Snelle en gemakkelijke facturering

Nu ik mijn instellingen goed heb en ik de functies begrijp stuur ik facturen in een handomdraai. Ik heb genoeg aan de onbetaalde versie. Heel blij mee!

Alles is heel duidelijk en het is gemakkelijk

prima software

prima software. Mag hier en daar wat gebruikersvriendelijker. Maar als je de weg weet werkt het prima

Fijne ervaring, Makkelijk in gebruik. fijne en snelle ondersteuning. ook bij gebruik van gratis versie.

perfect

gemakkelijk in gebruik, en voldoet perfect aan onze behoefte

Fenna, gelukkig een programma wat voor mij niet te moeilijk is!

Prima programma om mee te werken

Weinig tot geen problemen met het programma, gebruik al tijden het standaard gratis programma van ze. Voor meer gemak zul je wat extra moeten betalen. Met een beetje extra moeite, kun je zelfs deze kosten laag houden.

werkt zoals het hoort

Mooi product

Makkelijk applicatie om facturen te maken

Fijn dat je voor het maken van een paar verkoopfacturen gebruik kunt maken van Fenna

Het is n gemakkelijk systeem voor mij!

Gemakkelijk en toegankelijk en gratis daarom beveel ik t aan bij vrienden!!

makkelijk en snel

het beste faktuuratie software ter wereld

Not the best interface and bugs

Overall, I like the seervice. But the interface can be much better. And also, I had a lot of bugs. For example, I cannot change the default message for sending the invoice.

Geweldig om voor je Hobby bedrijf dit te hebben en Gratis

Met de gratis versie van Fenna boekhouden en Facturen kan ik facturen maken voor mijn hobby bedrijf, het bouwen van Game Pc's Op deze manier kom ik heel professioneel over bij de kopers. En weten ze dat het met de garantie die ik geef ook goed zit.

Top programma

Als ondernemer en als ZZP'r erg tevreden of over het gebruiksvriendelijkheid, kennis en goede service van Fenna. Ik zal dit product zeker aanbevelen!

ik vindt alles goed duidelijk.

Een paar keer contact gehad en goed en duidelijk geholpen.

super

geweldig

Ik ben heel erg blij met Fenna. Laatste tijd helaas weinig hoeven gebruiken omdat ik een contactberoep heb en eea stil lag. Maar prima programma en erg vriendelijke support ook. Echt een aanrader.

Prima voor de startende ZZP-er

als startende ZZP-er is het een prettige manier om zonder maandlasten de eerste facturen te kunnen schrijven.

Eenvoudig online factureren!

Gebruik tot nu toe de gratis versie om te factureren, en dat bevalt prima.

Fijne administratie software!

Voldoende mogelijkheden om je administratie op te zetten en later zelfs te upgraden voor nog meer opties.

Werkt makkelijk en gratis versie is fijn

Werkt makkelijk en gratis versie is fijn. Snel facturen schrijven met opgeslagen klanten en opgeslagen producten.

geweldig

Werk goed en fijnloos

Goede oplossing voor facturering etc, doet wat het moet doen.

Goede oplossing voor facturering etc, doet wat het moet doen.

super software

werkt makkelijk en snel

top

gebruiksvriendelijk

Boomstede 290

3608 AN Maarssen

085-4019458

Over fENNA

fENNA is de nieuwe oplossing voor het factureren en boekhouden. Offertes, facturen, inkopen, btw. Intuïtief en begrijpelijk, zodat je zélf wat aan je administratie hebt.