prettig

prima bestelling

Geleverd zoals beloofd

Alles was duidelijk rondom het bestel/verzend proces. Ik zou alleen wel de prijsstickers verwijderen voor verzending. Ik gaf het als cadeau en zag het gelukkig voor het inpakken.

Heel mooi . Ik ben blij dat heb ik gekocht

Heel mooi

Uitstekende service en communicatie

Product volledig volgens verwachting

Goede service, uitstekend

Bijzondere producten en snel geleverd

Ik zocht een boek wat ik nergens anders kon vind maar hier wel ( encyclopedia of flowers) . Snel Geleverd goed ingepakt. Zal hier zeker Vaker kopen !

Supersnel en top klantenservice!

Ik had per ongeluk een verkerd e-mailadres ingevuld, maar kon makkelijk contact opnemen. Het probleem was zo verholpen en had mijn pakketje de volgende werkdag in huis! Super!

Heel goed!

Snel ontvangst van mijn bestelling, netjes en met zorg verpakt. Dankjewel! :)

Snelle en goede levering; zending goed te volgen.

Eerste keer dat ik hier iets bestelde. Kwam op deze site toen ik op zoek was naar Kintsugi lijm en was verrast door alle originele cadeaus en andere producten die hier te krijgen zijn.

Super service!

Super service, leuk contact en correcte levering.

persoonlijk contact, snelle levering.

Op tijd geleverd, alles zoals het moet

Zoals je hoopt dat een webaankoop werkt....

1. Besteld 2. Exact volgens tijdschema geleverd 3. Inhoud voldoet compleet aan omschrijving Kortom: Zoals je hoopt dat t gaat als je iets besteld, maar zoals t eigenlijk nooit plaatsvindt omdat de bestelling altijd net anders is dan omschreven op de site, de foto’s net iets te gelikt zijn en het pakje toch net een dagje later wordt bezorgd.

Correcte afspraken, snelle perfecte levering.

Mooi beeld, leuk kunstwerk goed en veilig verpakt en op de juiste dag geleverd. Een pronkstuk voor mij als Wagner liefhebber.

Mooi aanbod en snelle levering

Op zoek naar specifiek boekje, niet allerdaags en Mud in May had het voor ook een zeer schappelijke prijs. Keurig verpakt, blij mee.

Prima service, goed verpakt en is prima naar wens!

perfect

voor ons was deze ervaring met jullie bedrijf TOP

Vriendelijk, snel, goede inkoop!

Top producten en top levering

Mooie spullen correct en snel geleverd

Het kan beter

Mijn bestelling snel en netjes ontvangen, werd goed op de hoogte gehouden van het verloop. Minpunt: ik miste een bijgesloten retour ticket, ik wilde mijn bestelling retourneren, kreeg een label toegestuurd dat ik vanaf mn laptop moest printen, probleem mijn printer deed het niet. Op mijn verzoek om dan "gewoon" een zelf geschreven/geadresseerd label op de doos te plakken, werd niet geaccepteerd. Misschien een punt van aandacht, om wat coulanter te zijn, of een retourticket bij elke bestelling bij te sluiten

Prima en snel!

Prima, snel en mooi verpakt!

Snelle levering, goed verpakt

Zoals beschreven op site.

Vriendelijk, klantgericht en meedenkend.

Fijn persoonlijk contact. Helder in de communicatie en goed te bereiken.

Heel mooi product en heel snel geleverd!

Zie bovenstaande