Product is oké, communicatie wat minder

De halsband ziet er goed uit. Mooi geborduurd op de halsband. Wij hadden alleen verwacht dat de naam van de hond en het 06-nummer op de munt werden gegraveerd ipv op de halsband zelf. Helaas moesten wij twee weken wachten op de halsband en was de communicatie daarin wat minder.

product wat kapot, maar kreeg prima aftersales en een nieuw product

Het kan altijd gebeuren dat er een productiefout in een product zit. Het is wel zo prettig dat dit goed is opgelost. Wij hebben een nieuw hondentuigje gekregen. Goed geregeld dus.

Super halsbanden en riemen

Super kwaliteit producten en borduurwerk

Supergoede kwaliteit! Top levering

Ik had een halsband en riem gekocht voor mijn labrador. Staat echt fantastisch. Krijg heel veel positieve reacties op Pluk tijdens het uitlaten. Bedankt!

Super goede service en leuk merk!!

Echt super blij met het tuigje en bedankt voor de service

Top kwaliteit en Top service!

Bij vragen kan je makkelijk een DM sturen via Instagram waar vervolgens snel antwoord op komt. Daardoor heb ik het perfecte tuigje voor Guus kunnen bestellen. Die de volgende dag al in onze brievenbus lag. Top kwaliteit en Top service!

Gewoonweg super!!

Super mooi, super handig en super snel geleverd! Geweldig

Super tevreden! Goede service & kwaliteit!

Mijn ervaring met Charlie & Cooper is erg goed! Zeer snelle levering en erg klantvriendelijk. De kwaliteit van de riem en halsband zijn goed! Ook de borduring ziet er netjes uit. Ik en mijn hond zijn blij met de nieuwe spullen. En mijn hond kan nu veilig op avontuur.

Mooi ,om te zien,tevreden over halsband,minder over de leiband,veel te dun,snijdt aan de hand

Tevreden over halsband,leiband snijdt in hand,zou dubbel zo breed mogen zijn ,als ik dit geweten had had ik deze niet gekocht

Snelle levering, goede service

Gister besteld vandaag in huis was echt top. Ook heel vriendelijk en snel reagerend op de website-app De plaatsing van de namen op de halsband vond ik wel wat onhandig met hoe strak de band gaat en of je de naam dan goed kan lezen. De riemen die ik erbij heb gedaan waar niet precies zelfde kleur en niet heel goede kwaliteit, een knabbel van mijn hond en de riem is al wat stuk. Verder heel tevreden, honden mogen nu weglopen....nouja liever niet, maar wel met een goede halsband om :-)

Zeer goede service! Erg blij met de mooie gepersonaliseerde halsband & riem

Snelle levering en goede service! Ik heb een riem en een halsband met naam besteld voor mijn hond. De kwaliteit is erg goed en ze zijn mooi geborduurd.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Biedt een nieuw product, wat heel fijn is, maar vervolgens ontvangen we het product niet.

Het nakomen van afspraken. Klanten beter op de hoogte houden met de gang van zaken. Als blijkt dat een tuigje defect is, veel sneller een nieuwe opsturen. Een maand wachten is echt veel te lang.

Pluspunten

Super, super, super snelle en goede service!! Meteen antwoord op mijn vragen gekregen. Beste aanrader ooit!

Pluspunten

Ik heb een hele goeie ervaring met het online aankopen bij Charlie & Cooper! Duidelijke website, heel leuk assortiment en een zeer vlotte verzending! Zeker de moeite om eens een kijkje te nemen en een mooie combinatie te vinden voor je viervoeter!

Pluspunten

Pluspunten

netjes op tijd geleverd

Pluspunten

Snel en correct

Pluspunten

mooie band en afwerking, op tijd verwittiged dat er vertraging was op de levering

Pluspunten

Leuke halsband, gepersonaliseerd

Pluspunten

Heel goede sevice top

Pluspunten

Snelle levering en ruime keuze aan kleuren!!

Pluspunten

Goede service, snelle reactie. Ik kan alleen naar zeggen TOP!

Pluspunten

super snelle bezorging, ik heb meerdere keren op verschillende dagen halsbanden en tuigjes besteld voor mijn hondenhotel en ik kreeg het altijd de volgende dag in huis. Super service. Mooi ingepakt, met een prachtig zakje erbij, alleen daar word je al helemaal blij van.

Pluspunten

Mooie, stevige halsband met handige clipsluiting. Het borduursel zit er stevig opgestikt en de letters zijn duidelijk leesbaar. Aanrader!