Voor de zzp-er

een goed werkbaar progamma

goed programma

het is voor mijn een goed programma

Sinds dat ik fenna gebruik is het allemaal een stuk makkelijker geworden. voorheen deed ik alles met de hand via een sjabloom van excel maar nu gaat alles automatisch. het enigste minpuntje dat ik heb is dat ik mensen geen bestand kan mee sturen zonder ervoor te betalen Maar verder zou ik het iedereen aanbevelen

Tot nu toe zeer goed

Tot nu toe is het werken met dit programma een gezichte opener, leuk en makkelijk. De communicatie kam wat beter.

GOED

GOED

Gewoon simpel en goed te gebruiken!

Niet veel woorden nodig, goed en makkelijk in gebruik.

voor de kleine zzp-er echt ideaal

voor de zzp-er die maar een paar facturen in de maand verstuurd is fenna ideaal en echt gratis, werkt vrij simpel en de instructie filmpjes zijn duidelijk.

Prima werkend programma

Wij gebruiken de gratis verzie van dit programma alleen voor het verzenden van facturen en dat werkt prima.

Prima voor mijn kleine onderneming

Prima voor mijn kleine onderneming; 1 mans zaak.

Fijn programma om mee te werken

Eenvoudig en duidelijk. Ik gebruik de gratis versie, maar denk dat in geval van uitbreiding de betaalde versie ook heel fijn zal werken

top

erg goed

Prima voor genereren facturen

Over het algemeen prima om mooi opgemaakte facturen mee te genereren, maar voor een volledige administratie zou ik de gratis versie niet gebruiken. Over het algemeen ben ik best tevreden, alleen het feit dat ik geforceerd word om deze review te schrijven omdat ik anders moet betalen of elke keer dat ik inlog 90 seconden moet wachten vind ik eigenlijk best wel onbeschoft, vandaar het cijfer 6.

werkt goed

werkt fijn

werkt zeer makkelijk

Gratis versie werkt prima als je niet teveel nodig hebt

makelijk

makelijk

Fijn facturatie programma!

Wij gebruiken fenna voor het opstellen van de facturen en hiervoor is het ideaal. Fijn dat je je eigen layout kunt instellen voor de factuur. Daarnaast is het gebruiksvriendelijk als je weinig kennis hebt van de administratie. Erg prettig dat je de factuur ook direct kan mailen naar de klant vanuit Fenna , dit is echt een pluspunt. Boekhouder is tevreden over mijn facturen.

Intuitief boekhoudprogramma

Handige features die boekhouden heel makkelijk en eenvoudig maakt!

Fijn programma om mee te werken

Ik gebruik de gratis versie en dat werkt heel fijn

Fijne Manier voor de administratie.

Aangezien ik maar een klein bedrijf heb. Werkt deze website voor mij uitstekend om de benodigde administratie te kunnen maken zonder hiervoor dure Software te kopen.

Werkt

Doet het

werkt eenvoudig

sinds ik Fenna gebruik is het eenvoudiger om facturen te maken

jammer dat je alleen altijd overal altijd maar voor moet betalen. veder prima.

Hartstikke fijn in gebruik!

Sinds een aantal maanden begonnen als zelfstandige. Het maken van facturen was nieuw voor mij, maar door de duidelijke uitleg was de eerste factuur zo gemaakt! Momenteel maak ik nog niet van alle tools gebruik, maar wellicht komt dat in de toekomst als ik mij verder ga ontwikkelen als zelfstandige.

Positief

Ik gebruik het tot nu toe alleen voor het maken van facuren, dit gaat erg gemakkelijk.

Over fENNA

fENNA is de nieuwe oplossing voor het factureren en boekhouden. Offertes, facturen, inkopen, btw. Intuïtief en begrijpelijk, zodat je zélf wat aan je administratie hebt.