Exact ontvangen wat ik besteld heb !

Ben lang op zoek geweest naar juist deze kopjes , én vond ze on-line bij Mud in May. Snel proces, besteld , betaald en geleverd in 3 dagen. Heel tevreden !

Heel prima, mooie spullen

Helaas bleek na bestelling dat de kleur van het beeld niet op voorraadkast, dus de melding van 1 dag levertijd klopte niet. Wel de volgende meteen op de hoogte gebracht dat het langer zou duren, en toen voor een andere kleur gekozen. Alsnog goed en snel opgelost.

Topafwerking

Goeie opvolging bij levering

Snelle verzending en fijne communicatie

Top ervaring. Snelle reactie op vragen

perfect geleverd, mooi aanbod !

snel, goed en mooi ingepakt !

Hele mooie Wagner

Hele mooie Wagner

Erg fijne communicatie

Mijn bestelling was niet op voorraad, waardoor ik een heel persoonlijk berichtje kreeg met allerlei opties. Toen er bij mij vragen waren werd daarop ook snel gereageerd. Mijn bestelling kwam binnen en was perfect. Ik ben super tevreden en ga hier zeker opnieuw bestellen.

Bijzondere spullen en snelle levering!

Bijzondere spullen en snelle levering!

Bij mud in may krijg je een goede service en vind je mooie producten.

Ik ben heel fijn geholpen, kreeg direct antwoord op mijn mails. Zelfs op maandag - als de winkel eigenlijk gesloten is - mocht ik van de eigenaar langskomen om mijn product op te halen.

Snelle service en prachtige lamp

Makkelijk besteld en snel geleverd. Prachtige lamp

Snelle en prima levering

Ik heb geen enkele reden om Mud in May geen goede beoordeling te geven. Gewoon prima!

Super snelle levering!

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, was het pakketje, zoals beloofd op de website, de volgende dag binnen! Netjes verpakt en super snelle levering dus!

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Super tevreden. Heb de sister opgeslagen in mij favorieten. Prima prijs, en snel geleverd. Paste door de brievenbus ook fijn dat er niet een mega doos omzat!

snel, netjes

Mijn order was niet helemaal nieuw in verpakking

Een van mijn twee Susan Bijl tasjes kreeg ik helaas zonder originele verpakking. Het karton/papier met de barcode zat er niet omheen, zoals bij de andere. Deze was gewoon opgevouwen in plaats van dat ik een nieuwe kreeg. De andere tas, was wel gewoon goed.

Excuus, dat hoort niet. Soms worden de labels rond de tasjes losgehaald om ze te bekijken door klanten in de winkel, kennelijk was het papieren label van dit tasje er omheen weg geraakt.

Prachtige tas..

Zou ook graag de rugzak willen

Geen contact met klanten

Mijn bestelling was kwijt tevens post nl zegt dat geleverd bij mijn brievenbus was, ik heb contact met mud in May gedaan ( e-mail gestuurd). Geen antwoord gekregen, tot nu 3 dagen later nog geen interesse over bestelling, gekocht, gestuurd en verder doen ze niets meer, klaar!

Excuus, we hadden je mail gemist inderdaad. Inmiddels is het pakketje geleverd, veel plezier met de tas!

Snelle levering van super mooie en leuke producten!

Vlotte service, maar het product zelf vraagt om specialistische expertise

Gekocht: dure Tom Dixon Melt trio, een prachtig lampsysteem voor een prachtige prijs (ruim € 2200,-). Het monteren van deze lamp vereist dat je hem eerst moet demonteren en vervolgens weer moet opbouwen met een ronduit minimalistische gebruiksaanwijzing. De aanvulling die MudinMay gaf hielp daar nauwelijks bij, maar zette me wel op voorhand op scherp. Wat een klus! Voor zo’n kwaliteitsproduct is dat wel een minpunt, vind ik. Overigens hangt het geheel nu na een middagje zweten wel te pronken, maar de installatie ervan blijft nog wel even negatief nagalmen. Bezint eer gij eraan begint!

Perfect!

Moeiteloos, snel en soepel.

Fijn contact

Fijn contact in afstemming van mijn bestelling. Betrouwbaar. Bedankt!

snelle levering, professioneel verpakt, prachtige lamp. Heel tevreden!

Wij zijn heel tevreden met de prachtige lamp. Heel snel geleverd en goed verpakt.

Prima service.

De artikelen waren niet op voorraad en moesten nabesteld worden. Het contact verliep correct en prettig. Alles in goede orde ontvangen.

Supersnelle levering en echt goede service!

Op vrijdag mijn bestelling geplaats, deze zaterdag al geleverd gekregen...helaas niet het bestelde, maar na een e-mail kreeg ik meteen dezelfde dag al een excuus bericht en dat de juiste bestelling ondertussen al verzonden was. Mijn juiste bestelling kreeg ik op maandag al geleverd terwijl ik zelf nog niet eens geretourneerd had dus ik bedoel maar...Top Service!!

Prachtige deurmat!

De bestelling werd snel en stipt bezorgd. De hipo-deurmat is van mooi formaat en kwaliteit! Zat op juiste manier in de verpakking, zodat bij uitleggen de mat gelijk mooi strak lag. Door de vorm en formaat echt een sieraad! Ben er blij mee!

1e Sweelinckstraat 56 1073CM Amsterdam

020 7372518