Wijn was niet op voorraad

Was niet op voorraad, mocht andere wijn kiezen of wachten tot hij op voorraad is.

snel en goed

heerlijke wijn en supersnel geleverd. ik ben zeer tevreden

Prima service, zeer lekker wijn en snel bezorgd

Ondanks het feit dat mijn bestelling niet volledig geleverd kon worden was het alternatief zeer goed met wat extra’s. Zeer tevreden over Maria Gomez als wijn leverancier! Dank

GEWELDIG

Mijn ervaringen bij Vind Mijn Wijn zijn zoals eerder al gedeeld GEWELDIG ik kan niet anders zeggen ze bezorgen supersnel zijn aan de telefoon begripvol en vriendelijk echt een TOPPER om je wijnen bij te bestellen !!!

Goede ervaring een dikke tien !!

Product is zoals het moet zijn,keurig op tijd geleverd,goed verpakt prima bezorgdienst !! Ik kan niet anders zeggen dan een heel dikke tien voor alles!!

Goede afhandeling

Wijn die we bestelden, was bij leverancier niet op voorraad, dus alternatieve wijnen doorgegeven. Leverancier leverde helaas verkeerd, maar werd netjes opgelost, o.a. doordat vindmijnwijn.nl korting gaf op de alternatieve (duurdere) wijnen. De communicatie verliep voorspoedig en correct. Tot een volgende bestelling.

Uitstekende wijn voor een eerlijke prijs

Ik zocht een goede krachtige rode wijn voor rond de €10. Ik ben uitstekend geslaagd. Een Portugees met een bijzondere smaak. Chapeau!!

Uitgebreide selectie met uitstekende service

Ik zocht een goede Portugese wijn bij een bijzonder Portugees gerecht . Bij “vind mijn wijn” kon ik dat vinden, met ook nog een mooie Portugese Spumante erbij.

Ben steeds goed op de hoogte gehouden over een vertraagde bestelling

Ben steeds goed op de hoogte gehouden over een vertraagde bestelling

Magnum fles is leuk om kado te doen, zeker met persoonlijk kaartje erbin

Ik had op korte termijn een cadeau nodig voor zakelijke klant. Ik vond de magnum fles Neropasso hier heel heschikt voor. De grote fles werd in een mooi houten kistje bij mijn klant bezorgd. Fijn ook dat jullie er een kaartje bij konden doen.

Uitstekende keuze en goede vlotte levering

Prima keuze uit wijnen, snelle bezorging kortom een tevreden klant

prima ervaring

zorgeloze ervaring

Handig als je een bijzonder cadeau zoekt

Ik zocht een bijzondere wijn om cadeau te doen aan een liefhebber. Perfect geslaagd, gemakkelijk besteld en snel geleverd, top!

Pluspunten

Wederom perfect en tijdig geleverd.

Wellicht nog wat extra informatie rond het afleverproces ter beschikking stellen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede communicatie naar de klant toe.

Enige nadeel was dat ik mijn wijn later kreeg die ik besteld had voor mijn verjaardag, maar door de goede service en terug gebeld worden of ik de wijn nog wil is dit prima opgelost :)

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Duidelijke site, leuke wijnen die je niet in de supermarkt vindt, smaakten ook erg goed

Een tip zou zijn over bezorgkosten als je bij verschillende leveranciers bestelt. Verder top.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

de ene dag besteld, de vorige dag al in huis. Ruime keuze aan heerlijke wijnen. Hier ga ik vaker bestellen!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Overzichtelijke website met uitgebreide omschrijving van de wijnen, mooi aanbod van interessante wijnen, snelle levering

Nog niet wijnen uit alle grote wijnlanden

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

handige site met bijzondere keuze wijn. goede prijs/kwaliteit en snelle levering en goed verpakt. De Conte de Campiano Appassimento al geprobeerd. Heerlijke wijn door de bijzondere bereiding. Echt een aanrader. De site natuurlijk ook !

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Leveren zoals afgesproken.

Iets meer filters voor uitzoeken van wijnen zou nog makkelijker

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Leuk assortiment aan goede wijnen. Snel besteld en snel geleverd. Ik moet zeggen dat de wijnen heerlijk waren, de smaak zoals beschreven kwam helemaal goed naar voren.

Ga zo door. Nog meer pareltjes vinden ! Misschien in de toekomst een loyaliteitsprogramma.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

mooi wijnassortiment, gevarieerd en ook echte pareltjes tussen snelle en vriendelijke service. Ik kom hier terug

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Super goede wijn aangeboden ( Neropasso) en erg snel geleverd. Dit maakte onze kerstavond compleet. Dank!!

Omdat ik van wijn houd vind ik het niet erg om een mooi omschreven idee aangereikt te krijgen van een alternatief van dezelfde kwaliteit en prijs. Ik zie dat niet als vervelend pushen of marketing. Meer als een service. Misschien kan je dat als optie aangeven.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

For wine that is just a bit more special, but at a reasonable price. Top.

Lauriergracht 54

1016 RL Amsterdam

Over VIND MIJN WIJN

Vindmijnwijn.nl wil unieke wijnen van kleine importeurs en wijnwinkels online beter toegankelijk maken. Op ons wijnplatform kan je bestellen bij meer dan 35 wijnimporteurs. Vindmijnwijn.nl wil dé website worden voor wijnliefhebbers die graag nieuwe nog onbekende kwaliteitswijnen willen ontdekken! Ga op zoek naar jouw wijn!