Uitstekende kwaliteit en service!

Snelheid, verstand van zaken en hulpvaardig. Kortom, uitermate tevreden.

Meedenkend en goed bereikbaar

Prima ervaring. Aardige mensen die meedenken. Ze waren goed bereikbaar.

Onwijs prettig contact, vriendelijk en goede service.

Ik heb een hele goede ervaring met Vison Car Lease. Op korte termijn hadden zij een geschikte auto beschikbaar voor mij. Snelle afhandeling was mogelijk, duidelijke communicatie en zeer vriendelijk personeel. Goede auto afgeleverd in perfecte staat. Tevens fijn na-contact waarbij gecheckt werd of alles in orde was. Al met al zeer fijne ervaring!

Goed geregeld!

Goede en snelle service!

super geregeld

Goede en snelle service

Prima zeer transparant en flexibel

Ik rij al vele jaren auto via Visioncarlease en dat bevalt uitstekend. Ze zijn erg flexibel en transparant. Geen complex verhaal aan het einde van het contract.

Prima service en snelle afwikkeling

Prettig contact en snelle service

Geoliede service

Zeer prettig, snel en persoonlijk contact met alle medewerkers van Vision Carlease. Duidelijke communicatie.

Prima geregeld.

De auto werd door de dealer geleverd - in mijn geval www.youngtimersnederland.nl het duurder wat langer dan verwacht omdat de dealer enkele opgemerkte zaken moest verhelpen, want ook goed gelukt is. ik had eerst het idee dat Vision car lease en youngtimersnederland hetzelfde bedrijf waren, dat is dus niet zo, maar schept mogelijk verwarring.

Glashelder en zeer klantvriendelijk

Professioneel bedrijf die klant gericht en netjes alle afspraken nakomt ook buiten kantoor tijden. Wat zeer prettig is voor mij als ondernemer.

Duidelijk

Duidelijke en snelle afhandeling van de levering! Top!

Prima en snel geregeld

Prima en snel geregeld

Vakkundig en professioneel geholpen. Top service!

In een periode van 6 weken vakkundig geadviseerd en geholpen met het uitzoeken van m’n nieuwe auto. Snel geregeld en fijne communicatie.

Goede service en communicatie, valt niets op aan te merken.

Petje af voor de mensen van Vision Car lease B.V.

Fijn contact gehad met Jeroen, heldere communicatie over proces en contract. Goede service. Wanneer geef je een 10? Wanneer je merk dat er zoveel aandacht wordt besteed aan de klantreis. Bij deze dus!

Uiterst prettige partij!

Vision Car Lease heeft op de juiste wijze meegedacht om de juiste invulling te geven aan ons mobiliteitsvraagstuk.

goede service en uitleg van uw tussenpersoon

Zelf heb ik persoonlijk geen ervaring met Vision Car Lease, maar dit is mijn eerste lease auto, en dit is geregeld via onze tussenpersoon Garage Mark Berkers. Zeer goede service en uitleg van de auto.

Prima geregeld

De auto die ik wilde hebben is prima geleverd. Ook info was prima

Snel, flexibel en klantvriendelijk

Eerste auto die vanuit mijn bedrijf bij Vision Car Lease wordt ondergebracht. Heldere communicatie, schakelen snel, persoonlijk, flexibel. En dat voor tegen een marktconforme prijs.

komen afspraken na, zijn klantgericht en prettig in de communicatie

Gewoon goed geregeld

Na lang twijfelen toch maar eens gegaan voor een elektrische auto via een lease constructie. Goed geholpen door de mensen bij Vision en na wat zoekwerk van hun kant toch nog een geschikte auto kunnen vinden.

Goede service maar kan nog beter

Contact loopt altijd soepel. App is echter onder de maat. Veel problemen ervaren met meldde van een schade. Lukte gewoon niet.

Prima bevallen

Afspraken worden nagekomen.

Alles prima geregeld, van laadpas tot fietsendrager :-)

Met Vision Car Lease is het altijd makkelijk schakelen, goed telefonisch bereikbaar en de oplossing is snel geregeld.

Over Vision Car Lease B.V.

Wat 15 jaar geleden begon als droom is nu werkelijkheid geworden. Wij maken het verschil met alle leasemaatschappijen, er is niemand die werkt zoals wij! Anno 2020 hebben we 1250 leasecontracten opgebouwd vanuit de vestiging Valkenswaard, waar we met 9 personen elke dag onze klanten 100% happy maken. Dit is het uitgangspunt!