Excellent system for managing and creating invoices

Great system! Would highly recommend

Eenvoudig in gebruik en doet wat het moet doen, hoewel de interface soms een beetje apart is.

heel eenvoudig en handig

Erg handig en eenvoudig.

Makkelijk, snel en overzichtelijk

Fenna bied een makkelijke manier om snel basis of uitgebreide boekhouding te doen. Als zzp'er biedt Fenna mij alles wat ik nodig heb.

Snel en overzichtelijk

Fenna is gemakkelijk in gebruik en werkt snel. Facturen zijn voldoende aan te passen wat betreft stijl.

Zeer fijne en behulpzame programma en formatering.

Duidelijk en overzichtelijk boekhoudpakket

Fenna boekhouden en facturering is een eenvoudig, duidelijk en overzichtelijk boekhoudpakket. Wij adviseren onze nieuwe kliënten regelmatig om ook de aanschaf van Fenna mee te nemen bij de keuze om de administratie zoveel mogelijk te digitaliseren.

helemaal toppie

een hele makkelijke site voor het maken van facturen. overzichten zijn goed te volgen.

prima pakket

Werkt prima. hier en daar wat omslachtig. Boekhoudfunctie nog niet geprobeerd

TOP

Voor een bedrijf met slechts een paar facturen per jaar is dit een geweldige dienst. Zeer makkelijk en duidelijk

Makkelijk in gebruik en goede service

Ik zocht iets om mijn facturen te maken, lieft gratis of niet te duur vermit is heel weinig facturen moet maken. Fenna is voor mij ideaal. Makkelijk in gebruik, de klantenservice is zeer behulpzaam!

Simpel en doeltreffend. Fijne hulp bij vragen.

zonder meer alle lof

zou fijn zijn alls ZZP als ik per kwartaal alle facturen had ivm met omzet belasting aangifte........

doet wat het moet doen en gebruiksvriendelijk

Werkt makkelijk en goed

Ik gebruik het programma gratis en als ze een dergelijk programma in basis goed aanbieden en dan ook nog een goed product leveren, dan vind ik het ook wel netjes om daar eens een positieve review over te schrijven. Programma is duidelijk, makkelijk begrijpbaar, zonder onnodige poespas. Het helpt mij voor mijn kleine onderneming zeker voor mijn facturatie!

makkelijk facturen maken!

makkelijk facturen maken. vooral fijn voor beginners omdat het gratis is. de betaalde functies zijn (nog) niet nodig.

In het begin was het even zoeken om alles goed in te vullen. Nu ik dit gevonden heb ben ik tevreden

Heel handig in gebruik!

Ik ben erg blij met Fenna. Facturen zien er goed uit en worden automatisch gemaild. Echt top!

Gebruiksgemak en ruimte voor persoonlijke touche

Via een opdrachtgever werk ik inmiddels al een aantal jaar met fENNA. Ik denk zo'n beetje vanaf het eerste uur. Ik heb het gebruiksgemak en de mogelijkheden zien groeien en ben er zeer content mee. Toen ik begin 2020 voor mezelf begon als zzp'er, ben ik fENNA ook meteen voor mijn eigen financiële administratie gaan gebruik.

Prima pakket

Even wennen in het begin, maar doet wat het moet doen

Fenna biedt een volwaardig boekhoudprogramma

Ideaal voor niet financiele mensen om boekhouding in bij te houden. gegevens inkloppen en fenna doet de rest.

handig en overzichtelijk

handig en overzichtelijk

Makkelijke manier om te facureren

Ik gebruik alleen de facturatie naast mijn bestaande boekhoudpakket. Gebruiksvriendelijke en makkelijk te gebruiken.

Prettig administreren

Fijne software om je administratie mee te verwerken.

De beste onder gratis factureringssystemen

Helaas heb ik nog niet een functie gevonden waar je offerties direct kan omzetten in een factuur.

Boomstede 290 3608 AN Maarssen

085-4019458

Over fENNA

fENNA is de nieuwe oplossing voor het factureren en boekhouden. Offertes, facturen, inkopen, btw. Intuïtief en begrijpelijk, zodat je zélf wat aan je administratie hebt.