Top kwaliteit en snelle levering

Erg mooi tuigje en riem, mooie kwaliteit en voelt stevig aan. Past perfect door de verstelbare gespen. Erg blij mee en snel geleverd!

Helemaal verliefd!

Tuigje met riem besteld en ontzettend tevreden! Mooi materiaal, goede service en fijn contact via chat op Instagram! :-)

Love it!

Ik zocht een cadeau voor mijn harige vriendje ivm zijn verjaardag. Hoe leuk is het om helemaal zelf een halsband samen te stellen en de kleur garens te kiezen! De band is prachtig geworden en fijn dat je deze ook kunt wassen. Love it!

Hele mooie producten van goede kwaliteit. Daarbij is het super leuk dat de producten naar wens gepersonaliseerd kunnen worden voor jouw dier, te gek!

Top product

Toen ik zaterdagavond het bandje bestelde voor maar €30 inclusief borduring was ik benieuwd wat de kwaliteit zou zijn. Woensdag kreeg ik het bandje al geleverd! Supersnel en top. Kwaliteit! We zijn er erg blij mee! Daarnaast is het bedrijf duidelijk in communicatie wanneer de halsband is gemaakt en wanneer het wordt bezorgd.

Aanrader!

Super mooi! Spijt dak het al niet vroeger heb.

Top communicatie en mooi product

Vriendelijke en vlotte communicatie via Instagram (reactie binnen een half uur). Halsband was binnen twee werkdagen binnen. Mooie kwaliteit, ook de sluitingen voelen stevig. Oprecht niks op aan te merken. Zou zeker weer bestellen!

Zeer snelle service & echt top kwaliteit! De halsband is zeer mooi afgewerkt.

Uitstekende kwaliteit tuigje en riem. Kreeg van de ‘professionals’ op de puppycursus complimenten omdat het tuigje zo goed zit. Er was tijdens het bestelproces wat misgegaan in de communicatie en dat is door Charlie & Cooper supersnel en keurig opgepakt. Niets dan lof!

De website is gemakkelijk te gebruiken, veel kleur keuze en de levering is vlug aangekomen.

Top quality

Fast delivery and very nice quality. Will get more colors later :)

Super kwaliteit + mooie kleuren

Past uitstekend bij basile

Top product

Ik was op zoek naar een halsband met naam, even gegoogled en ik kwam bij Charlie & Cooper. Mooie duidelijke site, met mooie leuke producten. Bij Klay staat zijn halsband prachtig.

Prachtig!!!

Heel erg duurzaam materiaal!!! Goeie kwaliteit. Zeer tevreden over mijn aankoop!! Voor herhaling vatbaar …

Prachtige halsband. Goede kwaliteit!

snel, actief en meewerkend!

Na een super mooie eerste set, hebben we nog een tweede set besteld. Deze was minder mooi, maar dit werd direct super opgelost en de derde set is onderweg! Het is een goede kwaliteit en blijft goed na meerdere duiken in het water. Super tevreden over de top service en snelle reactie.

Mooie producten maar slechte service

Ik heb lang moeten wachten (een paar weken) op mijn bestelde producten en zelfs nog niet alles binnen op dit moment. Erg jammer dat ze hun klanten niet goed op de hoogte brengen want als ik dit had geweten had ik niet besteld. De producten die ik wel al heb zijn erg mooi en ik ben er tevreden mee.

Voldoet niet aan mijn wensen, maar uitstekende service

De halsband is wat te grof. Naast de lengte, staat ook de breedte van de halsband op de site vermeld, maar dit heb ik over het hoofd gezien. De sluiting is groot, materiaal niet soepel en kleur is fel roze in plaats van soft pink. Er is mij tot twee keer toe een nieuwe halsband aangeboden, dus uitstekende klantenservice.

Fantastische service

Vanaf begin via de chat snel contact kunnen leggen en antwoord gekregen op onze vragen. Halsband kwam snel binnen maar was helaas de verkeerde maat dan dat we hadden opgegeven. Dit is netjes opgelost en er is een nieuwe halsband naar ons opgestuurd. De band is prachtig. We zijn erg enthousiast.

Super blij met de halsbanden voor Cooper en Baro

Wij zijn blij met de mooie kwaliteit halsbanden! Super snel geleverd en goede service! Wij hadden een vraag over de regenboog kleurtjes en deze werd snel beantwoord. Gaan zeker nog vaker bestellen bij Charlie & Cooper.

Super service!

Erg mooie banden voor onze honden. Snelle service, en goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom heel erg blij mee! En de nylon banden met naam zijn perfect voor als het erg warm is. Ik had al erg brede leren banden maar die vind ik voor nu te warm.

Wat een prachtig eerste tuigje heb ik gekocht voor mn puppy! Ik koop zeker opnieuw!

Niet alleen super mooi maar ook topkwaliteit!

Ik heb de geborduurde halsband en lijn besteld op aanraden van een goede vriendin. Heel goede keuze, mooi geborduurd, echt een top kwaliteit van beide producten. Zowel ik als Oscar zijn er super blij mee en gaan zeker nog een kleurtje bij bestellen!

Blij met de halsband!

Voor de 3e keer een Charlie & Cooper halsband besteld. Onze Burger gaat weer mooi over straat.

Top service! Aanrader!

Via instagram kwamen wij terecht bij Charlie & Cooper. Wat een leuk concept. Wij hadden een vraag over de maat voor onze labradoodle pup, en hier werd direct op gereageerd. Wij zijn super blij met de halsband en de kleurtjes staan prachtig. Ga hier zeker nog een keer bestellen.