Snel en netjes geleverd!

Zoals belooft de volgende dag de bestelling keurig in huis. Alles goed verpakt!

Heel goed.

De bestelling was de volgende dag binnen. Ben ik heel tevreden over.

Snelle, goede en vriendelijke service!

Mooie producten.

Snelle levering, cool product!

Cadeautje voor mijn vader. Blij met snelle reactie en levering. Stoer product met mooi verhaal.

Duidelijke website, alles snel en correct ontvangen. En ook met retouren wordt alles keurig afgehandeld! Mud in May is in alle opzichten een aanrader!

Snelle en correcte levering

Na bestelling snelle en correcte verwerking en levering. Zeer blij en tevreden met mijn bestelling.

Prima en snel geleverd

Prachtig en verzorgd verpakt

Mijn beelden zijn in uitstekende staat toegekomen en voldoen perfect op de afgebeelde foto

Zachte beer

Zeer snelle levering van deze mooie en zachte Sigikid beer. Een zeer blije klant.

Vriendelijk en behulpzaam

Mooie producten snelle verzending en goed verpakt. Voorbeeld webwinkel.

Mooie spullen, goede service

Wat een mooie spullen hebben ze bij Mud in May. Ik had wat vragen over de levering en die zijn snel en naar tevredenheid beantwoord. Dus helemaal goed!

Met Mud in May heb ik tot nu toe alleen maar goede ervaringen.

Snelle levering van bestelde producten en bij vragen altijd vriendelijk en oplossingsgericht overleg.

alles prima verlopen

Spiegel gekocht bij Mud in May. Snelle reactie en heel netjes thuis bezorgd. Top!

Zeer goed: snelle levering en heel klantvriendelijk

Ik had bestek besteld, maar bij ontvangst bleek er een aantal messen en vorken te ontbreken. Deze zijn direct nagestuurd, volgende dag al in huis. Heel klantvriendelijk, zeer aan te raden.

Perfect, snel!

geen enkel probleem! Snelle levering, correcte prijs. Aan te bevelen!

Op de website stond duidelijk vermeld dat het product dat ik wilde bestellen een langere levertijd zou hebben. Ik wist vantevoren dus dat mijn bestelling nog enkele weken op zich zou laten wachten. Het pakket werd keurig verpakt bezorgd binnen het aangegeven termijn. Ik ben er heel blij mee!

Zorgvuldige bezorging. Fijne service. Artikel naar wens!

Snel en goed!

Snel en goed. Mooi assortiment.

prettig

prima bestelling

Geleverd zoals beloofd

Alles was duidelijk rondom het bestel/verzend proces. Ik zou alleen wel de prijsstickers verwijderen voor verzending. Ik gaf het als cadeau en zag het gelukkig voor het inpakken.

Heel mooi . Ik ben blij dat heb ik gekocht

Heel mooi

Uitstekende service en communicatie

Product volledig volgens verwachting

Goede service, uitstekend

Bijzondere producten en snel geleverd

Ik zocht een boek wat ik nergens anders kon vind maar hier wel ( encyclopedia of flowers) . Snel Geleverd goed ingepakt. Zal hier zeker Vaker kopen !

Supersnel en top klantenservice!

Ik had per ongeluk een verkerd e-mailadres ingevuld, maar kon makkelijk contact opnemen. Het probleem was zo verholpen en had mijn pakketje de volgende werkdag in huis! Super!