Zeer slechte service

Voer hier online besteld. Er werd een levertijd van 3 tot 5 werkdagen aangegeven. Na 10 werkdagen nog niets vernomen dus maar eens begonnen met contact te zoeken. Op geen enkel mogelijke manier zijn ze te bereiken. Uiteindelijk via messenger toch gelukt na weer x werkdagen maar ze kwamen met het excuus dat het niet meer leverbaar was (zou kunnen idd) en dat het bestelde voer toch niet geschikt zou zijn voor dit jaargetijde.(was voor de verwarmde opgroeibak bedoeld) Zeer slecht dat er niemand te bereiken is en uiteindelijk wordt er nog niks opgelost en al zeker geen moeite voor gedaan.

Slechte tot geen communicatie en teleurstellende service

Per ongeluk het verkeerde voer besteld. Ik mocht het terug sturen maar vervolgens wel alle 3x de verzendkosten betalen. Uiteraard was de eerste bestelling mijn eigen schuld. Maar beetje extra service om kosten te delen van het nieuwe voer zou wat service zijn geweest. Vervolgens krijg je geen reactie meer... Ik zit nu nog steeds meer het verkeerde voer en over het terugsturen wordt niet meer op gereageerd. slechte communicatie en niet klant gericht

Heel goed, service is top!

Na telefonisch contact een eerlijk advies gekregen, bestelling daarna de volgende dag in huis! top!

Oke

Levering prima alleen lange levertijd en niet te bereiken via telefoon of mail

Altijd scherpe prijzen

Maakt de hobby betaalbaar en altijd snelle kevering.

Wacht nu op mijn bestelling, geen communicatie

Heb in vorige bestellingen mijn duur voer keurig en op tijd verkregen. Heb nu voor de winter spullen besteld, maar ineens hoor ik niks meer nadat betaling gedaan werd en bestelling bevestigd... Wordt er wat ongerust van; bellen op 085 nummer helpt niet, op email geen antwoord Wel op 06 nummer. Baas/Ondernemer in Japan, zal er naar kijken en had mijn email al voorbij zien komen... Ik ben benieuwd, maar sta nu wel droog... Als je op zakenreis gaat (moet ook gebeuren!) en je kunt niet zo snel vervullen als gewend/gewenst, meld dat dan met een banner op de website. De vermelding op de account pagina onderaan ("bel als je na 7 dagen niets gehoord hebt") is geen aanbeveling waard...

Lastig te bereiken

Via email en op het 085 nummer niet bereikbaar. Na whatsapp wel snel bericht. Voer daarna binnen 1 dag ontvangen. Dag later bericht dat het wordt verzonden terwijl ik het al heb ontvangen. Van uit mijn kant snel een berichtje verstuurd dat ik het sl heb ontvangen. Geen bedankje of iets. Communicatie blijft een lastig ding.

Toppers

Snelle en correctie levering zoals altijd

Ik ben minder tevreden

Het was met deze bestelling de tweede keer dat het erg lang duurde voor we een reactie kregen. Vorige keer omdat men in Japan zat en deze keer omdat er geen voorraad was. En er dagen overheen gingen voor dat dit gemeld werd. Dan duurt het nog dagen voor de vervanging binnen is en zou je zonder voer komen te zitten. Zo'n zakenreis naar Japan hoort er natuurlijk bij. Maar meldt dat dan even op de site. En wacht niet te lang met het melden dat er geen voorraad is. In principe zou dat dezelfde dag nog kunnen. Want ik neem aan, dat Email/Bestellingen elke dag word gelezen. Succes!!

Toppie

Snelle levering 👍

Erg slecht. Misleidende afbeeldingen die niet kloppen met het echte product

Bijzonder slechte communicatie. Na mijn klacht nog niets vernomen van Koivoershop

Binnen 2 dagen bestelde voer in huis. Heel tevreden

Ik erger me al 2 weken kapot

Ik ben nu bijna 2 weken in afwachting voor 2 zakjes voer! Reageer dagelijks, ik bel, ik mail, wordt niet terug gebeld wanneer ik eindelijk iemand kwam te spreken via de telefoon! Mail wordt niet gelezen! Heb van armoe maar bij een lokale dierenwinkel n pot koisticks gekocht nadar de vissen ook al op brood uitgekeken waren! Ik heb het voer nog steeds niet binnen maar ik frustreer me zo aan deze laconieke houding dat ze van goede huizen moeten komen om mij hier als klant te houden! Zo mensen.. dat lucht weer ietsje op!

snelle levering, duidelijke voortgang communicatie

snelle levering, duidelijke voortgang communicatie

top

prefecte levering en snel.

Snel en goede service

Moest faktuur van naam veranderen. Was snel gebeurd

Keurig en snel geleverd

Ik had een boek besteld en is keurig netjes verpakt en snel geleverd

Vandaag besteld morgen in huis tegen een goede prijs, bijna altijd alles op voorraad.

Wij bestellen hier al een aantal jaren, service is top, Wij hebben nog geen problemen ondervonden, De gekregen spullen zitten ook keurig en goed verpakt. Kunnen andere zeker aanbevelen.

Gewoon super

Had een probleem met een levering maar is netjes afgehandeld

Snelle levering verkeerd voer

Ik heb via julie zoek optie gezocht naar 6mm koivoer en toen naar grow, die er toen uit kwamen een dure en goede uitgezocht.en nu heb een kleine korrel en kleurcode, terwijl het zelfde merk zelfde kleur zak wel 6mm grow voer heeft..Jammer ...voor heel veel schuim op het water en 106 euro voor 10 kg zak verkeerd voer

snel en goed geleverd.

In 3 werkdagen het bestelde product in huis.

👍

Heel goede service