Lekkere wijnen joh....echt genieten geblazen

Ik heb vaker online wijn besteld, maar niet zo lekker en perfect als deze. Ik heb al 3 wijnen van de 7 geproefd en ik vond ze echt echt lekker. Spaanse wijnen dan alleen omdat ik Spanjaard ben. Duidelijke website en lekker doorverbonden naar wijnwinkels die mijn Hamersma wijnen hadden van 8.0 to 9.5. Topwijnen. DIe van Spanje. Goed verpakt in 2 dozen, dus niet te zwaar. Volgende keer weer kopen maar dan van een ander land.

Helemaal top! Heerlijke wijnen en supersnel bezorgd.

Eindelijk een mooie, ruime collectie biologische wijnen gevonden. Goed ingepakt, voor herhaling vatbaar.

Goed geregeld snelle service Heerlijk die wijn !!

Met vriendelijke groeten Gerrit Arkema

Beste Gerrit, Helaas is er een fles kapot gegaan tijdens het transport. Gelukkig hebben we het gezamenlijk kunnen oplossen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tom Vindmijnwijn.nl

Vele verschillende wijnhuizen onder 1 dak

Mooie collectie wijn van verschillende wijnhuizen die ontsloten wordt. Wat onduidelijk was, was dat de verzendkosten per wijnhuis zijn, en niet voor een combinatie van verschillende wijnhuizen.

Lekkere wijn, snel bezorgd

Wel tevreden. Wat gek was, was dat je vanaf €70,- euro De bestelling gratis bezorgD wordt, mits de gekozen wijn allemaal van dezelfde achterliggende leverancier/importeur komt. Dat laatste was me in het begin niet duidelijk. Verder prima ervaring, lekkere wijn, snel bezorgd.

Prima ervaring. De wijn werd snel geleverd en was heerlijk!

Snel en goede collectie

Bijzonder om Mas Montel/ Mas Granier te vinden op jullie website. Heerlijke wijnen met mooie herinneringen. Vaak bij deze Mas geweest en overnacht. Prachtig gelegen.

perfecte afhandeling

Er is speciaal iemand bij de weinkellerei geweest om de wijn op te halen. En op tijd afgeleverd. Ik ondersteun de leveringen door kleine wijn importeurs en de daaraan verbonden kleine wijn winkeliers. De wijn, in de categorie die ik gekocht, heb was geweldig van smaak en ik kreeg van vrienden, die aan tafel zaten, het compliment "heel lekker" Dus geslaagde avond en voor herhaling vatbaar. Leopold Frison

Snel, simpel en goed

Ik vond hier de wijn waar ik al tijden naar op zoek was. Snel geleverd prima prijs.

Heerlijke wijn

Ruimte voor heel veel verbetering

Doos wijn besteld, maar ik hoorde maar niks, dus ik had even een mail gestuurd wanneer ik m kon verwachten. Was in de spam terecht gekomen, dat kan natuurlijk gebeuren... Kreeg ook een mail dat 1 wijn er niet meer was en dat ze een goedkopere vervangende zouden sturen en het verschil zouden terugstorten. Keurige natuurlijk. Nu is het pakket bij Post.nl beschadigd, dus ligt het al bijna 2 weken op een depot. Heb 2x contact gehad met hen en zij zeggen dat ze verzender contact met hen moet opnemen. Dit heb ik nu naar VMW doorgezet, alleen blijft het tot op heden stil. Ik heb het verschil in geld nog niet terug en ik wacht inmiddels 15 dagen op mijn doos wijn. Ik mis nu een beetje communicatie hoe we dit kunnen oplossen, want post.nl zegt dat jullie contact moeten zoeken.

Super handig

Heerlijk wijntje besteld via de site en snel thuis bezorgd. Waarom zou je sjouwen als de keus zo groot is en het thuis wordt bezorgd. Met de omschrijving van de wijnen kun je een goede keus maken.

Wijn besteld, nooit bezorgd.

Op 18 April een bestelling geplaatst voor 8 flessen Nero Passo. Helaas nog niks ontvangen. Ook niets gehoord.

Heerlijke wijnen met een goede prijs-kwaliteitsverhouding

Plezierige website. Vlotte levering. Prima wijnen.

Ben verrast door de snelle levering.

Ik zocht een bepaalde wijn die ik op deze site vond. Besteld en binnen 2 dagen werd de wijn in een zorgvuldig verpakte doos bezorgd. Top!

Prima wijntje ontvangen

Ik heb een prima wijntje ontvangen zonder toegevoegde sulfieten. Wat wel ontbrak was communicatie. Ik had geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling. Na een aantal dagen heb ik gebeld of de bestelling wel goed was gegaan. Dat was zo. En er werd mij verteld dat ik een mailtje had moeten ontvangen. Enige tijd later werd de wijn netjes bezorgd.

Snelle levering en prima assortimenten

Onze favoriete wijnen zijn altijd snel leverbaar. Wat wij ook al een keer eerder hebben aangegeven is dat wij missen na het bestellen in de webshop: - Ontvangsbevestiging - track & trace Groet

Ik heb mijn favoriete wijn hier gevonden

Ik had bij een wijnproeverij een ontzettend lekkere wijn geproefd, maar kon hem nergens online vinden. Alleen in Duitsland, maar die verzonden niet naar Nederland. Hoe blij ik was dat ik hem hier alsnog heb gevonden!!! Helemaal super!

Communicatie kan beter

Bestelling was vertraagd, dat kan gebeuren. Op de dag van bestellen werd al keurig aangegeven dat de bestelde wijn niet op voorraad was en dat deze binnen een week binnen zou komen. Vervolgens niets meer gehoord. Ook geen reactie op mijn vraag wat de status van de bestelling was. Bestelling bleek, zonder mij ervan op de hoogte te stellen, al verzonden te zijn. Daar kan nog wat aan verbeterd worden.

Prima communicatie en levering!

Door omstandigheden had het pakket wat vertraging, maar dit werd netjes gecommuniceerd en vervolgens op de beloofde datum bezorgd.

perfect

Goede en snelle service en je wijn is snel en goed verpakt thuis.

Snel en goed!

Er deden zich wat leverproblemen voor bij postnl en die werden keurig en direct opgelost door de betreffende vmw-deelnemers! Compliment!

slechte ervaring levering was zoek het duurde meer dan een week voordat de wijn geleverd werd

Ik zal vind mijn wijn niet aanbevelen

De bestelling is weliswaar direct verzonden, maar bij de pakketbezorger ging helaas van alles mis door de kerstdrukte. Het pakket was in een distributiecentrum aan de verkeerde kant van Nederland terecht gekomen. We hebben bij de pakketbezorger veelvuldig aangedrongen om alsnog zo snel mogelijk te leveren en geprobeerd de klant hiervan zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Gelukkig is dit een uitzondering, maar we begrijpen dat het heel vervelend is wanneer een bestelling er vlak voor de kerst er meer dan een week over doet.

Heerlijke wijn, snelle levering

Wijn besteld voor kerst, werd keurig op tijd geleverd. Iedereen die de wijn heeft gedronken vond hem erg lekker!

Super snelle levering, heerlijke wijn

Ondanks de drukke dagen voor kerst, direct geleverd. Omschrijving van de wijn voldeed aan mijn smaak, jammer dat er 1 fles tussen zat, welke niet ‘goed’ was, maar dat kan altijd.

Lauriergracht 54 1016 RL Amsterdam

Over VIND MIJN WIJN

Vindmijnwijn.nl wil unieke wijnen van kleine importeurs en wijnwinkels online beter toegankelijk maken. Op ons wijnplatform kan je bestellen bij meer dan 35 wijnimporteurs. Vindmijnwijn.nl wil dé website worden voor wijnliefhebbers die graag nieuwe nog onbekende kwaliteitswijnen willen ontdekken! Ga op zoek naar jouw wijn!