Heerlijke wijnen met een goede prijs-kwaliteitsverhouding

Plezierige website. Vlotte levering. Prima wijnen.

Ben verrast door de snelle levering.

Ik zocht een bepaalde wijn die ik op deze site vond. Besteld en binnen 2 dagen werd de wijn in een zorgvuldig verpakte doos bezorgd. Top!

Prima wijntje ontvangen

Ik heb een prima wijntje ontvangen zonder toegevoegde sulfieten. Wat wel ontbrak was communicatie. Ik had geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling. Na een aantal dagen heb ik gebeld of de bestelling wel goed was gegaan. Dat was zo. En er werd mij verteld dat ik een mailtje had moeten ontvangen. Enige tijd later werd de wijn netjes bezorgd.

Snelle levering en prima assortimenten

Onze favoriete wijnen zijn altijd snel leverbaar. Wat wij ook al een keer eerder hebben aangegeven is dat wij missen na het bestellen in de webshop: - Ontvangsbevestiging - track & trace Groet

Ik heb mijn favoriete wijn hier gevonden

Ik had bij een wijnproeverij een ontzettend lekkere wijn geproefd, maar kon hem nergens online vinden. Alleen in Duitsland, maar die verzonden niet naar Nederland. Hoe blij ik was dat ik hem hier alsnog heb gevonden!!! Helemaal super!

Communicatie kan beter

Bestelling was vertraagd, dat kan gebeuren. Op de dag van bestellen werd al keurig aangegeven dat de bestelde wijn niet op voorraad was en dat deze binnen een week binnen zou komen. Vervolgens niets meer gehoord. Ook geen reactie op mijn vraag wat de status van de bestelling was. Bestelling bleek, zonder mij ervan op de hoogte te stellen, al verzonden te zijn. Daar kan nog wat aan verbeterd worden.

Prima communicatie en levering!

Door omstandigheden had het pakket wat vertraging, maar dit werd netjes gecommuniceerd en vervolgens op de beloofde datum bezorgd.

perfect

Goede en snelle service en je wijn is snel en goed verpakt thuis.

Snel en goed!

Er deden zich wat leverproblemen voor bij postnl en die werden keurig en direct opgelost door de betreffende vmw-deelnemers! Compliment!

slechte ervaring levering was zoek het duurde meer dan een week voordat de wijn geleverd werd

Ik zal vind mijn wijn niet aanbevelen

De bestelling is weliswaar direct verzonden, maar bij de pakketbezorger ging helaas van alles mis door de kerstdrukte. Het pakket was in een distributiecentrum aan de verkeerde kant van Nederland terecht gekomen. We hebben bij de pakketbezorger veelvuldig aangedrongen om alsnog zo snel mogelijk te leveren en geprobeerd de klant hiervan zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Gelukkig is dit een uitzondering, maar we begrijpen dat het heel vervelend is wanneer een bestelling er vlak voor de kerst er meer dan een week over doet.

Heerlijke wijn, snelle levering

Wijn besteld voor kerst, werd keurig op tijd geleverd. Iedereen die de wijn heeft gedronken vond hem erg lekker!

Super snelle levering, heerlijke wijn

Ondanks de drukke dagen voor kerst, direct geleverd. Omschrijving van de wijn voldeed aan mijn smaak, jammer dat er 1 fles tussen zat, welke niet ‘goed’ was, maar dat kan altijd.

Wijn was niet op voorraad

Was niet op voorraad, mocht andere wijn kiezen of wachten tot hij op voorraad is.

snel en goed

heerlijke wijn en supersnel geleverd. ik ben zeer tevreden

Prima service, zeer lekker wijn en snel bezorgd

Ondanks het feit dat mijn bestelling niet volledig geleverd kon worden was het alternatief zeer goed met wat extra’s. Zeer tevreden over Maria Gomez als wijn leverancier! Dank

GEWELDIG

Mijn ervaringen bij Vind Mijn Wijn zijn zoals eerder al gedeeld GEWELDIG ik kan niet anders zeggen ze bezorgen supersnel zijn aan de telefoon begripvol en vriendelijk echt een TOPPER om je wijnen bij te bestellen !!!

Goede ervaring een dikke tien !!

Product is zoals het moet zijn,keurig op tijd geleverd,goed verpakt prima bezorgdienst !! Ik kan niet anders zeggen dan een heel dikke tien voor alles!!

Goede afhandeling

Wijn die we bestelden, was bij leverancier niet op voorraad, dus alternatieve wijnen doorgegeven. Leverancier leverde helaas verkeerd, maar werd netjes opgelost, o.a. doordat vindmijnwijn.nl korting gaf op de alternatieve (duurdere) wijnen. De communicatie verliep voorspoedig en correct. Tot een volgende bestelling.

Uitstekende wijn voor een eerlijke prijs

Ik zocht een goede krachtige rode wijn voor rond de €10. Ik ben uitstekend geslaagd. Een Portugees met een bijzondere smaak. Chapeau!!

Uitgebreide selectie met uitstekende service

Ik zocht een goede Portugese wijn bij een bijzonder Portugees gerecht . Bij “vind mijn wijn” kon ik dat vinden, met ook nog een mooie Portugese Spumante erbij.

Ben steeds goed op de hoogte gehouden over een vertraagde bestelling

Ben steeds goed op de hoogte gehouden over een vertraagde bestelling

Magnum fles is leuk om kado te doen, zeker met persoonlijk kaartje erbin

Ik had op korte termijn een cadeau nodig voor zakelijke klant. Ik vond de magnum fles Neropasso hier heel heschikt voor. De grote fles werd in een mooi houten kistje bij mijn klant bezorgd. Fijn ook dat jullie er een kaartje bij konden doen.

Uitstekende keuze en goede vlotte levering

Prima keuze uit wijnen, snelle bezorging kortom een tevreden klant

prima ervaring

zorgeloze ervaring

Handig als je een bijzonder cadeau zoekt

Ik zocht een bijzondere wijn om cadeau te doen aan een liefhebber. Perfect geslaagd, gemakkelijk besteld en snel geleverd, top!

Over Vind Mijn Wijn

Vindmijnwijn.nl wil unieke wijnen van kleine importeurs en wijnwinkels online beter toegankelijk maken. Op ons wijnplatform kan je bestellen bij meer dan 35 wijnimporteurs. Vindmijnwijn.nl wil dé website worden voor wijnliefhebbers die graag nieuwe nog onbekende kwaliteitswijnen willen ontdekken! Ga op zoek naar jouw wijn!