Prettige partij om zaken mee te doen

Momenteel zeer tevreden met de samenwerking met Vision Car Lease. er wordt adequaat ingesprongen op de behoefte die wij als organisatie hebben omtrent het wagenpark. Enige puntje van kritiek is het pro-actief informeren van ons bij vertraging/verlaten van leveringen. Door de krapte op de auto-markt zijn levertijden lang en komen merken hun beloftes niet altijd na, taak aan Vision om ons (en andere klanten) pro-actief op de hoogte te houden van deze levertijden.

Snel schakelen en transparante afspraken

Er werd snel gereageerd op mijn vragen en de afspraken werden transparant weergegeven.

prima service

snel efficient en correct in het nakomen van afspraken

Fijne club!

Goed werk geleverd bij het vinden van een geschikt model auto. Daarna was de afhandeling heel prettig!

Wederom perfect en snel geregeld!

Korte lijnen. Heel prettig persoonlijk contact. De dealer waar de auto te koop stond gaf een compliment over de snelheid van zaken doen door Vision Car Lease!!

Goede service!

Ik ben heel erg goed geholpen door de medewerker (Job) van Vision Car Lease. Hij heeft goed zijn best gedaan om mij als klant te krijgen en heeft alles netjes opgevolgd. Het hele proces tussen ondertekenen en aflevering is soepel verlopen.

TOP

Vision Car Lease BV heeft binnen no time mijn droom auto geregeld. Fijne communicatie en snel schakelen. Ook hebben ze als extra service mijn oude auto verkocht zodat ik daar geen verdere omkijken naar had. TOP service!!!

Prima Doel bereikt

Ik wilde graag een auto rijden in 2021 en dat is gelukt.

Betrokken partij met aandacht voor de klant

Er is goed samengewerkt met het garagebedrijf en de leasemaatschappij. Ze hebben aandacht voor de klant en zijn goed bereikbaar.

Mijn ervaring met Vision Car Lease. Je wordt altijd vriendelijk ontvangen, service is top! Wat ik zelf erf fijn vind is dat hun werk tempo hoog ligt, alles is dus zo geregeld!

Goed, warm en duidelijke uitleg over werkwijze.

Recent heb ik mijn lease-auto op mogen halen bij Vision Car Lease. Hier kreeg ik een warm welkom, duidelijke uitleg over de werkwijze van de organisatie en werd me alles duidelijk gemaakt over de app etc. Al met al, zeker tevreden

Behulpzaam!

Vanuit mijn werkgever mocht ik een lease auto uitzoeken die nog voor 2022 geleverd kon worden. Uiteindelijk voor de Tesla model 3 gekozen. Het bestelproces ging soepel en na wat overleg was dit goed georganiseerd. Erg prettig dat vision hierin proactief was zodat de levering nog op tijd was voor 2022. Nu op naar veel veilige en duurzame kilometers! Dank voor de hulp en inzet!

Van A tot Z geweldig ontzorgd!

Vanaf het moment van de berekeningen van de mogelijkheden tot aan het vinden van en bestellen van de auto en het in gang zetten van het contract heeft Vision Carlease me helemaal ontzorgd en is alles heel goed verlopen!

Vanuit de MacLease periode een goed gevoel overgehouden aan de mensen die later Vision Car Lease startten. Toen ik een nieuwe lease auto zocht was het dan ook een nobrainer, zeker omdat ze ook goed samenwerken met ASV, mijn huidige dealer ! Ik heb er prettige contacten mee, no nonsens en realistisch. Vandaar een dik verdiende 10 !

Alles netjes geregeld

Fijn contact met de medewerkers van Vision Car lease en goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de aanvraag, maar ook voor tussentijdse vragen altijd bereikbaar.

Erg goed geholpen

Prettig contact met de medewerkers. Bij navraag over de levering van mijn auto werd er door hen zelf initiatief genomen toen Van Mossel niet direct reageerde op de vraag inzake de levertijd. Alles als zeer prettig ervaren.

Prima,

Ik heb eigenlijk niet veel direct contact gehad met Vision. Alles is gelopen via de dealer.

Hallo geweldige auto

Fijn om een nieuwe auto zo opgeleverd te krijgen. Mijn ervaring is dat het wel veel info is om in één keer te laten indalen tijdens de kennismaking betreffende de nieuwe auto, gelukkig krijg ik van Audi zelf ook nog een “training”.

Bieden goede ondersteuning bij opstarten van het leasecontract en de aanschaf van de auto.

Denken goed mee aan de juiste oplossing voor de leasevorm en de kosten.

behulpzaam, correcte afhandeling

Ik heb tot nu toe maar een prille ervaring maar tot op heden vind ik de service goed. Correcte afhandeling van zaken en mee denken vanuit klant perspectief.

Soepele afhandeling en snel rijden!

Op redelijk korte termijn zochten wij een leaseauto, het proces met Vision verliep vlot, er was goede informatie en we zijn erg tevreden!

Super snel alles geregeld!!

Goed geregeld!

Goede en snelle service, top!

Auto is perfect geleverd

De auto zag er perfect uit bij levering en de persoon die hem afleverde was ook vriendelijk en behulpzaam. Hij wist niet veel over de auto zelf, maar dat is zijn werk ook niet. Voor de geïnteresseerden is het altijd wel een pluspunt als ze wat over de auto weten te vertellen (functies, speciale afwijkingen, korte introductie, etc.), maar dat is een extraatje. Aflevering zelf was prima in orde!

Snel, duidelijk en transparant

Heldere uitleg, snelle reactie en korte lijntjes.

Kerkhofstraat 21 5554HG Valkenswaard

040-2089221

Over Vision Car Lease B.V.

Vision Car Lease is officieel ontstaan in 2005 en sinds 2021 onderdeel van de Pala Group, een van de grotere dealerholdings in Nederland. Met jaren ervaring in de leasewereld en de kracht van de Pala Group zijn wij een verademing in de leasewereld en brengen wij een glimlach op het gezicht van onze klanten door hen de meest pure vorm van leasing aan te bieden. Wij staan voor transparantie en flexibiliteit en gaan altijd voor een blij klant! Dat is ons uitgangspunt.