Helaas voorraad op maar nette afhandeling

De voorraad was helaas al op bij bestelling. Desalniettemin is later wel netjes gebeld met een alternatief, waar ik niet op in ben gegaan. Dus over de inhoud van de fles cava (op advies van Hamersma) kan ik verder geen oordeel geven. Volgende keer beter. Het zou wel een verbetering zijn als de voorraad online ook direct wordt aangegeven.

Goed en snel

Snelle levering en duidelijke webshop

Snelle levering, alleen geen track en trace ontvangen, waren gelukkig thuis om de bestelling te ontvangen!

Klantenservice laat steek vallen

Ik bestelde een fles als kado voor iemand in de veronderstelling dat deze na 1-2 dagen geleverd zou worden. De fles was immers op voorraad. Vrij snel na bestellen kwam er een mail van deze firma dat er door afwezigheid van iemand in het bedrijf de fles pas 5 dagen later kon worden verstuurd, EN de vraag of het zo lang kon wachten, waarop mijn antwoord “nou eigenlijk niet want het is een kado. Kan er een andere wijn wel sneller verstuurd worden misschien?” Hierop heb ik geen antwoord meer gekregen en werd de fles uiteindelijk een week na bestellen pas geleverd. Uiteindelijk geen ramp maar ook gezien de hoge verzendkosten was dit toch een aardige domper. Het zal misschien wel een unieke situatie geweest zijn dus ik kan de site niet per definitie afraden maar het was niet een beste eerste ervaring.

Uitstekend verpakt en snel bezorgd

Bestellingen bij meerdere wijnwinkels tegelijk, alles super goed en snel geleverd. 1 bestelling aangepast in overleg maar dat werd telefonisch prima opgelost.

Site helpt om aan alle wensen te voldoen qua smaak.

erg communicatieve en sympathieke leverancier (It. wijnen A'dam)

zie hierboven!

Mooi ruim aanbod

Ik zocht een wijn uit Sicilie, geproefd in een restaurant, gevonden!

Na mijn kritiek, hebben zij dit vervolgens zeer goed opgepakt! Mijn complimenten

Vr gr Marleen Bos

super verpakking en op tijd geleverd.

Beetje laat met de reactie op bestelling ,maar uiteindelijk toch snel en super goed geregeld!!

Goed ingepakt.Super!!

Mooie Spaanse wijnen

Ik zocht als kado een aantal mooie vegan wijnen. Gevonden! Telefonisch werd afgestemd over het bezorgtijdstip. Goede persoonlijke service.

Verkeerde informatie

Sulfiet arme wijnen worden als sulfiet vrij(onder 10mg/l) aangeboden.

Wat een bijzondere en mooie collectie!

Prachtige limited editions besteld bij 1 leverancier. Goed verpakt en op tijd bezorgd.

Ik heb geen verstand van wijn maar beschrijving klonk zo goed , vond het persoonlijk geschreven briefje echt zo attent!!

Snelle bezorging, lekkere wijn

Snelle bezorging en lekkere wijn

Snelle verzending goed verpakt

Duidelijk en super snel

Wijn snel gevonden, snel binnen.

Leuke selectie en prima service.

Via vindmijnwijn.nl. verschillende wijnen van verschillende importeurs besteld. De wijnen waren prima, de bezorging ook. Aanrader.

Goede service, uitgebreid assortiment

Vanwege mijn Sulfiet allergie kan ik niet alle wijn drinken. Via Vind mijn Wijn toch een zeer goede witte wijn gevonden met zeer weinig sulfiet.

Fijne leverancier die een wijn kon leveren op korte termijn die nergens meer te verkrijgen is

Fijne en snelle service

Top, snelle levering

Uitgebreid assortiment. Snelle levering. Top!

uitstekende service en prima website

wel nog een opmerking. Ik mis aanbiedingen. Is dat een bewuste keuze?

Vertraging in de levering werd helaas niet gecommuniceerd maar na een emailvraag van mij werden de flessen snel geleverd. Misschien een idee om een kortingscode met de eerste bestelling mee te sturen voor korting op een volgende bestelling.

Blij de wijn die ik zocht gevonden te hebben

Kan haast niet wachten tot dat de wijn op tafel staat. Of beter nog in het glas zit

Over Vind Mijn Wijn

Vindmijnwijn.nl wil unieke wijnen van kleine importeurs en wijnwinkels online beter toegankelijk maken. Op ons wijnplatform kan je bestellen bij meer dan 35 wijnimporteurs. Vindmijnwijn.nl wil dé website worden voor wijnliefhebbers die graag nieuwe nog onbekende kwaliteitswijnen willen ontdekken! Ga op zoek naar jouw wijn!