Snel, netjes verpakt en super extra service.

Het boekje dat ik besteld had was niet leverbaar. Ik kreeg direct een mail met een super goede andere oplossing.

Ontzettend vriendelijke

Fijne winkel

Heel Fijn

Er werden spullen nageleverd. Ik werd op hoogte gehouden en kreeg de keus alles in 1 keer of in delen te laten leveren. Alles was keurig ingepakt. Een mooi briefje erbij én een kleine origami kraanvogel :)

Fijne winkel, mooie producten en snelle levering

Snel geleverd, goede communicatie, mooi product en prijs

Het product is kapot bij uitpakken

Helaas zat het stuk zeep kapot in de verpakking, zo is tevoorschijn gekomen. Wel een mooi product.

Heb de laptophoes besteld en kwam mooi op tijd binnen

Prima winkel!

Alles in orde: webwinkel, betaling en levering!

Bestelling was snel geleverd.

Kan niet beter.

Snelle levering, mooie verpakking. Super blij met bestelling. Tassen van Susan Bijl zijn geweldig.

Zending niet compleet

Er zit geen goud poeder in de doos !!

Mooie spullen en goede levering

Mud in May heeft mooie spullen, helemaal mijn smaak. Mijn bestelling werd snel en op een prettige manier geleverd.

Vriendelijk en prima levering!

Vriendelijk en prima levering!

Uitstekende

De communicatie omtrent bestellen en leveren was prima. Prettige en vriendelijke mails daarover ontvangen. De levering verliep voorspoedig. Verpakking was keurig en passend bij het bestelde product. Niet groter dan noodzakelijk was. Kortom mijn eerste ervaring met jullie geef ik een ruime voldoende. Met vriendelijke groet Wil Reijgersberg

Fijne kennismaking!

Gevonden wat ik reeds enige tijd zocht op de site van Mud in May en ook al kende ik de winkel niet, toch besloten online te bestellen. Bestellen ging zonder problemen en de levering verliep zoals gepland enkele dagen later. Blij dat ik Mud in May ontdekt heb!

Exact ontvangen wat ik besteld heb !

Ben lang op zoek geweest naar juist deze kopjes , én vond ze on-line bij Mud in May. Snel proces, besteld , betaald en geleverd in 3 dagen. Heel tevreden !

Heel prima, mooie spullen

Helaas bleek na bestelling dat de kleur van het beeld niet op voorraadkast, dus de melding van 1 dag levertijd klopte niet. Wel de volgende meteen op de hoogte gebracht dat het langer zou duren, en toen voor een andere kleur gekozen. Alsnog goed en snel opgelost.

Topafwerking

Goeie opvolging bij levering

Snelle verzending en fijne communicatie

Top ervaring. Snelle reactie op vragen

perfect geleverd, mooi aanbod !

snel, goed en mooi ingepakt !

Hele mooie Wagner

Hele mooie Wagner

Erg fijne communicatie

Mijn bestelling was niet op voorraad, waardoor ik een heel persoonlijk berichtje kreeg met allerlei opties. Toen er bij mij vragen waren werd daarop ook snel gereageerd. Mijn bestelling kwam binnen en was perfect. Ik ben super tevreden en ga hier zeker opnieuw bestellen.

Bijzondere spullen en snelle levering!

Bijzondere spullen en snelle levering!

Bij mud in may krijg je een goede service en vind je mooie producten.

Ik ben heel fijn geholpen, kreeg direct antwoord op mijn mails. Zelfs op maandag - als de winkel eigenlijk gesloten is - mocht ik van de eigenaar langskomen om mijn product op te halen.

Snelle service en prachtige lamp

Makkelijk besteld en snel geleverd. Prachtige lamp

Snelle en prima levering

Ik heb geen enkele reden om Mud in May geen goede beoordeling te geven. Gewoon prima!