Behoorlijk goede kwaliteit voor deze prijs

Slagletters werden op tijd geleverd en zijn voor deze prijs van behoorlijk goede kwaliteit! kan ze aanbevelen.

Top webshop

Snelle levering, het door mij bestelde materiaal prima prijs kwaliteit verhouding. Is aan te bevelen!

keurige transactie, duidelijke informatie en zeer vlotte verzending

Gekocht : een HBM X-2L boor-freesmachine. Duidelijke en probleemloze website. Snel en simpel besteld. Goede informatie over de levering. Nette prijs en afleveringskosten. Besteld en de volgende dag al in huis. Stevig verpakt geleverd in kist op pallet. Een degelijke machine, geprobeerd en 100% in orde. Zal perfect aan mijn hobby-eisen voldoen.

Extreem vlotte service.

Aanrader!

Mooie artikelen tegen scherpe prijs

Mooie artikelen tegen scherpe prijs, helaas duurde de verzending wat langer. Achteraf bleek dat dit kwam door een gammele kartonnen doos die bezorger DHL met tape weer aan elkaar moest plakken. Het pakket was wel compleet.

Simpel bestellen en snel in huis.

Keurig verlopen. Helaas de eerste levering een verkeerd artikel ingepakt. Maar na een telefoontje was het snel opgelost en hebben wij het juiste artikel ontvangen.

Prima bedrijf

Goed gereedschap, snelle levering echt een bedrijf om meer zaken mee te doen.

Behulpzaam en vakkundig personeel

Idem

Tevreden klant.

Snelle levering voor goede producten.

Heb gekregen wat ik besteld heb en het voldoet aan mijn eisen !

Heb gekregen wat ik besteld heb en het voldoet aan mijn eisen !

mijn eerste koop en is goed

nogmaals eerste koop en ben tevreden

Vlot bezorgd

Mijn bestelling is vlot afgehandeld en bezorgd. De kwaliteit van het product (slagletters) is prima.

Vrij groot assortiment

Spijtig dat op de site de verzendingskosten staan vermeld die niet kloppen met de werkelijkheid tot 29 kg 6.95 euro naar Belgie mijn pakketje woog 9 kg en de verzendingskosten bedragen 9.95 euro Voor de rest vlotte afhandeling

Zeer goede ervaring raad Rubenco ook aan andere aan

Zeer goede ervaring. Bestelde artikelen gelijk op website. Zeer goed verpakt. En binnen de 2 dagen na plaatsen van bestelling afgeleverd. Bestelling ook goed op te volgen.

Super service vandaag bestelt morgen in huis

Prima prijs kwaliteit verhouding, snel verzonden en vragen snel en duidelijk beantwoord. 1 woord top

Prima service!

Goede prijs/kwaliteit verhouding, en snelle vezending! Echt een aanrader

Snelle communicatie en meedenken met de klant

Via de webshop een houtdraaibank besteld. Prima prijs en snelle levering. werd nog gebeld door de transporteur hoe en wanneer ik hem geleverd wilde hebben. Toen ik vroeg of er wat extra plastic omheen kon omdat het nogal regenachtig is, was dat allemaal geen probleem en hij is netjes afgeleverd op de afgesproken manier.

Goed advies.

Prima reactie / snelle levering / mooi assortiment / verstand van zaken.

Goede service, beantwoord je vragen snel en levert ook de goederen snel

Heb de RUBENCO 4 Liter Draagbare Low Noise Compressor besteld. Had eerst een vraag hoeveel dB de compressor produceert. Kreeg snel een reactie. Maar wat mij verbaasde was dat men terug kwam met het antwoord; we hebben het even gemeten en de compressor produceert 62 dB op 4 meter afstand. Overigens kan ik iedereen deze compressor aanbevelen. Redelijk stil, zeker voor buiten gebruik, snel op 8 bar druk en compact.

Geweldige goede service

Alles wordt snel en netjes afgehandeld

Bestelde artikel snel geleverd .

Pluspunten

Snelle reactie klantenservice Snelle nette levering Goede telefonisch feed-back

Geen

Pluspunten

goede kwaliteit , niet te duur , goed verpakt en een snelle levering , goeie firma een aanrader !

geen

Pluspunten

zeer goede service en controle van de bestelling.

geen opmerkingen

Pluspunten

Vlugge en correcte afhandeling van de online bestelling.