Hele mooie kwaliteit

Heel blij met de halsband en bijbehorende riem voor mijn hond Coco. Hele goede kwaliteit en krijgen ook veel complimenten. Goede service ook!

Super mooie riem

Riem en halsband besteld met naam, en raad het zeker aan! Super mooie kleuren en de naam word er heel netjes in gemaakt ❤️. Ik heb gekozen voor de 2 meter riem en ligt fijn in de hand! Ook een plus punt is het ringetje voor de poep zakjes .

Echt hele goede kwaliteit

Voor het eerst een Charlie & Cooper halsband en riem besteld. Het is veel steviger en mooiere materiaal dan andere merken. Super blij mee!!

Super!!

Ik had de halsband besteld, volgende dag in huis. Hij is mooier als wat ik verwacht had. En degelijk spul...

Dit wil je hebben, ik ben fan!!

Beste banden ooit, lekker stevige en dikke band en riem, en zulke leuke kleurtjes! Ook te leuk om te mixen! Ik hoop dat ze binnenkort met nog meer leuke limiteds komen! Ik ben fan en Mees ook!

Tuig van top kwaliteit en mooie kleur

Super blij met ons tuigje in citrus kleur. Zo leuk met de naam van onze hond. We konden hem perfect verstellen op 3 plekken, zodat ie heel goed zit. En materiaal is heel stevig. Wij vinden Charlie & Cooper helemaal geweldig! Gaan sowieso meer kleurtjes halen.

Super mooie set

Ontzettend mooie halsband en riem binnen gekregen. Handige clip om zakjes aan te maken. Het is makkelijk op maat te maken, en ziet eruit als goede kwaliteit. Wij zijn er erg blij mee !!

Uiteindelijk toch tevreden!

Eind december een halsband en riem voor onze hond gekocht. Helaas bij binnenkomst van het pakketje miste het telefoonnummer van ons op de halsband. Meerdere mailtjes gestuurd, dm via instagram, gechat via de site en gebeld maar geen gehoord gekregen. Later telefonisch een medewerker gesproken en er zou een nieuwe halsband verstuurd worden. Helaas na 2 weken nog niets ontvangen en ook geen contact meer kunnen krijgen. Gisteren nog een keer geprobeerd en wel contact gekregen met een medewerker, nu super netjes en snel opgelost waardoor ik vandaag al de nieuwe halsband heb mogen ontvangen! Fijn dat het op deze manier toch opgelost is!

Erg mooi jammer van de gekozen plek naam

Erg mooi stoer bandje voor onze Sjeng. Wat ik jammer vind is de plek van de naam. Deze valt nu half onder de gesp omdat de naam daar vlak tegenaan is geborduurd. Bij het groter maken zit deze meteen onder de gesp. Het telefoonnummer zit prominent bovenop. Dat is natuurlijk niet wat je in beeld wil hebben. Omgedraaid was beter geweest. Om die reden zou ik er niet nog een bestellen.

Super kwaliteit en ruime keuze!

Heb super leuke halsbanden en een riem besteld met de naam van onze hond Storm. De kleuren zijn heel mooi. Blijft ook goed, ook na een wasbeurt in de wasmachine. Snelle levering. Ben er blij mee!

Prachtige halsbanden en riemen

Super blij met onze nieuwe charlie & cooper halsbanden en riem. Zowel de mooie kleuren als de kwaliteit (Heeeel stevig!) zijn wij zeer over te spreken. Nu al zin om een mooie set aan banden in verschillende kleuren te verzamelen. Dank je wel!!

Mooie halsband en riem.

Mooi solide materiaal. Mooie kleuren. De naam en het telefoonnummer zijn goed verweven in het materiaal. Goede service!

Super tevreden! Mooie kwaliteit en goede snelle service!

Super blij met onze mooie halsband voor Billie. Snel geleverd en mooie kwaliteit! Wij zijn zeer tevreden en gaan meer leuke kleurtjes bestellen.

Teleurgesteld

Heel erg teleurgesteld in Charlie and cooper... Een week geleden heb ik een leren setje besteld met blauwe kralen (beer) de kwaliteit van deze set is niet zoals de nylon setjes, slecht afgewerkt en niet zoals op de foto. De prijs voor zo'n set is rond de 130 euro en dan mag je goede kwaliteit verwachten. Wanneer je contact met ze wil opnemen omdat je niet tevreden bent, krijg je geen gehoor. Niet via de mail, telefonisch of via instagram berichten. Dus als je niet tevreden bent... jammer dan en bye bye Begin deze zomer heb ik een nylon set gekocht en deze was echt heel mooi en van super kwaliteit. Maar met deze ervaring zal ik niet weer bij hun bestellen... heel erg jammer

Beste Mireille, Wij hebben geen mail van u ontvangen over deze set. Wij hebben u 2 keer telefonisch gesproken over deze kwestie en gezien dat de hond op Instagram de halsband en riem buiten heeft gedragen in de regen op verschillende foto´s en video´s Normaal gesproken geven wij 14 dagen retourrecht op onze leren halsbanden en riemen mits deze ongedragen zijn. Zoals met alle andere producten wanneer u deze gebruikt, heeft kunt u ze niet retourneren. Zo ook met leren Charlie & Cooper halsbanden en riemen.

Helemaal top

Wat een geweldig mooie halsbanden bij Charlie and Cooper. We zijn helemaal blij me onze gepersonaliseerde halsband voor onze hond Ollie. Hele goede service, zeker aan te raden om je honden halsband hier te bestellen.

Blij mee!

Blij met de Set voor onze hond. Mooie kwaliteit! Wij gaan binnenkort nog een andere kleur bestellen voor Moos.

Super blij met het mooie tuigje!

Wij zijn heel erg tevreden over Het tuigje van Charlie & Cooper voor onze hond Joop. Mooie kwaliteit en snelle verzending. Vriendelijke klantenservice! Erg blij mee!

Super riem en tuigje

Fijne kwaliteit voor een puppy die graag overal in bijt! Hij vind het tuigje geen probleem en de lange riem is erg aangenaam!

Slechte service

Ik had regenboog halsband besteld. Dit aangegeven in bestel notities zoals ze dit bij de chat aan hadden gegeven. Echter zou dit niet doorgekomen zijn. Hun geven mij de schuld terwijl ze duidelijk kunnen terug kunnen lezen in de chat dat ik dit wel gedaan heb. Ik heb namelijk mijn e-mail ingevoerd. Ze bieden geen nieuwe aan terwijl ik nu met de verkeerde halsband zit. Hun systeem maakt geen fouten. Ze willen niet tegemoet komen omdat dit hun dan geld kost. Wel bijzonder om te lezen dat ze andere mensen wel nieuwe halsbanden aanbieden en dat hun review uiteindelijk ook is aangepast naar een beter review. Opmerkelijk dat ze niet al hun klanten hetzelfde behandelen. Ik heb ook via instagram berichten achtergelaten maar nog nooit reactie gehad, telefonisch staat dat ze bereikbaar zijn maar dit is niet zo. Alleen via chat heb ik ze 1 x kunnen bereiken. Erg jammer nu zit ik met de verkeerde halsband.

Beste Renske, Onze systemen zijn volledig geautomatiseerd, d.w.z. vanaf het moment dat u een bestelling plaatst tot en met het borduren er geen menselijke handelingen zijn. Wij hebben de halsband geproduceerd zoals u heeft ingegeven in onze webshop. Het is vervelend dat er bij het bestellen wellicht iets is fout gegaan, dat ligt buiten onze verantwoordelijkheid.

Originele halsband van goede kwaliteit!

Super blij met onze halsband met naam voor Ollie

Mooie stevige halsband, netjes geborduurd en snelle levering! Heel blij mee!

Heel mooie halsband. Iedereen vraagt waar ik die gekocht heb!

Heel snelle en goede service. Mooi afgewerkt. Warm aan te bevelen!

Mooie halsband op maat gemaakt.

Fijne halsband voor onze Moos in mooie kleuren.

Perfect!

Super quick and very beautiful color selection that I wouldn't thought of. Thank you :)

Heel blij met het mooie tuigje voor Moos!

Wij hebben hier voor de 3e keer onze bestelling geplaatst en zijn wederom super tevreden. Dit keer een oranje tuigje voor onze Moos. Mooie & stevige kwaliteit, nette borduring. Snel geleverd en goede service! Wij zijn er heel blij mee!