Duidelijk en super snel

Wijn snel gevonden, snel binnen.

Leuke selectie en prima service.

Via vindmijnwijn.nl. verschillende wijnen van verschillende importeurs besteld. De wijnen waren prima, de bezorging ook. Aanrader.

Goede service, uitgebreid assortiment

Vanwege mijn Sulfiet allergie kan ik niet alle wijn drinken. Via Vind mijn Wijn toch een zeer goede witte wijn gevonden met zeer weinig sulfiet.

Fijne leverancier die een wijn kon leveren op korte termijn die nergens meer te verkrijgen is

Fijne en snelle service

Top, snelle levering

Uitgebreid assortiment. Snelle levering. Top!

uitstekende service en prima website

wel nog een opmerking. Ik mis aanbiedingen. Is dat een bewuste keuze?

Vertraging in de levering werd helaas niet gecommuniceerd maar na een emailvraag van mij werden de flessen snel geleverd. Misschien een idee om een kortingscode met de eerste bestelling mee te sturen voor korting op een volgende bestelling.

Blij de wijn die ik zocht gevonden te hebben

Kan haast niet wachten tot dat de wijn op tafel staat. Of beter nog in het glas zit

Wijn kwam wat later

Wijn kwam wat later

Helemaal top!

Wat een prima website! Snelle levering, supernetjes afgehandeld en niet op de laatste plaats heerlijke wijn. Deze komt bij mijn favorieten.

Handig online wijn-winkelen met prima service!

Ideale wijn-webshop voor lekkere, vaak minder bekende, wijnen met een verhaal. Uitgebreide beschrijvingen bij de meeste wijnen, ook over herkomst en met welke gerechten ze goed combineren.

Makkelijk, goed en prima prijs-kwaliteit verhouding

Makkelijk te zoeken wijnen op je eigen smaak met suggesties om nieuwe smaken te proberen. Duidelijke beschrijvingen. Ik hou van Italiaanse wijnen uit Veneto en Puglia en die kan ik hier goed vinden. De bestelling komt snel en heel goed verpakt bij je thuis. Vooral uitproberen ! Echt een aanrader.

Overzichtelijke website en goed assortiment

Snel wegwijs op overzichtelijke website en heerlijke witte wijn gevonden. Bestelling en levering verliepen soepel.

Echt lekkere wijnen en goede service

Makkelijk bestelling plaatsen op mijn mobiel, mooi aanbod

Prettige ervaring

Goede informatie over de wijnen. Levering was goed te volgen via track & trace, stevig verpakt en snel bezorgd!

Alles werd netjes op tijd afgeleverd

Was zoals afgesproken bij de buren afgegeven.

Prima locale wijnen en snelle levering!

Zeer goed.

Top ervaringen, altijd lekker en snel geleverd!

Eigenlijk alleen maar goede ervaringen. Altijd lekkere wijn, snelle levering, goeie service

top webwinkel

De rosé die we hadden besteld was heerlijk! Vindmijnwijn is onze vaste wijnwinkel inmiddels. Uitstekende snelle bezorgservice!

Wat een lekkere rode wijn! Supersnel geleverd.

Ruime keuze en goede uitleg over de smaak van de wijnen. Zeer goede prijs-kwaliteit.

Als Spaanse wijnliefhebber bestel ik hier graag vanwege de uitgebreide collectie Spaanse wijnen

Mooie uitgebreide collectie, goede beschrijvingen, snel geleverd en stevig verpakt. Alles Top dus. En btw de wijn was heerlijk!

prettig om overzicht te hebben van verschillende leveranciers.

prettig om overzicht te hebben van verschillende leveranciers. Bovendien pakte de levering goed uit: snel en accuraat. Dus ook een vervolgorde opgegeven.

Goed contact en snel bezorgd

Fijne ervaring, ik had er een bericht bijgedaan omdat het om een kado ging voor een vriendin. Ook dat bericht werd netjes via email bevestigd. Vervolgens is alles is goed aangekomen en supersnel geleverd.

Mijn favoriete wijn snel gevonden en kunnen bestellen

Goed idee om zo'n site te gebruiken als je iets specifieks zoekt. Ik vond onze 'familiewijn' makkelijk terug en kon die gelijk bestellen. Super!

Lekkere wijnen joh....echt genieten geblazen

Ik heb vaker online wijn besteld, maar niet zo lekker en perfect als deze. Ik heb al 3 wijnen van de 7 geproefd en ik vond ze echt echt lekker. Spaanse wijnen dan alleen omdat ik Spanjaard ben. Duidelijke website en lekker doorverbonden naar wijnwinkels die mijn Hamersma wijnen hadden van 8.0 to 9.5. Topwijnen. DIe van Spanje. Goed verpakt in 2 dozen, dus niet te zwaar. Volgende keer weer kopen maar dan van een ander land.

Over VIND MIJN WIJN

Vindmijnwijn.nl wil unieke wijnen van kleine importeurs en wijnwinkels online beter toegankelijk maken. Op ons wijnplatform kan je bestellen bij meer dan 35 wijnimporteurs. Vindmijnwijn.nl wil dé website worden voor wijnliefhebbers die graag nieuwe nog onbekende kwaliteitswijnen willen ontdekken! Ga op zoek naar jouw wijn!