Prettige ervaring, meedenken is standaard en snel handelen

Met Jonas contact gezocht voor een nieuwe lease auto nadat enkele andere maatschappijen de moeite niet namen voor een offerte of er een lange tijd overheen ging. Jonas keek naar de mogelijkheden, heeft goede auto's gevonden en het afsluiten van het contract en handeling daarvan was top. Enige wat ik mis is de digitale facturatie via een UBL/XML, dat zou het administratieve proces perfect maken. Verder een top maatschappij!

Correct en accuraat

Plezierig contact, snelle en correcte afhandeling van zaken

Correct en accuraat

Plezierig contact, snelle en correcte afhandeling van zaken

Transparante werkwijze

Vision Carlease heeft een transparante werkwijze die we bij andere partijen niet zo ervaren. Deskundig en pro-actief.

Transparante werkwijze

Goed contact, meedenkend en snelle reactie

Alles verliep vlekkeloos. Short lease als voorloopauto was flexibel.

Komen hun afspraken na

Goede service, reageren snel en alles prima geregeld. Auto op tijd en correct afgeleverd, tankpas was er diezelfde dag. Goede service en ze zijn ook telefonisch goed bereikbaar voor vragen.

3 weken geleden mijn mooie vw tiguan in ontvangst mogen nemen. communicatie goed, reageren snel, een aanspreekpunt, meedenkend.

goed en accuraat

Uitstekende partner in mobiliteit

Al een ruime tijd een fijne samenwerking met Vision Carlease.

Op een prettige en correcte tot een overeenkomst gekomen

De flexibele manier van leasen sprak mij erg aan als zelfstandige. Met Vision Car Lase was dit mogelijk. Daarnaast viel de direct persoonlijke benadering erg positief op.

prima verlopen!

auto snel geleverd!

flexibel en betrouwbaar

Vision Car Lease is snel, betrouwbaar en flexibel

Een kleine leasemaatschappij met persoonlijke aandacht voor mobiliteit.

Vision Car Lease BV is onze partner geworden in zowel nieuwe als tweedehands auto's en bussen. Zij denken ook mee om bij het niet kunnen leveren van de nieuwe auto de juiste voorloopauto te krijgen. Ook al moet deze tijdelijk bij derden worden gehuurd.

Over het algemeen goed

De meeste medewerkers ken ik. Ik ben zelf vrij gedreven en wellicht valt het daarom op dat ik er wat meer bovenop zit. Maar over het algemeen een fijne club en korte lijnen, wat mij erg aanspreekt.

Heel goed!

Als was snel en goed geregeld en kon mijn auto zonder enige probleem ophalen!

Goede communicatie en dienstverlening

Goede communicatie en dienstverlening

Prima, geen poespas

Auto netjes en op tijd geleverd.

Al jaren onze partner voor lease auto's

APS Group leaset al vele jaren de auto via Vision Car Lease. En dit verloop zonder problemen. Ze werken transparant en net even anders dan de andere lease maatschappijen. Werknemers zijn bekwaam, persoonlijk en vriendelijk. Ben je opzoek naar net even die andere lease maatschappij dan zou ik zeggen Vision Car Lease.

Super (en snel) geholpen,

Ik ben dankbaar voor de snelle reacties en het meedenken vanuit Vision Car Lease. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen, meegedacht voor alternatieve keuzes en daardoor voelde ik mij als klant gewaardeerd.

Prima afhandeling, weinig informatievoorziending over bestelproces

Afhandeling is zoals altijd goed. Informatie die gegeven wordt is duidelijk. Informatie omtrent bestelling van een auto is zowel vanuit dealer als vanuit leasemaatschappij mager.

helder en duidelijk

ik heb mijn auto via VisionCarLease aangeschaft. Allen was helder en duidelijk. snelle afhandeling en alles was gelijk goed geregeld.

Prettig

Snel, communicatief sterk, zoals het hoort.

2 cars, 0 problems

This is already my second car with Vision Car Lease via my employer. Never had any problems and they were always ready to answer any questions. If the car needs to be serviced, I can make an appointment at my local brand dealer, which is a big plus. I also make use of a fuel/charge card, always worked without problems.

Goede en snelle afhandeling

Correct behandeld en alles wordt op tijd en netjes geregeld

Over Vision Car Lease B.V.

Vision Car Lease is officieel ontstaan in 2005 en sinds 2021 onderdeel van de Pala Group, een van de grotere dealerholdings in Nederland. Met jaren ervaring in de leasewereld en de kracht van de Pala Group zijn wij een verademing in de leasewereld en brengen wij een glimlach op het gezicht van onze klanten door hen de meest pure vorm van leasing aan te bieden. Wij staan voor transparantie en flexibiliteit en gaan altijd voor een blij klant! Dat is ons uitgangspunt.