Snelle service!

Na het bestellen de volgende dag het boek in huis. Top geregeld.

Wat fout gegaan maar goed afgehandeld bij post nl

Voer automaat besteld niet meer voorradig . Andere voor terug gekregen wel een duurdere vind ik toppie

Echt geweldig

Ik had koivoer bestel en dat was er niet en dat hebben ze het goed opgelost echt super.

keurig verpakt en nette communicatie, alleen de levering......

keurig verpakt en nette communicatie, alleen de levering...... wel lang moeten wachten tot de bestelling werd geleverd. postnl gaf aan vrijdag, maar pas op dinsdag ontvangen.

Top geregeld

Nadat er iets mis gegaan was met de levering is dit keurig en naar alle tevredenheid opgelost.

Zeer snel geleverd

Goed overzichtelijk, goede beschrijving van het koi voer.

Lekker snel en makkelijk!

Lekker snel en makkelijk!

Boek werd snel en netjes geleverd

Boek besteld en deze werd snel en netjes geleverd. Kreeg duidelijke info dat boek verzonden was.

Bij de bezorger Post.nl was in eerste instantie iets misgegaan met de bezorging, en na contact met Koivoershop hierover, heeft Sander dit gelijk geregeld, zodat mijn boek alsnog netjes nabezorgd werd. Prima op geanticipeerd tot volle tevredenheid van mijn kant. Super!

Idd uitstekend

Het product snel verkregen en goed verpakt

Netjes verpakt

De zending was netjes verpakt en verder goed afgehandeld.

Goed.

Snel geleverd.

transaction parfaite

Envoi rapide; tres bien emballé, produits top

Supersnelle service.

Bestelling werd de volgende dag al netjes verpakt geleverd.

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering en product goed verpakt. Tevens goede prijs.

Voer besteld, iets later binnen gekomen dan verwacht. Afhankelijk van de leverancier. Logisch. Toch een extra emmertje erbij gedaan. Word gewaardeerd. Groet

Uitermate correct en klantvriendelijk

Door een onduidelijkheid op de website kreeg ik een stukje reparatie tape, terwijl ik had gedacht een hele rol te ontvangen (had geen idee van de prijs van dat spul). Kreeg geld terug en mocht het houden. Op de website heeft men de onduidelijkheid meteen verholpen. Top!

Zeer goed geregeld

Vandaag bestelt morgen geleverd

Slechte bezorging

Weet niet waar het aan ligt maar de bezorgdag wordt elke keer uitgesteld Hopelijk wordt het nog bezorgd

Prima service !

Mocht er iets niet zijn goed gegaan bij een bestelling wordt dit zsm hersteld !

Snelle levering en goede prijs.

Goed voer voor een goede prijs en een snelle levering. Bestel er altijd een de vissen doen het er super op. Goede groei, goede kleur en gezinde vissen.

Super snelle levering binnen 24 uur top

Perfecte afhandeling en supersnelle levering

Na bestelling perfecte levering binnen de 24u. Kan niet beter!!!

Héél tevreden +++

Snelle service, dik in orde 👍