Snelle service en leuke items!

Goede levering en snel! Blij met mijn items! Items waren goed ingepakt en veilig aangekomen! Dank!

Prima, vlot contact!

Op een correcte, vriendelijke en snelle manier geïnformeerd over de levering en mogelijke vertragingen.

super

goede communicatie over de levertijd en mooi assortiment

Leuke spullen, goede website, goed contact

In mijn zoektocht naar een beeld kwam ik bij Mud in May terecht. Bestellen gaat super overzichtelijk, de afhandeling is duidelijk en snel. Erg tevreden dus.

Uitstekende communicatie, uitmuntende verpakking en snel!

Winkelen bij Mud in May is in alle opzichten een prettige ervaring en een absolute aanrader.

Alles zoals afgesproken en gecommuniceerd

Snelle service, duidelijke communicatie.

Alles in heel goede orde ontvangen, netjes ingepakt, degelijk.

Mooi aanbod, snelle verzending

Prachtige producten, eerlijke prijs en snelle, zorgvuldige verzending van breekbare producten.

kitsugi repair kit

Ik heb new kintsugi repair kit besteld Het pakketje is als brievenbuspost verzonden. Netjes ontvangen binnen 3 dagen. Compact pakketje met duidelijke handleiding en de beschreven materialen. Helaas geen tijd gehad om de repair kit te gebruiken voor de gebroken vaas, met emotionele waarde. Ik ben benieuwd hoe het uitwerkt

Goede en snelle service

Leuke, hippe winkel met een uitgebreid aanbod. Aan te raden als je een leuk origineel cadeau zoekt.

zorgvuldig en meedenkend

zorgvuldige en meedenkende aanpak van levering

Mooi product snelle levering!

Mooi product.

Leuke producten snel geleverd

Producten waren goed omschreven en duidelijke afmetingen. Bij bestelling was al aangegeven dat levertijd wat langer zou zijn. Producten waren goed verpakt.

Zeer vriendelijk en hoog kwaliteit

Niets toe te voegen

Mijn bestelling is helemaal top verwerkt

ik heb mijn bestelling tijdens de feestdagen gedaan. Ondanks de grote drukte werd mijn bestelling eerder dan verwacht geleverd. Hulde aan jullie bedrijf en de vervoerder.

geen ervaring

Ik heb het nog altijd niet ontvangen, dus ik kan niet beoordelen!

Prachtige producten, liefdevol verpakt

En ook nog snel geleverd.

Prima!!!

Fantastische artikelen, overzichtelijke site en snelle levering

Persoonlijk en informatief dus weet waar ik aan toe ben.

Goed en netjes

Goede en snelle reactie na bestelling. Vervolgens geleverd zoals afgesproken. Netjes verpakt.

Snel geleverd, mooi product en goed verpakt.

Ik bestelde kopjes tussen Oud en Nieuw. Er stond duidelijk vermeld dat de zaak dicht was tot 4 januari, dus mijn verwachting bijgesteld. 5 januari had ik mijn kopjes in huis. Het viel me op dat ze goed waren ingepakt....

Hele mooie mokken ontvangen, blij mee !

Mooi mokken goed vervlakt snel geleverd blij mee

Prachtig!

Inktvis vaasje als cadeau gegeven, precies zoals plaatje en beschrijving. Goed verpakt, op tijd geleverd en keurig op de hoogte gehouden via track and trace.

Snelle bezorging, prima verpakking alleen gebruiksaanwijzing mocht beter

Ik had een kintsugi lijm-kit besteld, die snel werd geleverd, in een handige verpakking die door de brievenbus past. De kit was compleet met een handig boekje, alleen de gebruiksaanwijzing was wel erg beknopt: er stond niet in dat de lijm na openen nog maar een paar minuten bruikbaar is. Daardoor hebben we maar een deel kunnen doen. De lijm is nog voor driekwart vol maar er komt niets meer uit (keihard geworden, binnen 5 minuten). Jammer, want van de gouden kleurstof hebben we nog heel veel over nu en de breuk hebben we niet helemaal kunnen lijmen.