Uitstekend verpakt en snel bezorgd

Bestellingen bij meerdere wijnwinkels tegelijk, alles super goed en snel geleverd. 1 bestelling aangepast in overleg maar dat werd telefonisch prima opgelost.

Site helpt om aan alle wensen te voldoen qua smaak.

erg communicatieve en sympathieke leverancier (It. wijnen A'dam)

zie hierboven!

Mooi ruim aanbod

Ik zocht een wijn uit Sicilie, geproefd in een restaurant, gevonden!

Na mijn kritiek, hebben zij dit vervolgens zeer goed opgepakt! Mijn complimenten

Vr gr Marleen Bos

super verpakking en op tijd geleverd.

Beetje laat met de reactie op bestelling ,maar uiteindelijk toch snel en super goed geregeld!!

Goed ingepakt.Super!!

Mooie Spaanse wijnen

Ik zocht als kado een aantal mooie vegan wijnen. Gevonden! Telefonisch werd afgestemd over het bezorgtijdstip. Goede persoonlijke service.

Verkeerde informatie

Sulfiet arme wijnen worden als sulfiet vrij(onder 10mg/l) aangeboden.

Wat een bijzondere en mooie collectie!

Prachtige limited editions besteld bij 1 leverancier. Goed verpakt en op tijd bezorgd.

Ik heb geen verstand van wijn maar beschrijving klonk zo goed , vond het persoonlijk geschreven briefje echt zo attent!!

Snelle bezorging, lekkere wijn

Snelle bezorging en lekkere wijn

Snelle verzending goed verpakt

Duidelijk en super snel

Wijn snel gevonden, snel binnen.

Leuke selectie en prima service.

Via vindmijnwijn.nl. verschillende wijnen van verschillende importeurs besteld. De wijnen waren prima, de bezorging ook. Aanrader.

Goede service, uitgebreid assortiment

Vanwege mijn Sulfiet allergie kan ik niet alle wijn drinken. Via Vind mijn Wijn toch een zeer goede witte wijn gevonden met zeer weinig sulfiet.

Fijne leverancier die een wijn kon leveren op korte termijn die nergens meer te verkrijgen is

Fijne en snelle service

Top, snelle levering

Uitgebreid assortiment. Snelle levering. Top!

uitstekende service en prima website

wel nog een opmerking. Ik mis aanbiedingen. Is dat een bewuste keuze?

Vertraging in de levering werd helaas niet gecommuniceerd maar na een emailvraag van mij werden de flessen snel geleverd. Misschien een idee om een kortingscode met de eerste bestelling mee te sturen voor korting op een volgende bestelling.

Blij de wijn die ik zocht gevonden te hebben

Kan haast niet wachten tot dat de wijn op tafel staat. Of beter nog in het glas zit

Wijn kwam wat later

Wijn kwam wat later

Helemaal top!

Wat een prima website! Snelle levering, supernetjes afgehandeld en niet op de laatste plaats heerlijke wijn. Deze komt bij mijn favorieten.

Handig online wijn-winkelen met prima service!

Ideale wijn-webshop voor lekkere, vaak minder bekende, wijnen met een verhaal. Uitgebreide beschrijvingen bij de meeste wijnen, ook over herkomst en met welke gerechten ze goed combineren.

Makkelijk, goed en prima prijs-kwaliteit verhouding

Makkelijk te zoeken wijnen op je eigen smaak met suggesties om nieuwe smaken te proberen. Duidelijke beschrijvingen. Ik hou van Italiaanse wijnen uit Veneto en Puglia en die kan ik hier goed vinden. De bestelling komt snel en heel goed verpakt bij je thuis. Vooral uitproberen ! Echt een aanrader.

Over Vind Mijn Wijn

Vindmijnwijn.nl wil unieke wijnen van kleine importeurs en wijnwinkels online beter toegankelijk maken. Op ons wijnplatform kan je bestellen bij meer dan 35 wijnimporteurs. Vindmijnwijn.nl wil dé website worden voor wijnliefhebbers die graag nieuwe nog onbekende kwaliteitswijnen willen ontdekken! Ga op zoek naar jouw wijn!