Sneller dan het licht producten in huis, en wat geweldig verpakt: een cadeau! Top kwaliteit ook

Ging allemaal soepel en snel

Het bestelproces verliep heel goed, ik wist altijd waar mijn bestelling was en ik ben super blij met het product.

Mooie collectie en super snelle levering

Snel kunnen vinden wat ik wilde in een mooie collectie die bijna nergens te koop is. Ik was wel benieuwd naar deze onbekende naam voor mij. Maar dacht ook, gaat er iets mis dan sta ik snel bij ze voor de deur. Dit was en is dus niet nodig. Heel snelle en prima levering van een erg breekbaar pakketje. Dank je wel, Karin

goed geregeld en snelle service

goed geregeld en snelle service

Betrouwbaar, goede service, snel bezorgd

Superfijn dat ik na een lange zoektocht bij Mud in May eindelijk een reservelampje voor de Seletti Muis lamp kon bestellen.

Zeer tevreden!

Overzichtelijke site! Zeer snelle bezorging. Ik was verrast.

Netjes verpakt, snelle levering

Snel bezorgen

Heel blij met deze winkel, snel service snel bezorgen!

Doen wat ze beloven.

Alles keurig verpakt.

Prima product

Stuur alsjeblieft niet zoveel mailtjes met beoordelingsverzoeken. Verder prima service en product.

Sorry, als het goed is krijg je er max twee maar wellicht is er iets mis gegaan? groet Tijn

Toen het voor Mud in May duidelijk was dat het artikel verlaat zou arriveren kreeg ik een keurige persoonlijke(!) mail. Erg speciaal vergeleken met de tegenwoordige geautomatiseerde mails. Dat wordt gewaardeerd! Artikel keurig ontvangen, zeer tevreden.

Mooie items!

Gewoon prima, snel bezorgd.

Gewoon een goed product, zoals ik verwacht had.

Adequaat, snel en klantvriendelijk

De Seletti lamp die ik bestelde was in de bestelde kleur niet op heel korte termijn leverbaar, maar direct kreeg ik te horen welke kleuren wel direct leverbaar waren. Nog dezelfde dag verzonden. Coole lamp, heel blij mee. De andere lamp ga ik ook nog bestellen.

Top winkel

Bestelling keurig en snel afgehandeld en goed verpakt verzonden.

alles goed snel en netjes.

Top winkel. Geen enkele klacht

Super service!!

Zéér tevreden over het contact. Snelle reactie op bestelling en óók een snelle oplossing omdat de levering mis ging. Niets dan lof! Zo hoort het!!

Eigenlijk prima met één opmerking: die vakantiekorting is in ons geval niet gerekend, is die vergeten of speelt er iets anders ? met vriendelijke groeten, Geert Derre.

Hallo Geert, de vakantiekorting kon je krijgen door in de check-out de code 'Zomerslak2019' in te voeren, ik vermoed dat je dat bent vergeten. Als je je rek. nummer (per mail, niet hier) even geeft dan stort ik de 10% korting alsnog terug op je rekening, goed? mvg Tijn

Service waar oma in de goede oude tijd trots op zou zijn.

Ondanks verkeerd invullen van bestelformulier werd toch de vakantiekorting toegekend.

Snel, makkelijk en duidelijk

Mooie overzichtelijke website met duidelijke info, goede zoekmachine en snelle levering!

Vlotte verzending en product naar wens

Heldere beschrijving op de website, vlotte verzending. De mogelijkheid tot brievenbuspost (met lagere kosten). Product goed verpakt.

Vlotte verzending en artikel exact als omschreven.

P r i m a.

Goede collectie, snelle levering

Mud in May had een boek dat bijna nergens te krijgen is. Na bestelling was het in 2 dagen binnen.

Goede service en snel en op tijd bezorgd

…..

Snelle vriendelijke service

Fijne mail contact gehad na een vraag over een product van de webshop. Hele snelle en vriendelijke service!