Op dinsdagochtend een een bestelling geplaatst, in de loop van de middag al een telefoontje of er iemand thuis is op woensdag. Netjes zoals afgesproken een uur van te voren gebeld en tot in de garage afgeleverd. Dus ook een goede service van Beekman transport.

Helm besteld kwam sneller dan verwacht paste perfect

goed vlot bediend

goed wanneer betaling toegekomen is je bestelling snel geleverd

besteld en vlot geleverd en voldoet aan de verwachtingen

Service is 200% en super vriendelijk personeel

problemen met een nieuw las apparaat. Werd voor niks een nieuwe opgestuurd. Enige nadeel is dat ik iets minder tevreden ben over de kwaliteit van het las apparaat. maar daar was de prijs ook na

Zoals gewoonlijk super!!

Super!!

Enorm goed geholpen

Na een telefoontje over de juiste maat lintzaag plaatste ik een bestelling waarin ik een fout maakte. De medewerker (wiens naam ik even kwijt ben, sorry) was zo alert om mij daarover te bellen en de fout te herstellen.

Helemaal TOP

Zelfs buiten de omruil tijd was het geen probleem om toch het product te kunnen ruilen

Gewoon goed zoals ik gewoon ben

Beste, Ga gewoon door op deze manier dan zal ik een tevreden klant blijven. Mvg. Henri de Kort

Well done

Fast feedback upon questions by mail, smooth procedure of ordering online and picking up next day. By the silent compressor is used in-house and that silent that no one can hear it anymore next room, great piece of technology.

Weigeren geld terug te betalen

Na het terugsturen van een product binnen de bedenktermijn van 14 dagen slechts het bedrag van het product terug gehad, niet dat van de verzendkosten. Na ze hierop te hebben geattendeerd geen reactie meer ontvangen.

Erg goed.

Hebben bij jullie een luchtslanghaspel besteld netjes en snel bezorgd .onze zoon zal er blij mee zijn want die wordt donderdag 40 jaar. Jullie zijn zeker een zaak om aan te raden.Gr en bedankt Fam Jansen.

Prima !

Telefonisch overleg mogelijk t.b.v. keuze van het product. Advies t.a.v. toepassing en gebruik. Betrouwbaar, snel in huis en te betalen. Deze firma komt zeker te staan in de lijst van leveranciers tbv gerelateerde bestellingen.

Top, zoals het hoort te zijn

Eerlijk zaken doen zonder poespas

Behoorlijk goede kwaliteit voor deze prijs

Slagletters werden op tijd geleverd en zijn voor deze prijs van behoorlijk goede kwaliteit! kan ze aanbevelen.

Top webshop

Snelle levering, het door mij bestelde materiaal prima prijs kwaliteit verhouding. Is aan te bevelen!

keurige transactie, duidelijke informatie en zeer vlotte verzending

Gekocht : een HBM X-2L boor-freesmachine. Duidelijke en probleemloze website. Snel en simpel besteld. Goede informatie over de levering. Nette prijs en afleveringskosten. Besteld en de volgende dag al in huis. Stevig verpakt geleverd in kist op pallet. Een degelijke machine, geprobeerd en 100% in orde. Zal perfect aan mijn hobby-eisen voldoen.

Extreem vlotte service.

Aanrader!

Mooie artikelen tegen scherpe prijs

Mooie artikelen tegen scherpe prijs, helaas duurde de verzending wat langer. Achteraf bleek dat dit kwam door een gammele kartonnen doos die bezorger DHL met tape weer aan elkaar moest plakken. Het pakket was wel compleet.

Simpel bestellen en snel in huis.

Keurig verlopen. Helaas de eerste levering een verkeerd artikel ingepakt. Maar na een telefoontje was het snel opgelost en hebben wij het juiste artikel ontvangen.

Prima bedrijf

Goed gereedschap, snelle levering echt een bedrijf om meer zaken mee te doen.

Behulpzaam en vakkundig personeel

Idem

Tevreden klant.

Snelle levering voor goede producten.

Heb gekregen wat ik besteld heb en het voldoet aan mijn eisen !

Heb gekregen wat ik besteld heb en het voldoet aan mijn eisen !