Bert is een geweldige vakman!

Pvc vloer bij van manen bestelden van begin tot het einde goede communicatie en overleg over de planning. Top geregeld!

Het parket is goed gelegd, maar vlekt snel. Lijkt niet goed afgewerkt

Het parket is/ oogt schraal. Onze aannemer heeft dit als eerste bij ons aangekaart. Bij een druppel water is er al een vlek die je direct moet wegwerken. Het lijkt net of je de nieuwe vloer al direct zou moeten behandelen. Dat is vreemd voor een splinternieuwe vloer. We hebben al contact met Van Maanen hierover gehad. Kwam niet verder dan foto’s sturen. Maar mede volgens onze aannemer kun je op een foto niets zien. Bij een foto is afhankelijk van het licht zelfs de kleur anders dan de werkelijkheid. Kortom we zijn hier niet tevreden over.

Geachte mevrouw Gradisen, Het spijt me dat u ontevreden bent over de nieuwe houten vloer, dit ondanks uw positieve gevoel over de wijze van leggen. We hebben u inderdaad gevraagd om foto’s van het genoemde euvel zodat wij daarvan een goede indruk krijgen. Helaas hebben we die foto’s niet mogen ontvangen maar ook niet een melding dat fotograferen niet lukte. Door uw volgende reactie, deze review en gelijktijdig een naar de review verwijzende email, ben ik dan ook enigszins verrast. Inhakend op het probleem: ik kan u garanderen dat uw vloer van voldoende olie is voorzien. De mening van uw aannemer deel ik niet, misschien is deze onvoldoende bekend met onze materie. Olie is sterk, maar heeft tijd nodig om uit te harden en biedt dus niet meteen de maximale bescherming. Vlekken kunnen echter altijd en in iedere vloerbedekking ontstaan en afhankelijk van de aard ervan is er vrijwel altijd een passende oplossing. Zoals gebruikelijk spannen we ons samen met onze klanten in om die te vinden. Daar mag u op vertrouwen en de service is inmiddels ingepland. Met vriendelijke groet, Mark Snoeijing – eigenaar

Dubbel gevoel, had fantastisch kunnen zijn..

Gemengde gevoelens, obv fijn en prettige contacten. Ook de vloerenleggers hebben hun tijd en energie gestoken om hun opdracht goed uit te voren. Helaas is door de ruwe nieuwbouw vloer, met name de zolder niet egaal en kraakt de vloer. Mijn inziens heeft de degene die advies heeft uitgebracht dat verkeerd beoordeeld. Bij het egaliseren van de boven vloeren was het resultaat volgend mij fantastisch geweest. Dat vinden we achteraf erg jammer. Ik weet niet of ik het bedrijf zou aanbevelen.

Geachte mevrouw en meneer Faber-Smit, Het had fantastisch kunnen zijn schrijft u. Dat is wat wij ook willen. U heeft op de verdiepingen een hoogwaardige PVC-vloer die juist zonder egaliseren gelegd kan worden. Kraak of vering verdwijnt in de regel nadat een vloer zich heeft gezet. Nu dat bij u niet het geval lijkt te zijn willen we graag terugkomen op de afspraak die wij hierover reeds maakten en de situatie ter plaatse beoordelen. U mag op korte termijn een afspraak hiervoor verwachten. Met vriendelijke groet, Mark Snoeijing – eigenaar

onaangenaam

Bij orientatie en bestelling werd ons verteld dat houtlevering geen probleem was, maar dat beschikbaarheid personeel beperkt was. Levertijd zou ong 2 maanden zijn. Vrij snel na bestelling bleek hout een lange levensduur te hebben. Uiteindelijk is de levertijd 6 maanden geworden. Verder hebben wij vanaf dag 1 het gesprek gevoerd op basis van gedetailleerde foto's en metingen. Dan valt het toch weer op dat allerlei kosten die tijdens het verkoopgesprek prima voorzienbaar waren pas na aanbetaling en opmeting worden opgevoerd. Enige troost, schijnt dat de hele branch zich op die manier gedraagt. Het is dat we per se dit product wilden, anders zou ik nooit vManen aanbevelen.

Geachte mevrouw en meneer Veltman, U bent zich waarschijnlijk bewust van de impact van een review. Een positieve review ontvangen we met open armen. Daar doen we het voor! Een negatieve review heeft veel meer consequenties. Deze dwingen je om de onderste steen boven te halen. Dat u langer dan gewenst op uw vloer heeft moeten wachten klopt. Het is ook geen gangbare sortering die u koos en tegen onze verwachting in was onvoldoende ruwhout beschikbaar waardoor Bergland Parkett de volle productietijd nodig had. Dit lieten we u vooraf weten, net als de daadwerkelijke kosten die bleken nadat we onze voorinspectie deden. Dit was allemaal in de weken nadat u de opdracht plaatste en dus maanden voordat de vloer werd gelegd. U kon dus ruimschoots terug komen op uw keuze. Enige troost is volgens u dat de hele branche zich op dezelfde manier gedraagt. Ik ben het daar absoluut niet mee eens. Gelukkig zijn uw complimenten op de opleverbon wel in lijn met onze doelstelling. De foto die de parketteur bij oplevering maakte bekrachtigt dit. Misschien wilt u uw review heroverwegen maar bovenal hoop ik van harte dat u volop geniet van uw mooie Bergland Parkett vloer. Met vriendelijke groet, Mark Snoeijing – eigenaar

Deskundig, snel

Prima service, snelle levering.

alles klopte

Van advies, alle afspraken en regelingen, uitvoering en kwaliteit klopte alles. Fantastische communicatie en kwaliteit.

Kurkpakket voldoet goed aan de wensen.

Geleverde product zag er verzorgd uit en kon door mijzelf netjes en correct worden gelegd.

Heel tevreden!

Vakwerk geleverd!

Goed voorgelicht

Soepel en snel.Echte vakmensen Zeker een aanrader.

Keuriggelegd zoals afgesproken

Wij waren niet thuis toen onze vloer is gelegd. Toen we thuiskwamen was alles netjes achtergelaten en lag de vloer er netjes in.

Mooie vloer na goed advies.

Erg tevreden. Grote showroom, duidelijke begeleiding bij het kiezen op basis van vakkennis en onze smaak. Geleverde product was conform hoge verwachting. Aflevering prima op tijd.

Kundige specialist over de vloer gehad, nauwkeurig gewerkt met top resultaat

Goed resultaat maar matige planning

we hebben een mooie vloer, netjes gelegd. we moesten echter een week vrij houden voor het leggen en hoorde pas kort van tevoren welke dagen echt nodig waren. Dat was vervelend omdat we een week kwijt waren in onze planning van werkzaamheden. dat vinden we teveel gevraagd.

Goed advies, mooie vloer, perfect gelegd

Mijn voorkeur ging uit naar een verlijmde PVC vloer, maar op advies toch voor ongelijmd gegaan, zonder losse ondervloer. Geen spijt van, ligt erg mooi en stevig. Afwerking ook echt vakwerk.

Ontzettend teleurgesteld in de prijs/kwaliteit verhouding van de pvc vloer

Op basis van de tekeningen van de woning is een offerte gemaakt voor een zwevend te leggen click-pvc vloer, type Van Gogh in visgraat patroon, waarna een expert bij ons thuis kwam meten en inspecteren of er nog voorbereidende werkzaamheden door ons benodigd waren zoals egaliseren van de bestaande vloer. Op basis van die meting (tot op 2 decimalen achter de komma voor het vloeroppervlak) werd een definitieve prijs vastgesteld. Deze definitieve prijs lag maar liefst 30% hoger dan de offerte prijs omdat de vloeroppervlakte groter bleek dan op de tekeningen vermeld was. Er hoefde door ons geen voorbereidende werkzaamheden te worden verricht. Na het leggen van de vloer werd ons een nog hogere prijs gepresenteerd omdat er toch meer materiaal nodig bleek te zijn dan uit de expertise meting was gebleken. Wij hebben dit niet betaald omdat op de definitieve factuur (na de meting) stond dat het daarop vermeldde eindbedrag definitief was en niet meer zou wijzigen. Hierop werd ons vermeld dat in het vervolg de klant rekening moet houden met 10% extra zaagverlies bovenop het al ingecalculeerde zaagverlies. Helaas is de ondervloer op sommige plekken dusdanig ongelijk dat de pvc delen bijna los komen op de naden en je je hier met blote voeten aan bezeert. Hadden wij dit geweten dan hadden wij de ondervloer eerst laten egaliseren. Echter de expert heeft niet gemeld dat dit nodig was. Wij lopen op sokken door het huis en hebben de poten van alle meubelen van vilt voorzien om krassen te voorkomen en toch zitten er na amper 2 maanden op diverse plekken al lelijke en zelfs diepe krassen in de vloer. Voor een vloer van 65 euro/m2 exclusief 32 euro/uur kosten voor het leggen hadden wij een hoge kwaliteit materiaal verwacht en een professionele meting en advies op voorhand. Dit is helaas niet het geval. De kwaliteit van de pvc vloer vinden wij slecht. Zeker voor deze prijs mag je top materiaal en advies op voorhand verwachten. Wij zijn behoorlijk teleurgesteld.

Geachte klant, Het spijt me dat u niet tevreden bent over de gang van zaken. Zeker gezien het feit dat u juist op basis van positieve recensies voor ons bedrijf heeft gekozen. Uw weergave van het benodigde extra verbruik is correct. Bij de uitvoering bleek dat er meer materiaal was benodigd dan aangenomen. Gangbaar is dat het daadwerkelijke verbruik wordt berekend. Maar we hebben absoluut begrip voor uw standpunt en daarom is het meerverbruik niet berekend. In uw recensie vermeldt u ook dat u niet tevreden bent over de vloer. Dit is ons niet bekend. De gekochte vloer is absoluut van hoge kwaliteit, dat garanderen we. Gebruikssporen zullen echter altijd ontstaan. De meegeleverde PVC-polish camoufleert krasjes en geeft de vloer extra bescherming wanneer dat nodig is. Zou u ons een paar duidelijke foto’s van de verbinding kunnen maken die hinderlijk is? Stuur deze graag aan ons mailadres [email protected]? Na bestudering komen we er direct bij u op terug. Met vriendelijke groet, Astrid Van Manen Parket

Vakmanschap en prima service

Vloer is vakkundig gelegd, nadien nog kleine oneffenheden bijgewerkt. Zeer tevreden over het leggen en afhandeling.

Bijzonder

De dienstverlening, klantvriendelijkheid, service, behulpzaamheid en meedenken in één woord uitstekend.

Duidelijke afspraak; goed werk

De vloer is netjes opgeknapt. Alleen valt het nu op dat er nogal veel plankjes "los" kome. Is daar iets aan te doen?

Goedendag, Bedankt voor uw reactie. Zou u wat foto's willen sturen van de losse planken naar ons info mail adres [email protected]? Ik zal vragen of mijn technische collega's hiernaar kunnen kijken. Alvast vriendelijk bedankt! Met vriendelijke groet, Astrid Van Manen Parket

Wij zijn zeer tevreden over de advisering en uitvoering

Professioneel, vriendelijk, betrouwbaar, bereikbaar, vakkundig

mooie winkel deskundig geholpen fantastische vloerenleggers

voor ons nieuwe appartement hebben wij n PVC vloer uitgezocht op advies van de verkoper uiteindelijk werd deze in ons appartement gelegd na verloop van tijd ontdekten wij dat de vloer op diverse plaatsen bij de naden omhoog kwam nadat melding hiervan bij van Manen is gemaakt zijn ze direct in actie gekomen. bijzonder attent dat zij dit probleem serieus hebben genomen De oude vloer moest er geheel uit. DE twee mannen hebben veel werk gehad deze te verwijderen De nieuwe vloer ziet er nu fantastisch uit chapeau aan de twee leggers. Ik beveel van Manen Barneveld van harte aan.

GOED!!

Goede uitleg, meedenken met bestellen en afleveren, op de afgesproken tijd netjes tot in huis geleverd. Advies voor onderhoud erbij, kortom: GOED!

Over Van Manen Parket

Van Manen Parket is in de jaren ’90 opgericht aan de Voltastraat in Barneveld. Hier werden naast vloeren ook haarden en keukens verkocht. Door de enorme groei van het bedrijf is in 1997 een geheel nieuw pand gebouwd op de huidige locatie: Dr. Willem Dreeslaan 2 te Barneveld. Op deze locatie vindt u onze zeer ruime toonzaal van ca. 350 m² als onderdeel van het inspirerende Woon Thema Centrum (WTC) met een totaal winkeloppervlak van ca. 7.000 m². Het WTC is voorzien van vele parket-, vinyl- en laminaatvloeren, aangekleed met diverse woonstijlen. Wij zijn gespecialiseerd om, zowel met particulieren alsook met architecten en projectontwikkelaars, samen de meest mooie projecten te realiseren!