Snel, duidelijk en transparant

Heldere uitleg, snelle reactie en korte lijntjes.

Zeer klantvriendelijk en snel

Zoals bovenstaand omschreven, via Jeroen in contact gekomen, daarna met Job, ze weten wat mijn wensen zijn en vertalen dit.

Meedenken in mogelijkheden is het grote voordeel bij Vision.

Het zoeken naar mogelijkheden in plaats van het noemen van alle onmogelijkheden is positief en kom je veel eerder tot een goed einde.

Alles Top geregeld

Hartelijke en prettige contactpersonen die accuraat en behulpzaam zijn. Een geweldig bedrijf om zaken mee te doen.

Zorgeloos!

Al ruim 10 jaar klant bij vision carlease. Alles wordt vlot en netjes geregeld. Fijn bedrijf om mee samen te werken.

Vriendelijk, deskundig en een advies op maat

Deskundig advies op het gebied van youngtimer lease mogelijkheden.

Prima, duidelijke communicatie

Alles verloopt prima, duidelijke communicatie.

Prima, goede service en persoonlijk contact

Uitstekende en servicegerichte dienstverleners!

Snel en vriendelijk

Snel en vriendelijk

Binnen no-time geregeld

Binnen 48 uur hadden we een offerte op maat. Sta er nog van te kijken dat het zo snel kan. Goed persoonlijk contact en alles helder uitgelegd.

heel goed

Ervaring was heel goed, op een punt na. De betaling aan de verkoper, liet om redenen om zich wachten. Dit kan gebeuren, maar ik werd hier zelf na enig aandringen niet proactief over op de hoogte gehouden. Dit bleek af te hangen van 1 iemand die deze rekening moest betalen. Dit is allemaal geen probleem, maar iets meer verwachtingsmanagement maakt jullie leven makkelijker.

Snelle service en prettig direct contact

Altijd snel en goed geholpen. Korte lijntjes maakt het fijn zaken doen met Viison Car Lease.

Deskundige en correcte partner voor mobiliteit

Goede invulling kunnen geven aan ons mobiliteitsvraagstuk met dank aan snelle en goede service!

Gewoon super geregelt allemaal

In 1 woord gezegt top

Uitstekende kwaliteit en service!

Snelheid, verstand van zaken en hulpvaardig. Kortom, uitermate tevreden.

Meedenkend en goed bereikbaar

Prima ervaring. Aardige mensen die meedenken. Ze waren goed bereikbaar.

Onwijs prettig contact, vriendelijk en goede service.

Ik heb een hele goede ervaring met Vison Car Lease. Op korte termijn hadden zij een geschikte auto beschikbaar voor mij. Snelle afhandeling was mogelijk, duidelijke communicatie en zeer vriendelijk personeel. Goede auto afgeleverd in perfecte staat. Tevens fijn na-contact waarbij gecheckt werd of alles in orde was. Al met al zeer fijne ervaring!

Goed geregeld!

Goede en snelle service!

super geregeld

Goede en snelle service

Prima zeer transparant en flexibel

Ik rij al vele jaren auto via Visioncarlease en dat bevalt uitstekend. Ze zijn erg flexibel en transparant. Geen complex verhaal aan het einde van het contract.

Prima service en snelle afwikkeling

Prettig contact en snelle service

Geoliede service

Zeer prettig, snel en persoonlijk contact met alle medewerkers van Vision Carlease. Duidelijke communicatie.

Prima geregeld.

De auto werd door de dealer geleverd - in mijn geval www.youngtimersnederland.nl het duurder wat langer dan verwacht omdat de dealer enkele opgemerkte zaken moest verhelpen, want ook goed gelukt is. ik had eerst het idee dat Vision car lease en youngtimersnederland hetzelfde bedrijf waren, dat is dus niet zo, maar schept mogelijk verwarring.

Glashelder en zeer klantvriendelijk

Professioneel bedrijf die klant gericht en netjes alle afspraken nakomt ook buiten kantoor tijden. Wat zeer prettig is voor mij als ondernemer.

Duidelijk

Duidelijke en snelle afhandeling van de levering! Top!

Kerkhofstraat 21

5554HG Valkenswaard

040-2089221

Over Vision Car Lease B.V.

Vision Car Lease is officieel ontstaan in 2005 en sinds 2021 onderdeel van de Pala Group, een van de grotere dealerholdings in Nederland. Met jaren ervaring in de leasewereld en de kracht van de Pala Group zijn wij een verademing in de leasewereld en brengen wij een glimlach op het gezicht van onze klanten door hen de meest pure vorm van leasing aan te bieden. Wij staan voor transparantie en flexibiliteit en gaan altijd voor een blij klant! Dat is ons uitgangspunt.