Geweldige service

Nadat ik mijn bestelling geplaatst had, werd ik de volgende dag gebeld, dat ik accessoires had besteld, die niet compatible waren. Ze losten het probleem op, zodat ik de juiste onderdelen kreeg. Fantastische geregeld!

Uitstekende service!

Bij Rubenco een gereedschapswagen besteld. Dit betrof een cadeau voor mijn vader. Wat een super service en levering. Gevraagd te leveren op zijn verjaardag en dit werd geregeld. Vader is ontzettend blij met de wagen. Dank Rubenco, ook voor het leuke verjaardagsbriefje!

Servicegericht en vlot.

Zeer tevreden over het hele proces van online aankoop tot bezorging. Zeer correct in de communicatie en product zeer vlot in huis. Aanrader!

Snel,Goed,Geweldig

Prima levering .Erg snel en goede kwaliteit

Mooi mig lasapparaat set gekocht. Last goed. Ziet er degelijk uit. Snel verzonden. Contact gehad over de afleverdatum. Top product voor een nette prijs.

Makkelijk gevonden en supersnel verzonden

Prima webshop ,overzichtelijke website en echt supersnel in huis. Kan niet beter.

weergaloos.

het plooiapparaat is zeer uitgebreid met vele hulpstukken, valt eigenlijk beter mee dan ik verwacht had. ook werd het zeer snel geleverd, heb goede site ontdekt.

levering zoals je verwacht.

Kreeg tot de volgende dag géén mail, gebeld direct korte lijnen er werd overlegd bleek in mijn spam box te zitten. Mijn fout, Hoorde dat het al gepikt was volgende dag prima geleverd.

kan niet beter

Ik had al een dikke maand een Compressor van HBM op het oog maar bij HBM zelf was hij al een hele poos niet op voorraad, dus maar even zoeken op internet. hier vond ik de compressor van HBM bij Rubenco wel op voorraad, op maandag besteld, dinsdag werd ik hierover gebeld en woensdag al thuis geleverd, perfect geregeld hartelijk dank. En de compressor is nog stiller dan ik had verwacht een hele mooie machine.

Prima, snelle levering

Goed dat je met regelmaat op de hoogte wordt gehouden omtrent de status van je bestelling

Super !!!

Duidelijke communicatie , snelle levering , goed verpakt , goedkoop en mooi gereedschap ! Hendri

Gebruikerssporen zichtbaar op aangekocht voorwerp.

Ik had een aambeeld gekocht echter bij ontvangst merk ik op dat er reeds gebruikerssporen aanwezig zijn ondanks het een splinternieuw zou zijn... Spijtig!

Super bediening en klantvriendelijk

Mijn ervaring met Rubenco is: Bij voorlichting en aanschaf van apparatuur krijg je de volledige medewerking en heeft men geduld en maakt men tijd om goede uitleg te geven. De service van Rubenco is SUPER GOED en klantvriendelijk. Van mij 10 sterren en een duim. Heel anders dan HBM sinds ze telefonisch niet meer bereikbaar zijn is de klantvriendelijkheid enorm afgenomen F.Boersma, gepensioneerd docent Voertuigentechniek. Willem een hele grote opstekende duim voor jullie, een gezond en succesvol 2021.

Profesionals

Gebruiksvriendelijke website, snelle reactie, Goede communicatie, snel verzonden.

Goed , duidelijk en snel TOP

na het bestellen, goed en snel afgewikkeld , zelfs nog telefonisch na gebeld , blij mee!!!

Zeer content van product, snelle levering.

Zeer content van product en snelle levering

Problemen met bestellen en gemaakte foutjes worden soepel opgelost.

Bij het bestellen via de website werkte de laatste stap niet. Na diverse keren proberen ( ook met andere browsers) is het netjes opgelost door een werkende link te sturen. Helaas was daardoor het artikel 2 keer besteld, maar na een telefoontje werd dat netjes opgelost.

oke maar niet geweldig

Verzenden gebeurde redelijk snel. Alleen jammer dat de bijgeleverde bouten te lang waren om een deel van de accessoires te kunnen monteren. natuurlijk is voor iemand die zulk gereedschap koopt een bout inkorten zo gedaan.

Gisteren besteld morgen in huis

Waarom niet per brievenbuspost?

Kreeg een schuifmaatje binnen dat gemakkelijk door de brievenbus zou hebben gepast. Maar nee, het werd voor veel geld met DHL in een doos met 99% lucht toegestuurd. Bovendien was het product ronduit waardeloos, maar dat even terzijde.

Top bedrijf met goede medewerkers

Geen vraag is te gek en indien iets niet in het assortiment zit wordt er door Willem en Henk voor jou na gezocht!

TOP SERVICE !!!!!!

Compressor was getest. Thuis aangekomen gelijk gebruikt om fiets én autobanden op te pompen. Werkt perfect.

super!

Gereedschapswagen besteld waarvan 2 dingen niet goed werkten, gelijk 2 nieuwe opgestuurd gekregen. Hele goede en snelle service!

Zeer slecht product/service

Product voldeed niet. Slechte service.

goede producten en snelle levering !

goede producten en snelle levering , top !!!!!