Snelle bezorging

Mijn rotpot werd snel bezorgd, zorgvuldig verpakt. Ik ga hem dit weekend uitproberen!

geheel volgens belofte, bestelling binnen 24 uur ontvangen!

ben heel blij met de lampjes die ik besteld heb, ophangen gaat niet zo snel als bestellen!

Ga hier zeker weer mijn aankoop doen!

Komt afspraken levering na !

Vlot en correct.

Bijzondere items. Vlot en correct geleverd.

Fantastisch wederom

Erg leuke, mooie en originele spullen bij Mud in May. Service en communicatie fantastisch. Een aanrader als je op zoek bent naar originele en betaalbare woon en interieur spullen.

Uitstekend geregeld

Goeie prijs, Bol.com is 2 keer zo duur) op tijd geleverd, uitstekend

Fijn als jullie je ook richten op 'gewone' spullen voor huis en tuin, is er ook wat meer keus voor jullie duurzame en mooie varianten! groet Judith

Zeer snelle levering!

Erg tevreden

Bijzonder product, prima service!

Ik bestelde een hoed en een pet bij Mud in May. De volgende dag kreeg ik bericht dat de hoed was uitverkocht. Uiteraard ging ik akkoord met een refund. Binnen de kortste keren was de zaak geregeld, op uiterst correcte en efficiënte wijze. Ik heb een hoge pet op van Mud in May ;)!

Snelle service en heel betrouwbaar ! Een echte aanrader

Znelle service en heel betrouwbaar! Een echte aanrader

Zeer snelle actie

De "Kintsugi repair kit" besteld in het weekend. Het artikel de volgende werkdag verwerkt en de dag erop al in de bus. Keurig en zorgvuldig verpakt. Daarnaast was het artikel precies zoals geadverteerd. Keurige zaak dus. Indien noodzakelijk ga ik hier vaker gebruik van maken.

Heb nog nooit zo snel een pakketje via de post in huis gehad. Rond 16.00 besteld en de volgende ochtend al in de brievenbus.

Bestelling ging makkelijk en item kwam snel en volkomen onbeschadigd aan zoals gezegd. Super

Geweldige voorwerpen

Voor originele artikelen van bekende en up-and-coming designers en supersnelle levering moet je hier wezen!

Snelle levering in nette verpakking

Super mooie tas, netjes extra ingepakt in een vloeipapiertje :) Erg blij mee!

Prachtige boeken

Perfect en snel geleverd!

Zeer tevreden met mijn ervaring

Het was makkelijk te bestellen met Mud in May. Ik kreeg mijn product op tijd. Ik zou zeker weer bestellen van deze bedrijf.

Stof is niet van hoge kwaliteit

Ik had een zijdeachtig stof maar is een kreukelgevoelig katoen.

Super Mooi

deze webshop vindt ik super mooi! Bestelling supermakkelijk gedaan Levering vrij snel gekregen TOP!!

Super snelle levering

Bestelling is veel sneller geleverd dan eerder was verkondigd, echt super!

Snelle en correcte levering

Duidelijke en symatieke site. Vlotte levering van de boeken

Supertevreden

Snel en erg tevreden met ons stokstaartje