Bedrogen

Onlangs bestelde ik een instant duster pro. Bij levering bleek hij DOA; hij werkte dus niet, zelfs met meerdere nieuwe batterijen. Er restte ons dus niets anders dan dit apparaat terug te zenden. Dit was helemaal niet zo simpel en al helemaal niet zoals op de website vermeld staat. Dus moest dit noodgedwongen via de post wat me ruim 13 € kostte. Ik heb de aankoopprijs wel terug gekregen, doch uiteindelijk ben ik ruim 13 € kwijt, heb ik hiervoor 3 verplaatsingen en wat e-mailverkeer moeten doen en dit totaal voor niks. Dit nooit meer!!

Zeeeeeeer slecht

Bestelling niet geleverd, contact onmogelijk, reageren nergens op, dit is pure oplichting! Ik stuur elke dag een mail en chat, bel elke dag, nog nooit is de tel beantwoord, heb aangifte gedaan, wordt vervolgd, ik stop niet zolang ik Mn geld niet terug heb, bezoekje aan de vestiging is de volgende stap, losers!

Zeer slecht

Twee mobiele compacte cooler ventilatoren besteld maar ze werken niet. Klacht ingediend en al meerder keren gemaild maar niets gehoord en de telefoon nemen ze niet op! Ik ben ontzettend teleurgesteld in de gang van zaken en eis mijn geld terug.

Laat niets van zich horen

Zou de volgende dag bij ons binnen zijn we zijn nu bijna 1 week verder maar heb nog steeds niets heb inmiddels een air cooler gekocht bij action was een stuk voordeliger

Bestelling niet binnen

Bestelling ondanks express betaling niet binnen. Geven post nl de schul maar heb nooit tracking nummer gehad dus kan niet checken of het daar is. Waarschijnlijk nog niet verzonden. Geen reacties op mail of afgewimpeld aan de telefoon erg slecht dus. Typisch kassa verhaal. Lees later revieuw op andere site internet helaas te laat gebeurd dus vaak dus lijkt me geen post nl probleem . Ik raad kopen hier af. Oplichters

Goed en de volgende dag in huis

Levering is afwijkend van advertentie

Mobiele Airco cooler besteld , helaas is de in de advertentie omschreven gratis stroomadaptor niet mee geleverd, product wordt dus niet volgens de advertentie geleverd, ik wacht nog op een oplossing, update komt dus nog, als dit gewoon opgelost wordt komen er uiteraard*** sterren bij de beoordeling.

Slecht, na ruim een week bestelling nog niet binnen

Zelfs na herhaaldelijk contact lukt het ze niet om mijn bestelling op te sturen. Ik was mijn huisnummer vergeten erbij te vermelden maar ipv dat ze dat aangeven, moet je er zelf achteraan waarom je bestelling niet komt. En dan hebben ze alle gegevens, al een paar dagen, komt mijn bestelling nog niet. Ik ga hier nooit meer iets kopen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Betty, Vervelend om te horen dat u onze mail niet in goede orde heeft ontvangen. Wij hebben u op 11 maart direct per mail geassisteerd met het retour sturen van uw product. Ik heb zojuist opnieuw alle retourinstructies naar u verstuurd. Nogmaals onze excuses voor de miscommunicatie! Mocht u verder nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag! Groetjes, Jody.

2 stars: worse than expected

Positive

It looked like the picture on the box.

Suggestions

This item is only large enough to hold a one to two persons serving. Definitely not for a family of four.

• Would you recommend us? No

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik ga op het product zitten dat schiet onder me vandaan en kapot

Pluspunten

Als ze beloven dat je wordt terug gebeld moeten ze dat ook doen.

Beste Cees, Onze excuses hiervoor! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Zou u ons een mailtje willen sturen via [email protected]? dan wordt u klacht direct opgepakt! Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Groet, Eva!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Als het bestelde product uitverkocht is, geen reclame meer voor maken en eerst contact opnemen met de besteller of deze wel een vervangend product wil hebben./

Beste Corry, Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Wij kwamen er helaas te laat achter dat wij niet de L maar de XL Air Fryer op voorraad hadden. Wij hebben daarom al onze klanten een XL versie t.w.v. 89,00 opgestuurd. Mocht u hiermee toch niet tevreden zijn, dan kunt u deze uiteraard gratis retour sturen! U kunt altijd contact met ons opnemen via: [email protected]. Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Groet, Eva!

Pluspunten

goede levering

geen