Snel, vakkundig en vriendelijk!

Prima deal en lekker meegedacht!

Goed geregeld

Duidelijke communicatie, prettige followup

Goed en duidelijke informatievoorziening

Goed op de hoogte gehouden van voortgang en nette aflevering.

Goede service, zoals gevraagd belde ze me even 30min van te voren. Misschien handig om volgende keer Kentekenbewijs + oplaad pas gelijk mee te geven aan de bestuurder. Nu had ik nog maar 130km op de teller om te kunnen rijden Gezien ik nog geen oplaad pas had heb ik hem bij me werkgever neer moeten zetten. Maar misschien doe jullie het met een rede niet meegeven.

Klantgericht, behulpzaam en vlotte communicatie!

Bij Vision Carlease kan je verwachten dat ze een lease auto op maat voor je zoeken! Met zeer vriendelijke en persoonlijke service, volgende keer kloppen we zeker weer bij Vision aan!

Goed geregeld

Super ervaring met snelle en goede afwerking en zeer Tevreden !

klantvriendelijk

snelle terugkoppeling, heldere informatie, geen verassingen

Goed, fijn en snel geholpen

Vision Car Lease is een leuke, enthousiaste groep mensen die weten waar ze mee bezig zijn. Kwaliteit staat hoog in het vaandel net als snelheid.

Zeer behulpzaam en klantvriendelijk

Zeer behulpzaam en klantvriendelijk.

Goede service en een snelle reactieopvolging van de verschillende offertes

Fijne betrokkenheid!

Helder en duidelijk en altijd bereidt tot overleg vooraf maar ook achteraf.

Dit is niet mijn eerste leasecontract met Vision Carlease en dat geeft ook duidelijk aan dat ik tevreden ben. Het is qua prijs en service prettig zaken doen mat Vision Carlease. Ze denken met je mee wat vooral prettig is in deze Corona tijd. Ze zetten er geen haast op en nemen de tijd. Kortom TOP!!

Persoonlijk en benaderbaar!

Vanaf het begin een goede gesprekspartner gevonden in Pieter. Loefhebbers onder elkaar schept een band.

Top service met prettig persoonlijk contact

Telkens weer perfecte service. Het persoonlijk contact en goed meedenken is heel prettig. Bedankt weer voor de topservice

Goede begeleiding

Goede begeleiding bij aanschaf van mijn auto.

Zeer betrouwbaar, en zeer gast vrij!

na 5 jaar Weer gekozen voor Vision Car Lease BV. Of je nu 1 wagen Least of 10 wagens ze blijven zeer behulpzaam , vriendelijk en werkelijk al de tijd hebben ze voor je. Een aanrader voor iedereen!!

Top geregeld.

Warme ontvangst en voorzien van een kop koffie. Overdracht van de auto begeleid met een mooie fles Champagne (Moet&Chandon)),

Snel en fijn geholpen

Offerte was dezelfde dag al goedgekeurd. Communicatie tussen mij, werkgever, dealer en leasemaatschappij verliep goed. Hierdoor er niet zelf achteraan hoeven te gaan.

Een fantastische bedrijf die de klant goed behandeld en helpt.

Ze helpen je goed en houden goed contact met de klant, ook proberen ze de juiste oplossing te vinden met je.

het is voor mij de 1e keer dat ik n auto via Vision lease. dus tot op heden prima

Goed geholpen, auto netjes afgeleverd

Duidelijke communicatie, snel schakelen.

snel en meedenkend

Dit was voor de tweede keer een leasing bij VisionCar. 1 belletje en alles was tot in het detail geregeld.

Oké

Score aangepast naar aanleiding van telefoongesprek met Erik Jaap

Meedenken, oplossingsgericht en service gericht bedrijf.

Voor mijn bedrijf en gezinsuitbreiding was ik op zoek naar een auto die mij de mogelijkheden gaf die ik nodig had. Na overleg met vision car lease heb ik een besluit kunnen maken wat perfect aansluit bij mijn wensen. Super bedankt voor het meedenken en de snelle en fijne samenwerking.

Goede service en denken met mij mee

Ze denken met je mee, ook wanneer je aan de andere kant van de wereld bent..!

Goed geholpen

Snel en adequaat geholpen met het regelen van een mooie bedrijfswagen.

Over Vision Car Lease B.V.

Wat 15 jaar geleden begon als droom is nu werkelijkheid geworden. Wij maken het verschil met alle leasemaatschappijen, er is niemand die werkt zoals wij! Anno 2019 hebben we 1250 leasecontracten opgebouwd vanuit de vestiging Valkenswaard, waar we met 9 personen elke dag onze klanten 100% happy maken. Dit is het uitgangspunt!