Goede service, eerlijk, komen afspraken na

Prima service, snelle afhandeling, gedegen

Inmiddels de tweede auto na de eerste goede ervaringen. De afhandeling van de aanvraag verliep soepel, er wordt snel gecommuniceerd. Was alleen wat onduidelijkheid over de inruil van mijn eigen auto, hoe dat gaat kan beter vooraf gecommuniceerd worden. Maar dat is dan ook het enige. Er wordt een zeer uitgebreid Dekra rapport opgesteld van de te leasen youngtimer. Dat geeft vertrouwen. Kortom zeer tevreden (niet voor niets heb ik na de eerste youngtimer lease nu wederom een youngtimer via Vision geleased).

Persoonlijke aandacht en snel geregeld

Ik beveel Vision Car Lease absoluut aan. Vanaf het eerste moment ben ik fijn geholpen. Persoonlijke aandacht en meedenken is hoe ik Vision Car Lease zou willen omschrijven. Het proces verliep vlot en de communicatie was helder. Al bij al, fijne partij om mee samen te werken.

Wisselen leaseauto prima geregeld

Goed verzorgd bij de dealer. Oude auto meteen achter kunnen laten. Geen moeilijk gedoe of veel geregel, gewoon prima in orde.

Goede degelijke service, vriendelijke mensen

Ik ben goed geholpen en de mensen waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Het had van mij nog iets sneller gemogen maar daar had ik zelf ook een deel in. Alles is top geregeld en we konden zo wegrijden bij het autobedrijf.

Professionele begeleiding en goede service.

Correcte en vlotte afhandeling van offerte's en facturatie Plezierig verkoopteam. Relatie wordt gewaardeerd.

goede service

ik ben erg goed geholpen, goede kennis en erg servicegericht

prima service

Alles is keurig geregeld.

Auto's worden gestroomlijnd afgeleverd.

De ervaring met VCL ervaar ik als plezierig. Er wordt flexibel meegedacht met onze eisen en wensen. De tarieven worden niet altijd gehaald. (Volvo V90).

Wij zijn zeer tevreden met de service van Vision Car Lease. Er wordt met je meegedacht in de vorm van flexibiliteit. Voor een startende onderneming dat wij zijn is dat precies wat wij zochten.

Goed bedrijf , vakmensen die doen wat ze beloven

Uitstekende service , goede opvolging.

Snelle transparante dienstverlening. Binnen zeer korte tijd en Youngtimer via Financial Lease kunnen afnemen.

Perfecte service en zeer klantgericht

Prettige leasemaatschappij die door zijn persoonlijke aanpak goed met je mee denkt. Bedankt voor de goed service

goed1

Snel en correct

De levering van de auto was snel en precies zoals afgesproken. Super blij met de nieuwe auto!

Prima bedrijf maar communicatie kan beter

Ik moest van het autobedrijf zelf horen dat mijn auto klaar was. Zelf navragen hoe het zat met inleveren van "vorige" leaseauto en papierwerk is uiteindelijk last minute geregeld omdat eea niet "op tijd" bekend of doorgegeven is intern en met autobedrijf. Ook wisten ze bij Vision niet welke opties ik besteld had zodat ze moeite hadden met het papierwerk... De auto verder is prima en heeft de opties die ik wilde. Maar als je een flink bedrag neerlegt dan verwacht ik ook dat de communicatie via Vision loopt en alles op orde is.

staat altijd ten dienste van de klant

Al vele jaren een tevreden klant, door de prettige samenwerkening die we hebben.

Goede service en denken met je mee!

Wij leasen al jaren bij vision Carlease. Vanaf het begin tot aan het einde van de leasetermijn is de service top en zijn de kosten vooraf transparant zodat je weet waar je aan toe bent.

Super service, snelle reactie, goede communicatie!

Na eerste contact werd er accuraat gereageerd op onze vragen en wensen en direct het juiste advies gegeven over juiste invulling wagenpark.

Vriendelijk personeel!

Tijdens traject van auto configureren tot aan de levering contact met Pieter von Reth (VCL) als zeer prettig ervaren. Mede hierdoor rijd ik nu met veel plezier in mijn nieuwe auto!

Vriendelijk personeel, goed bereikbaar

Had bijna een contract voor een andere auto getekend maar op het laatste moment toch gewijzigd. Geen probleem, was gewoon mogelijk.

Snelle en goede dienstverlening op maat!

No nonsense mentaliteit en praktisch ingesteld personeel

Inmiddels de 2e auto via Vision Carlease en tot op heden geen klachten of aanmerkingen

Prima, flexibel

Wellicht dat de informatievoorziening naar de berijders nog iets beter kan. Bijvoorbeeld informatie over het onderhoud van een auto.. wanneer en waar en hoe e.d.