Wel betalen, maar geen wijn

Volgens de website wordt uiterlijk binnen 72 uur geleverd. We zijn nu 10 dagen verder en nog niets ontvangen. Op e-mail wordt niet gereageerd.

Op tijd

Op tijd wijn thuisbezorgd. Prima service.

Uitgebreid assortiment in diverse prijsklasse

1e bezoek. Veel wijnen, duidelijk beschreven (en behalve smaak ook de herkomst etc) en in elke prijsklasse. En het wordt nog snel bezorgd ook.

Prachtwijn, uitstekende service.

Geproefd bij Brasserie Bakboord in Almere, gezocht op internet en gevonden bij Vind Mijn Wijn, deze heerlijke Ribo cabernet uit Noord-Italië. Contact over verzending per Postnl (postbus)l verliep vlekkeloos. Klasse!

Snel geleverd en goed verpakt

Zelfde wijnen weer besteld. Heerlijk!

Lukt me niet

Geen goede ervaring bij men eerste aankoop Bestelt 12 flessen Neropasso 2018 aan 107,40 +12,40 verzendkosten krijg 2019 voor de zelfde prijs. Daar er in mijn verpakking een factuur zit van Casa del vino aan 101,16 verzendkosten Van 12,40 inbegrepen. Graag had ik het teveel aan betaling terug gekregen Voel me echt bedrogen

Bezorging was een probleem maar werd goed opgelost.

Dat dingen niet goed gaan kan gebeuren maar het gaat er om hoe je het oplost, en dat doen ze goed. Wijnen zijn erg lekker.

Mooie Spaanse wijnen gevonden en snel bezorgd

Ik kon mijn bestelling van begin tot eind goed volgen. En de wijn was heerlijk!

Snelle levering en uitstekende selectie klassewijnen

Ik heb een liefhebber van Pinot Noir. ''Vind Mijn Wijn'' toonde mij veel keuze, daar waar ander zoeksites soms niet eens een Pinot Noir (of Pinot Nero of Spatburgunder of Fruhburgunder) konden vinden. Erg goed dus. Helaas kon ik tot dusver niet per wijnhuis selecteren op Pinot Noir. Dat blijft dus een beetje puzzelen welke Pinot Noir bij welk wijnhuis hoort om boven de € 90,- uit te komen opdat koerierkosten vermeden kunnen worden (daar koop ik liever een fles wijn voor, toch?).

Veel keuze. Vlotte bezorging

Mag nog meer helpen met kiezen voor de genietende leek, verder prima.

Prima service.

Mijn wijnen waren even zoek. Nadat ik een mailtje had gestuurd kreeg ik een prima beschrijving over waar mijn doosje wijn was afgeleverd. Die bleken een dag na de bestelling al te zijn afgegeven.

Positief

Prettige communicatie, de wijnen werden vlot en correct uitgeleverd... wel jammer/nadelig dat combinaties van enkele flessen van verschillende leveranciers steeds leidt tot extra verzendkosten

Prima wijnen!

Alleen maar positieve ervaringen!

Goed opgelost

Wijn besteld en door dhl niet geleverd. Snel opgelost door vindmijnwijn. Reageren snel en adequaat op e-mails.

Helaas voorraad op maar nette afhandeling

De voorraad was helaas al op bij bestelling. Desalniettemin is later wel netjes gebeld met een alternatief, waar ik niet op in ben gegaan. Dus over de inhoud van de fles cava (op advies van Hamersma) kan ik verder geen oordeel geven. Volgende keer beter. Het zou wel een verbetering zijn als de voorraad online ook direct wordt aangegeven.

Goed en snel

Snelle levering en duidelijke webshop

Snelle levering, alleen geen track en trace ontvangen, waren gelukkig thuis om de bestelling te ontvangen!

Klantenservice laat steek vallen

Ik bestelde een fles als kado voor iemand in de veronderstelling dat deze na 1-2 dagen geleverd zou worden. De fles was immers op voorraad. Vrij snel na bestellen kwam er een mail van deze firma dat er door afwezigheid van iemand in het bedrijf de fles pas 5 dagen later kon worden verstuurd, EN de vraag of het zo lang kon wachten, waarop mijn antwoord “nou eigenlijk niet want het is een kado. Kan er een andere wijn wel sneller verstuurd worden misschien?” Hierop heb ik geen antwoord meer gekregen en werd de fles uiteindelijk een week na bestellen pas geleverd. Uiteindelijk geen ramp maar ook gezien de hoge verzendkosten was dit toch een aardige domper. Het zal misschien wel een unieke situatie geweest zijn dus ik kan de site niet per definitie afraden maar het was niet een beste eerste ervaring.

Uitstekend verpakt en snel bezorgd

Bestellingen bij meerdere wijnwinkels tegelijk, alles super goed en snel geleverd. 1 bestelling aangepast in overleg maar dat werd telefonisch prima opgelost.

Site helpt om aan alle wensen te voldoen qua smaak.

erg communicatieve en sympathieke leverancier (It. wijnen A'dam)

zie hierboven!

Mooi ruim aanbod

Ik zocht een wijn uit Sicilie, geproefd in een restaurant, gevonden!

Na mijn kritiek, hebben zij dit vervolgens zeer goed opgepakt! Mijn complimenten

Vr gr Marleen Bos

super verpakking en op tijd geleverd.

Beetje laat met de reactie op bestelling ,maar uiteindelijk toch snel en super goed geregeld!!

Goed ingepakt.Super!!

Lauriergracht 54

1016 RL Amsterdam

Over VIND MIJN WIJN

Vindmijnwijn.nl wil unieke wijnen van kleine importeurs en wijnwinkels online beter toegankelijk maken. Op ons wijnplatform kan je bestellen bij meer dan 35 wijnimporteurs. Vindmijnwijn.nl wil dé website worden voor wijnliefhebbers die graag nieuwe nog onbekende kwaliteitswijnen willen ontdekken! Ga op zoek naar jouw wijn!