Perfecte service

Goed contact en perfect geregeld

Hallo John, bedankt voor jouw zeer goede beoordeling. We zijn blij dat je we goed van dienst kunnen zijn! groetjes, het team van Vision Car Lease

Goed bedrijf

Snelle schakeling en prima afwerking

service gericht

Recentelijk contact gehad inzake herstel van schade door een marter. Wordt aangemerkt als schade met deel eigen risico voor berijder. Na overleg tot overeenstemming gekomen om als accessoire een "marter-verjager" te plaatsen om herhaling te voorkomen. In voordeel van leasemaatschappij en rijder!

Top geregeld

Prettige en duidelijke uitleg van offerte.

Hallo Han, bedankt voor het schrijven van jouw review. wij zijn blij dat je tevreden bent met onze service! groeten het team van Vison Car Lease

Ik ben tevreden met mijn ervaring

Ik ben tevreden met mijn ervaring met de levering van de leaseauto en de hierbij geleverde service. Er was wat onduidelijkheid en vertraging met betrekking tot de levering van de auto. Hierbij waren ook niet al de papieren aanwezig. Ik ben heel tevreden over de service vanuit Vision Car Lease bij vragen.

Bedankt voor jouw eerlijke reactie Koen. vervelend dat er onduidelijkheid was over de levering van de auto en dat niet alle papieren aanwezig waren, is dit inmiddels opgelost? wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service.

De ervaring is prima

Bedankt voor jouw review Eric. Fijn dat je jouw ervaring als positief beoordeeld!

top service, lekker pragmatisch

leuke club, pragmatische, snelle oplossingen

Bedankt voor jouw review Peter. We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad!

Uitstekend snelheid van handelen

Gehele snelheid van offerte tot leveren van elektrische bus is uitstekend verlopen.

Bedankt voor jouw review Henri en fijn dat je tevreden bent over onze service!

super lease bedrijf

Persoonlijke aanpak en super korte communicatie lijnen.

super om te horen dat je ons aanbeveelt! Bedankt voor jouw review.

Lekker pragmatisch, professioneel en klantgericht

Lekker pragmatisch, professioneel en klantgericht

Bedankt voor het versturen van jouw review! We zijn blij te horen dat we jou goed van dienst konden zijn!

veel hulp, en veel informatie

Bedankt voor jouw reactie! Wat fijn dat je onze service zo positief hebt ervaren!

Goed geregeld allemaal!!!

Goed geregeld allemaal!!!

Bedankt voor je review! Dit vinden wij altijd leuk om te horen!

Waardeloos bedrijf.

De auto is inmiddels al 3 maanden geleden verkocht en betaald. Als ik bel over de uitbetaling word er niet opgenomen of terug gebeld… wel schrijven ze nog steeds geld af van mijn rekening. Mocht je interesse hebben in een auto, dan zou ik wel voor een andere lease maatschappij kiezen.

Super fijne service!

Super fijne klantgerichte Service!

Al jaren goede service

Wij werken als organisatie samen met Vision Car Lease en zijn meer dan tevreden over de samenwerking, die vooral gekenmerkt wordt door de persoonlijke aandacht van de medewerkers. Er wordt goed en duidelijk gecommuniceerd en ze zijn pro-actief en meedenekend.

Ben goed geadviseerd worden en vervolgens was de afwikkeling erg goed

Prima ervaring met deze Leasemaatschappij

De persoonlijke aandacht en diverse mogelijkheden ook voor niet nieuwe auto's en youngtimers zijn zeker interessant.

Helemaal in orde.

Duidelijke en gedetailleerde uitleg en informatie. Alle mogelijke alternatieven worden toegelicht. Snelle reactie op vragen. Vriendelijke mensen.

Blij met mooiste auto uit de vloot van Vision

Mijn contactpersoon Jonas snapt precies wat ik wil en dat wordt in orde gemaakt.

Meedenkende partij zonder gezeur

Enorm tevreden!

Prima Service en komenafspraken na

Prima Service en komenafspraken na

Snelle reactie, meedenken met de klant en prettige omgang

Naar goede overleg snel tot zaken kunnen komen

Gemoedelijk contact en duidelijke afspraken

Snelle duidelijke en gemoedelijke sfeer

Fantastisch geholpen door Jonas

In korte tijd veel moeten bewerkstelligen. Nieuwe voorraadauto moest in korte tijd ingezet worden bij een nieuwe klant. Veel aandacht en meedenken vanuit Jonas Reitzema.

Over Vision Car Lease B.V.

Vision Car Lease is officieel ontstaan in 2005 en sinds 2021 onderdeel van de Pala Group, een van de grotere dealerholdings in Nederland. Met jaren ervaring in de leasewereld en de kracht van de Pala Group zijn wij een verademing in de leasewereld en brengen wij een glimlach op het gezicht van onze klanten door hen de meest pure vorm van leasing aan te bieden. Wij staan voor transparantie en flexibiliteit en gaan altijd voor een blij klant! Dat is ons uitgangspunt.