Goed contact, meedenkend en snelle reactie

Alles verliep vlekkeloos. Short lease als voorloopauto was flexibel.

Komen hun afspraken na

Goede service, reageren snel en alles prima geregeld. Auto op tijd en correct afgeleverd, tankpas was er diezelfde dag. Goede service en ze zijn ook telefonisch goed bereikbaar voor vragen.

3 weken geleden mijn mooie vw tiguan in ontvangst mogen nemen. communicatie goed, reageren snel, een aanspreekpunt, meedenkend.

goed en accuraat

Uitstekende partner in mobiliteit

Al een ruime tijd een fijne samenwerking met Vision Carlease.

Op een prettige en correcte tot een overeenkomst gekomen

De flexibele manier van leasen sprak mij erg aan als zelfstandige. Met Vision Car Lase was dit mogelijk. Daarnaast viel de direct persoonlijke benadering erg positief op.

prima verlopen!

auto snel geleverd!

flexibel en betrouwbaar

Vision Car Lease is snel, betrouwbaar en flexibel

Een kleine leasemaatschappij met persoonlijke aandacht voor mobiliteit.

Vision Car Lease BV is onze partner geworden in zowel nieuwe als tweedehands auto's en bussen. Zij denken ook mee om bij het niet kunnen leveren van de nieuwe auto de juiste voorloopauto te krijgen. Ook al moet deze tijdelijk bij derden worden gehuurd.

Over het algemeen goed

De meeste medewerkers ken ik. Ik ben zelf vrij gedreven en wellicht valt het daarom op dat ik er wat meer bovenop zit. Maar over het algemeen een fijne club en korte lijnen, wat mij erg aanspreekt.

Heel goed!

Als was snel en goed geregeld en kon mijn auto zonder enige probleem ophalen!

Goede communicatie en dienstverlening

Goede communicatie en dienstverlening

Prima, geen poespas

Auto netjes en op tijd geleverd.

Al jaren onze partner voor lease auto's

APS Group leaset al vele jaren de auto via Vision Car Lease. En dit verloop zonder problemen. Ze werken transparant en net even anders dan de andere lease maatschappijen. Werknemers zijn bekwaam, persoonlijk en vriendelijk. Ben je opzoek naar net even die andere lease maatschappij dan zou ik zeggen Vision Car Lease.

Super (en snel) geholpen,

Ik ben dankbaar voor de snelle reacties en het meedenken vanuit Vision Car Lease. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen, meegedacht voor alternatieve keuzes en daardoor voelde ik mij als klant gewaardeerd.

Prima afhandeling, weinig informatievoorziending over bestelproces

Afhandeling is zoals altijd goed. Informatie die gegeven wordt is duidelijk. Informatie omtrent bestelling van een auto is zowel vanuit dealer als vanuit leasemaatschappij mager.

helder en duidelijk

ik heb mijn auto via VisionCarLease aangeschaft. Allen was helder en duidelijk. snelle afhandeling en alles was gelijk goed geregeld.

Prettig

Snel, communicatief sterk, zoals het hoort.

2 cars, 0 problems

This is already my second car with Vision Car Lease via my employer. Never had any problems and they were always ready to answer any questions. If the car needs to be serviced, I can make an appointment at my local brand dealer, which is a big plus. I also make use of a fuel/charge card, always worked without problems.

Goede en snelle afhandeling

Correct behandeld en alles wordt op tijd en netjes geregeld

Prettige partij om zaken mee te doen

Momenteel zeer tevreden met de samenwerking met Vision Car Lease. er wordt adequaat ingesprongen op de behoefte die wij als organisatie hebben omtrent het wagenpark. Enige puntje van kritiek is het pro-actief informeren van ons bij vertraging/verlaten van leveringen. Door de krapte op de auto-markt zijn levertijden lang en komen merken hun beloftes niet altijd na, taak aan Vision om ons (en andere klanten) pro-actief op de hoogte te houden van deze levertijden.

Snel schakelen en transparante afspraken

Er werd snel gereageerd op mijn vragen en de afspraken werden transparant weergegeven.

prima service

snel efficient en correct in het nakomen van afspraken

Fijne club!

Goed werk geleverd bij het vinden van een geschikt model auto. Daarna was de afhandeling heel prettig!

Wederom perfect en snel geregeld!

Korte lijnen. Heel prettig persoonlijk contact. De dealer waar de auto te koop stond gaf een compliment over de snelheid van zaken doen door Vision Car Lease!!

Over Vision Car Lease B.V.

Wat 18 jaar geleden begon als droom is nu werkelijkheid geworden. Wij maken het verschil met alle leasemaatschappijen, er is niemand die werkt zoals wij! Anno 2022 hebben we 1700 leasecontracten opgebouwd vanuit de vestiging Valkenswaard, waar we met 10 personen elke dag onze klanten 100% happy maken. Dit is het uitgangspunt!