hydraulische perstang gehad waar een van de persbekken van ontbrak, dit is snel en zonder gezeur nageleverd. Contact verloopt altijd goed en snel via de mail.

Geweldig en nog humor ook :-))

Lasapperaat gekocht. Fantastisch geholpen door Willem. Wat een snoepwinkel daar. Ze hebben alles waar ik vrolijk van wordt, net een snoepwinkel. Wij restaureren oldtimers en daar hoort mooi lassen ook bij. Nou, dat kan met dit apparaat. Nog even discussie gehad over 220 volt of 400 maar dat is na assistentie van Henk vrolijk opgelost. Als je op zoek bent naar alles wat je zoekt aan gereedschap moet je hier naartoe. Van alles gekocht, afgerekend en weggerend anders stond ik daar nu nog. Willem en Henk, het was mij een waar genoegen. ( ik ben geen familie, gewoon klant )

Helemaal tevreden

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden over levering en product goed verpakt en als omschreven.

Was op zoek naar een paar stevige oprijbokken voor een vriendelijke prijs. Via een advertentie op Speurders kwam ik bij Rubenco terecht. Zondag besteld, dinsdag perfect verpakt thuis afgeleverd. Ben zeer tevreden, jammer dat Rubenco niet bij mij om de hoek zit. Dat zou sommige klussen eenvoudiger maken met hun groot aanbod van gereedschap.

goed geregeld

zeer snelle levering, prettig zakendoen

De hele dag gewacht, pakket had vertraging

Zou tussen 11 en 3 uur bezorgd worden maar niet gekomen, toen bleek er 1 a 2 dagen vertraging te zijn