Prima bedrijf

Ik kom er al jaren aardige mensen groot assortiment tegen scherpe prijzen.

Ik ben zeer tevreden! Bestelde een rollenband van 1 meter op pootjes. Werd één dag voor levering gebeld dat de levering de volgende dag zou plaats vinden. Perfect geleverd en goed verpakt, en binnen twee dagen in huis.

Fantastich

Besteld en ontvangen snelle en goede service .

heel fijne winkel met super snelle service

ik bestelde een juwelierszaag voor mijn man en ondanks de drukke tijd had ik hem binnen 2 dagen binnen goed verpakt en alles ok ook het proces voor verzending helemaal ok prima winkel zou ik zeggen

Goede prijs kwaliteit , snel en prettig contact

Opgevoed met de grote gereedschapmerken ben je eerst huiverig voor B-merken die zo goedkoop zijn dat het haast niets kan wezen.... Omdat je sommig gereedschap maar weinig gaat gebruiken is het gekkenwerk alles van een duur bekend merk te hebben dus toch maar eens wat producten geprobeerd bij Rubenco. Op een kleinigheid na is het geleverde spul altijd een succes geweest. Een keer een hydraulische perstang gehad waar een van de persbekken van ontbrak, dit is snel en zonder gezeur nageleverd. Contact verloopt altijd goed en snel via de mail.

Geweldig en nog humor ook :-))

Lasapperaat gekocht. Fantastisch geholpen door Willem. Wat een snoepwinkel daar. Ze hebben alles waar ik vrolijk van wordt, net een snoepwinkel. Wij restaureren oldtimers en daar hoort mooi lassen ook bij. Nou, dat kan met dit apparaat. Nog even discussie gehad over 220 volt of 400 maar dat is na assistentie van Henk vrolijk opgelost. Als je op zoek bent naar alles wat je zoekt aan gereedschap moet je hier naartoe. Van alles gekocht, afgerekend en weggerend anders stond ik daar nu nog. Willem en Henk, het was mij een waar genoegen. ( ik ben geen familie, gewoon klant )

Helemaal tevreden

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden over levering en product goed verpakt en als omschreven.

Was op zoek naar een paar stevige oprijbokken voor een vriendelijke prijs. Via een advertentie op Speurders kwam ik bij Rubenco terecht. Zondag besteld, dinsdag perfect verpakt thuis afgeleverd. Ben zeer tevreden, jammer dat Rubenco niet bij mij om de hoek zit. Dat zou sommige klussen eenvoudiger maken met hun groot aanbod van gereedschap.

goed geregeld

zeer snelle levering, prettig zakendoen

De hele dag gewacht, pakket had vertraging

Zou tussen 11 en 3 uur bezorgd worden maar niet gekomen, toen bleek er 1 a 2 dagen vertraging te zijn

Op dinsdagochtend een een bestelling geplaatst, in de loop van de middag al een telefoontje of er iemand thuis is op woensdag. Netjes zoals afgesproken een uur van te voren gebeld en tot in de garage afgeleverd. Dus ook een goede service van Beekman transport.

Helm besteld kwam sneller dan verwacht paste perfect

goed vlot bediend

goed wanneer betaling toegekomen is je bestelling snel geleverd

besteld en vlot geleverd en voldoet aan de verwachtingen

Service is 200% en super vriendelijk personeel

problemen met een nieuw las apparaat. Werd voor niks een nieuwe opgestuurd. Enige nadeel is dat ik iets minder tevreden ben over de kwaliteit van het las apparaat. maar daar was de prijs ook na

Zoals gewoonlijk super!!

Super!!

Enorm goed geholpen

Na een telefoontje over de juiste maat lintzaag plaatste ik een bestelling waarin ik een fout maakte. De medewerker (wiens naam ik even kwijt ben, sorry) was zo alert om mij daarover te bellen en de fout te herstellen.

Helemaal TOP

Zelfs buiten de omruil tijd was het geen probleem om toch het product te kunnen ruilen

Gewoon goed zoals ik gewoon ben

Beste, Ga gewoon door op deze manier dan zal ik een tevreden klant blijven. Mvg. Henri de Kort

Well done

Fast feedback upon questions by mail, smooth procedure of ordering online and picking up next day. By the silent compressor is used in-house and that silent that no one can hear it anymore next room, great piece of technology.

Weigeren geld terug te betalen

Na het terugsturen van een product binnen de bedenktermijn van 14 dagen slechts het bedrag van het product terug gehad, niet dat van de verzendkosten. Na ze hierop te hebben geattendeerd geen reactie meer ontvangen.

Erg goed.

Hebben bij jullie een luchtslanghaspel besteld netjes en snel bezorgd .onze zoon zal er blij mee zijn want die wordt donderdag 40 jaar. Jullie zijn zeker een zaak om aan te raden.Gr en bedankt Fam Jansen.

Prima !

Telefonisch overleg mogelijk t.b.v. keuze van het product. Advies t.a.v. toepassing en gebruik. Betrouwbaar, snel in huis en te betalen. Deze firma komt zeker te staan in de lijst van leveranciers tbv gerelateerde bestellingen.

Top, zoals het hoort te zijn

Eerlijk zaken doen zonder poespas