Goed ingepakt en snel bezorgd.

Het was een cadeau voor mijn dochter. Heel snel bezorgd en het zag er prima uit.

Betrokken, betrouwbaar en origineel!

Denken mee in gestelde vragen Komen afspraken na Originele collectie

Alles top verlopen

Snel reactie na de bestelling. Toezending duidelijk te volgen en eerder dan beloofd. Betaling vlekkeloos en gemakkelijk Elk beloofd woord werd waargemaakt

perfecte service

het artikel dat ik bestelde was even niet te leveren vanwege herdruk. daarop kreeg ik het aanbod het geld geretourneerd te krijgen zodat ik elders op zoek kon naar het artikel. ik heb hen gezegd dat ik de bestelling bij hun zou handhaven, het geld nog niet terughoefde. In plaats van de te verwachten 6 weken was het artikel toch binnen 2 weken in huis. Prima dus, goed verpakt, snelle zending.

SUPER

Wat een leuk item, nog nooit van gehoord, goed om mooi te lijmen!

Snelle en goede service

Vaas besteld, zeer goed verpakt aangekomen. Retour ivm anders dan verwacht. Prima afgehandeld.

Prima service bij online bestelling

Product was niet op voorraad. Kregen hierover snel een mail waarin werd aangegeven dat ze het paar dagen later konden versturen. Daarna telefonisch contact wanneer het geleverd werd. Levering was zoals afgesproken (vroeg in de ochtend).

Goed omschreven goed verpakt en snel geleverd

Gewoon prima

Snelle levering, goed product.

Mooi, verzorgt, op tijd, kwaliteit, duidelijk.

Goede ervaring.

Mooi origineel assortiment.

Goede telefonische communicatie .

Netjes geleverd, met een beetje vertraging.

Ik bestelde ook 2 vaasjes Foekje Fleur bij Webwinkel Etsy, zelfde dag en uur als het ene vaasje bij U. Etsy leverde binnen 24u, jullie na bijna een week... Geen probleem, het was niet dringend, maar ik betaalde wel evenveel verzendkosten. Toch bedankt.

snelle bezorging, goed ingepakt, mooi artikel

Hele goede service, fantastische uitleg bij product!

Direct verzonden in aangepast pakketje waardoor het goedkoper als brievenbus pakketje verzonden kon worden. We kennen de winkel is in Amsterdam. Dit was onze eerste online ervaring. We komen zeker terug!

Goed!

Snelle reactie en snelle levering

Snel en goed bereikbaar

Fijne service, snelle verwerking van de bestelling en goed bereikbaar

Ondanks de drukke dagen voor kerst artikel goed verpakt en op tijd geleverd.

Snelle levering, ondanks kerst

Snel en correct

Tevreden!

Goed op de hoogte gehouden mbt levering

Snelle levering, product zoals omschreven op site, kwalitatief stevig product, typisch Susan Bijl product, heel herkenbaar. Als klant ben ik en draag ik trots op deze rotterdamse tassen.

Top Cummunicatie

Hele goeie afwikkeling van de bestelde artikelen. top winkel met schitterend assortiment. kreeg het heel snel binnen.

Snelle levering.

zie boven

Snel, attent

Zelfs in de drukke kerst periode alles de volgende dag ontvangen. Kon het op het postkantoor ophalen, altijd een dikke plus. Werd over alles goe dop de hoogte gehouden. Onderwerpen kwamen heel, want stevig en veilig ingepakt, aan.

Alles zo als het toegezegd was

Prima geholpen en snelle levering

Helemaal tevreden