Vlotte verzending en product naar wens

Heldere beschrijving op de website, vlotte verzending. De mogelijkheid tot brievenbuspost (met lagere kosten). Product goed verpakt.

Vlotte verzending en artikel exact als omschreven.

P r i m a.

Goede collectie, snelle levering

Mud in May had een boek dat bijna nergens te krijgen is. Na bestelling was het in 2 dagen binnen.

Goede service en snel en op tijd bezorgd

…..

Snelle vriendelijke service

Fijne mail contact gehad na een vraag over een product van de webshop. Hele snelle en vriendelijke service!

zeer goede service!

Bestelling is zeer vlot verlopen. Met een persoonlijke update ivm jouw zending. Alles is prima verlopen. Top service! Ik kan deze webshop ten zeerste aanraden.

snel en duidelijk

helemaal prima, snel duidelijk goede service

Makkelijke transactie en snelle bezorging.

Snel en reuze vriendelijk

Mooie collectie

Goede service!

Snelle levering van het bestelde product!

Goede Service

Handig dat er een kleinere versie was van het pakje zodat het in de brievenbus paste.

Niet helemaal gelukt!

Ik had een 'web-versie' van een product besteld (Kintsugi repair kit), zodat het door de bus zou passen. Dat is niet zo gelopen, het was gewoon een pakje die de buren voor mij in ontvangst hebben genomen. Uiteraard geen man overboord, maar als je adverteert met een speciale verpakking die door de bus kan, dan is het leuk als die ook geleverd wordt. Mijn enige ervaring met Mud In May, dus daar is de beoordeling ook op gebaseerd.

Aanrader!

Er was van mijn kant iets mis gegaan met de betaling waardoor het pakketje een dag later kwam dan gepland. Ze hebben mij notabene opgebeld om mij hiervan op de hoogte te brengen. Super fijn, dank je wel! Het pakketje is ook in prima staat aangekomen.

Goede service, korte response tijd bij vragen, snelle levering, mooie producten, duidelijke website

Pluspunten

Correctie en snelle afhandeling.

Website werkt niet goed. Een aantal keren opnieuw het adres moeten invullen omdat hij het zelf veranderde in Zweden incl €100 verzendkosten. Vervolgens is het gelukt maar stond in de bevestigingsmail nog steeds Zweden. Mail hierover werd vlot op gereageerd

Pluspunten

-> Verzendkosten zijn goedkoper dan bij andere sites. -> Je krijgt snel reactie op een vraag in verband met een vertraagde zending.

Pluspunten

leuke producten

relatief trage levering, geen track n trace. Zou fijn zijn als het pakketje naar een albert heijn gebracht had kunnen worden

Pluspunten

Super service. Bij telefonisch contact is er direct navraag over het te bestellen artikel gedaan en het artikel is meteen gereserveerd voor mij. Na de betaling is er een mail van het bedrijf gekomen dat alles in orde was en het dezelfde dag nog verstuurd zou worden.

Track en trace laat 24 uur langer op zich wachten zonder bericht. Kan je dan net zo goed opheffen

Pluspunten

Ze doen wat ze zeggen, leveren correct en snel uit.

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé

Positif

Meilleur prix sur le web, frais de port raisonnables, livraison rapide, que du positif +++++++

Suggestions

Je vous souhaite une meilleure visibilité sur le Web

Pluspunten

Lof voor jullie service en klantvriendelijkheid! Bij de bezorging bleek het product beschadigd en jullie hebben vervolgens binnen 5 minuten gereageerd op mijn mail met een telefoontje en ook meteen oplossingen aangedragen. Persoonlijk contact op afstand ;-) en ook samen met een gedachte zo weinig mogelijk te verspillen. Topbedrijf!!

Pluspunten

Snel en gemakkeljjk

Over Mud in May