Alleen maar positief

Besteld, betaalt en vlot geleverd. Complimenten

zeer klantvriendelijk!

er was iets mis gegaan met mijn bestelling en dat werd heel snel en met aandacht opgelost.

Persoonlijke aanpak

Pakketje had vetraging opgelopen. Kreeg een nette mail met zelfs de exacte reden waarom dit zo was. (Schip had vertraging opgelopen ) Deze persoonlijke aanpak waardeer ik.

Uitstekend!

Snelle levering, prettige service en fijne communicatie. Bij 1 artikel bestond bij Mud in May helaas een te lange levertijd ivm Sinterklaas. Even later kreeg ik een mailtje waarin ik erop werd geattendeerd dat het product wel voorradig was bij hun concurrent. Heel fijn!

mooie spullen snelle levering

mooie spullen snelle levering

Zeer klantvriendelijk, oplossinggericht + snelle levering

Mijn ervaring met Mud in May is zeer positief. Een besteld artikel bleek licht beschadigd. Door middel van toegestuurde foto's kon ik beslissen of ik (met flinke korting) hiermee akkoord kon gaan of niet. Er werd goed overlegd en snel een oplossing gevonden. Ik vond de manier waarop erg prettig en klantvriendelijk. Ook werd het bestelde binnen de afgesproken tijd geleverd..

correcte levering

n.v.t.

kan niet beter

Alles prima verpakt en snel geleverd

Pima!

Snelle levering en goede opvolgindgvan mijn bestelling

Perfecte communicatie

Helemaal naar wens

Top service, mooi product! Netjes en onbeschadigd volgens afspraak geleverd.

Mooie bijzettafel van Hay besteld, snel en netjes bezorgd. Goed ingepakt zodat het niet beschadigd is.

Snelle en goede levering

Leuk assortiment en de bestelling wordt snel en keurig geleverd

super

leuke producten. snel geleverd. en persoonlijk belletje

Snelle levering en duidelijke website

Het product dat ik wilde kopen was makkelijk te vinden op de website. Er werd duidelijke en volledige informatie over het product gegeven.

Snelle levering.

Bestelling snel geleverd , mooie spullen. Super zaak en medewerkers. 😀

Goede service, mooi product

Prima geholpen, snelle levering en het bestelde paradijsvogeltje was nog mooier dan op de foto.

Excellente service!

Ik deed mijn bestelling op vrijdagnamiddag en had het de volgende zaterdagochtend al in huis! Zalig!

correcte verpakking, snelle levering , informatie over levering correct

Produkt nog niet getest

Goed.

Bestellen ging makkelijk, goed verpakt en netjes op tijd bezorgt.

Product doet wat het beloofd

Levering was volledig volgens verwachting. Na ontvangst van het pakketje zat er een duidelijke beschrijving bij die je stap voor stap uitlegt wat je moet doen. Heel leuk product voor iets wat je liever niet kwijt bent!

Prachtige Kintsugi set die mooi resultaat geeft

Voor de kerst had ik te weinig borden, of eigenlijk de helft met een stukje eraf. Ik kwam bij de Kitsugi set terecht en was meteen verkocht. De borden ga ik voor het kerstdiner mooi met een gouden stukje opknappen. Heb er meteen mee gewerkt en het resultaat is prachtig. Het werkt prima. Maak niet teveel lijm aan in een keer want het wordt snel hard. Ook de filosofie erachter vind ik mooi. Prachtige imperfectie.

Prima en snel

Het lampje van Hay is heel leuk en precies als op de foto! Mooie kwaliteit...bezorging snel.

Alles goed verlopen