Mooie wijnen en champagnes snel geleverd

Nu een paar keer besteld en bevalt me uitstekend. Veel keus uit mooie wijnen en champagnes. De bestelde artikelen worden snel geleverd. En bij vragen wordt er snel gereageerd.

Genoten!

Snelle levering, goede kwaliteit.

Snel gevonden en snel geleverd

Veel interessante en mooi geprijsde wijnen. Zag een advertentie op Instagram en heb direct wijn besteld. Zeker een aanrader. Klein nadeel is dat je voor verschillende wijnen aparte verzendkosten moet betalen, anders had ik meer wijn besteld.

Heerlijke wijntjes!

Goed verpakt en snel bezorgd.

zeer snelle levering en goede prijs

zoals gezegd, besteld, 3 dagen later al aangekomen. Minimale communicatie en geen enkele mogelijkheid om het pakket te volgen. 2 weken later staat de bestelling nog steeds "in behandeling" op de website. Echter de vriendelijke man van PostNL stond hier al na 3 dagen aan de deur.

Super handig dit

Snel goede wijn in huis. Heel veel keus aan goede wijnen. Wordt gewoon aan de deur bezorgd. Geweldig dit!

Twijfelachtig

Heb een doos wijn besteld van 2019 en ontvang het jaar 2020. De verzending was snel.

Goed snel en correct

Advies na bestelling per telefonisch contact was zinvol, om extra verzendkosten te voorkomen.

Goed snel en correct

Good wines, timely delivery.

Great wines. Good packaging and in-time delivery. Thanks

Goed verpakt en op tijd bezorgd

En de wijn smaakt top!

Razend snel!

Op mijn bestelling heb ik niet lang hoeven wachten. Conform de afspraak, goed verpakt bezorgd. Prima leverancier!

1e Ervaring en helemaal oké!

Voor de 1e keer een bestelling gedaan bij vindmijnwijn.nl en ik ben echt tevreden. Wijn werd snel en op tijd bezorgd. Betreffende wijn werd aanbevolen in de (ik dacht) Telegraaf. Is een mooi en lekker glas rode wijn. Prijs en kwaliteit dik in orde. ( Chateau des Armes Brandeau 2018)

GEWELDIG!

GEWELDIG!

Vriendelijk, goede service en goede wijnen

Goede communicatie, snelle levering en belangrijkste: lekker wijn

Een bepaalde wijn was niet meer leverbaar, dus andere gekregen, vriendelijke communicatie hierover.

goede wijn en levering

zie hier boven

Klantgericht

Snelle levering en zeer klantvriendelijke service

Top wijnen!

Goede kwaliteits wijnen voor een mooie prijs. Uitstekende service. Na dat ik gemaild had, dat mijn bestelling na 10 dagen nog niets had ontvangen werd er meteen keurig gereageerd en dezelfde dag alsnog verzonden. Wijnen de volgende dag netjes ontvangen. Mijn complimenten! Top!

Wel betalen, maar geen wijn

Volgens de website wordt uiterlijk binnen 72 uur geleverd. We zijn nu 10 dagen verder en nog niets ontvangen. Op e-mail wordt niet gereageerd.

Op tijd

Op tijd wijn thuisbezorgd. Prima service.

Uitgebreid assortiment in diverse prijsklasse

1e bezoek. Veel wijnen, duidelijk beschreven (en behalve smaak ook de herkomst etc) en in elke prijsklasse. En het wordt nog snel bezorgd ook.

Prachtwijn, uitstekende service.

Geproefd bij Brasserie Bakboord in Almere, gezocht op internet en gevonden bij Vind Mijn Wijn, deze heerlijke Ribo cabernet uit Noord-Italië. Contact over verzending per Postnl (postbus)l verliep vlekkeloos. Klasse!

Snel geleverd en goed verpakt

Zelfde wijnen weer besteld. Heerlijk!

Lukt me niet

Geen goede ervaring bij men eerste aankoop Bestelt 12 flessen Neropasso 2018 aan 107,40 +12,40 verzendkosten krijg 2019 voor de zelfde prijs. Daar er in mijn verpakking een factuur zit van Casa del vino aan 101,16 verzendkosten Van 12,40 inbegrepen. Graag had ik het teveel aan betaling terug gekregen Voel me echt bedrogen

Over VIND MIJN WIJN

Vindmijnwijn.nl wil unieke wijnen van kleine importeurs en wijnwinkels online beter toegankelijk maken. Op ons wijnplatform kan je bestellen bij meer dan 35 wijnimporteurs. Vindmijnwijn.nl wil dé website worden voor wijnliefhebbers die graag nieuwe nog onbekende kwaliteitswijnen willen ontdekken! Ga op zoek naar jouw wijn!