Goede telefonische bereikbaarheid met prettig advies en het verzorgen van tijdige bezorging voor de paasdagen.

Wegens een voorraad probleem heeft de zaakvoerder mijzelf gecontacteerd en bood onmiddellijk aan om een andere wijn te mogen leveren die weliswaar duurder was maar ik niet moest bijbetalen. Andere bedrijven mogen daar een voorbeeld aan nemen want ik spreek uit ervaring. Dus… goede en eerlijke service en… lekkere wijn. Proficiat voor de zaakvoerder.

Prima website, uitstekende service

Wederom uitstekende ervaringen met VindMijnWijn.nl. Niet alleen tijdens het duidelijke en overzichtelijke bestelproces, maar ook bij vragen of problemen achteraf. Zoals in het geval van breuk tijdens de levering.

Snelle en correcte, goed verzorgde levering !

We hebben de Libanese wijn nog niet gedronken, maar hebben er alle vertrouwen in dat dit een goede keuze is geweest. De fles is vakkundig ingepakt bezorgd.

Ik had een speciaal verzoek omdat de gekochte wijn een cadeautje was voor een secret santa en daarbij hebben ze me heel vlot geholpen! Gemakkelijke website, top klantenservice!

Geen gedoe, en zeer snel!

Bijzonder groot aanbod van 35 wijnimporteurs, keuze gemaakt en bestelling geplaatst. Binnen 2 dagen was de order geleverd, complimenten voor de snelle service

mooie collectie

helpdesk helpt naar behoren bij problemen pakketbezorger(s)

Heerlijke biologische wijnen!

Goed verpakt en snel bezorgd.

Klacht meer dan correct behandeld

Ik had een doosje wijn voor vrienden besteld, maar die vonden de wijn niet goed. Ik heb mijn geld meteen teruggekregen en de wijn hoefde niet retour. Dank aan Vivianne.

Goede service, snel in huis

Persoonlijke benadering was prettig. Er werd afgestemd over het bezorgmoment. Goede service.

Prima site, goede levering.

Overzichtelijk.

Super after care

Erg meedenkende, proactieve en persoonlijke klantenservice. Kan niet anders zeggen, een 5 sterren ervaring. Ookal was er met 1 fles iets mis, het is dubbel en dwars opgelost! Aanrader om hier je wijnen te kopen...

Mooie collectie wijnen

Ik zocht en magnum Rosé en die heb ik hier gevonden. Kon het dezelfde dag nog ophalen, top!

Uitstekende ervaring!

Prima website en bestelproces, zeer klantvriendelijke ondersteuning!

Het lange wachten komt door PostNL verder prima .

Iets later binnen door post nl

top!

goede website, correcte afhandeling

Excellent

The website is easy to follow, ordering is easy and follow up mails good. The wine arrived promptly

Problemen binnen de groep zijn prima opgelost

Was iietwat rommelige afhandeling van de order, met verschijnenede belletjes.. maar goed opgelost

Prima wijn

Prima wijn, goed geprijsd en snel geleverd

Beste Dave, Hartelijk bedankt voor jouw review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. Dat stellen wij zeer op prijs! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Vivianne van Vindmijnwijn.nl

Snelle bezorging, goede wijn!

De wijn die ik in een restaurant dronk bestelde ik bij vindmijnwijn. Binnen 2 dagen gratis thuisbezorgd, super!

Beste Heidi, Hartelijk bedankt voor jouw review! Wat goed om te horen dat je zo snel opnieuw hebt kunnen genieten van een fijne wijn. Daar worden wij ook blij van! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Vivianne van Vindmijnwijn.nl

Goede afspraken.

Wijn kon niet meer geleverd worden. Na telefonisch contact werd afgesproken het geld terug te storten. Dit is ondertussen in orde.

Beste Alain, Hartelijk bedankt voor jouw reviews! Wij waarderen het zeer dat je jouw ervaringen deelt. Daar kunnen wij alleen maar van leren. Hopelijk zien we je nog eens terug op vindmijnwijn.nl! Met vriendelijke groet, Vivianne van Vindmijnwijn.nl

vreemd bedrijf

Een week moeten wachten op levering wijn. Geen communicatie over reden en geen track en tracé code. Geen aflevering dag afgegeven.

Persoonlijk thuisbezorgd door de leverancier

Prima communicatie, mooie wijnen!

De fles wijn was goed verpakt tegen eventueel stoten tijdens de verwerking en het vervoer.

Verder geen andere ervaring.

Snelle en correcte afhandeling

Goede organisatie die afspraken correct uitvoert

Over VIND MIJN WIJN

Vindmijnwijn.nl wil unieke wijnen van kleine importeurs en wijnwinkels online beter toegankelijk maken. Op ons wijnplatform kan je bestellen bij meer dan 35 wijnimporteurs. Vindmijnwijn.nl wil dé website worden voor wijnliefhebbers die graag nieuwe nog onbekende kwaliteitswijnen willen ontdekken! Ga op zoek naar jouw wijn!