Top.

Snelle Service, goed bereikbaar via de mail bij vragen.

Super tevreden

Super tevreden , van bestelling en navolging en levering, als het product in voorraad is wordt het de volgende dag geleverd!! Top firma

Top webwinkel, top producten, top snelle levering, top verpakt. Helemaal geweldig.

Snel en leuk

Snelle levering, leuk assortiment. Gebruiksvriendelijkheid website kan nog iets beter.

Snelle opvolging van de bestelling, prima!

Mijn bestelling werd direct verwerkt, en ik werd goed op de hoogte gehouden als de status van mijn bestelling veranderde. Top!

:D

Snel & goed.

Mooi product, netjes verzorgd en prima verpakt. Hier ga ik geen spijt van krijgen!

Ik bestelde op een zondag voor 13:00 uur, dan zou het (beloofde de site) er de volgende dag zijn.. Niet dus

Kintsugi kit is top!

I used the Kintsugi repair kit on clear glass. It was my first try using the materials. It was easy and it worked beautifully.

Erg goede service en fijn contact!

Wij zijn erg goed geholpen bij zowel aanschaf als retourneren van één van de producten. Kan deze winkel + webshop aanbevelen!

prima!

helemaal prima

snelle levering zoals aangegeven op de web site . top product , zeer goed verpakt . een echte aanrader

Betrouwbaar

Goede communicatie en snelle levering.

Online bestelling is goed toegekomen, heel vlotte en vriendelijke service!

Fijne website en snelle levering!

Overzichtelijke site. Je wordt goed geïnformeerd over de status van je bestelling. Bestelling kwam snel en netjes/goed verpakt aan! Heel tevreden!

Snel geleverd!

Heb het bestelde product nog niet gebruikt maar contact en levering was prima

Alles was goed verzorgd.

Alles was goed verzorgd. Communicatie was goed. Zijn blij met onze kabouter.

prachtig

buiten prachtig services bemerkte ik ook veel goede service van medewerkers en zijn ze zeer vriendelijk

Mooi aanbod en goede levering

Top. Ik zocht een Susan Bijl tasje in een bepaalde kleur, kon het nergens vinden maar Mud in May had het. De levering was snel. Goede informatie. De benadering is persoonlijk.

Origineel cadeau gevonden

Ik vond een origineel, niet te duur cadeau en dat werd prompt bezorgd

Top service!

Excellent!

Heel tevreden van mijn bestelling bij Mud in May. Heel snel en correct leveringsproces. Mijn gekocht item werd snel verwerkt, verpakt en verstuurd. Het item was heel goed en stevig verpakt. Ik raad online bestellingen zeker aan. Heel betrouwbaar en correct.

Alles verliep perfect.

Heldere communicatie over bevestiging bestelling en versturen. Erg leuk dat er een kraanvogeltje meegestuurd was. (Smiley)

Winkelmedewerker vriendelijk, pakket verkeerd bezorgd

Het boekje wat ik besteld had bleek niet op voorraad te zijn. Hier werd ik snel en vriendelijk over ingelicht. Toen het boekje weer op voorraad was werd ik weer ingelicht, goede service. Helaas was het pakketje door de bezorgdienst verkeerd bezorgd, het adress klopte wel en pakketje heb ik uiteindelijk wel gekregen.