Zending niet compleet, wel toelichting erbij dat het zou komen.

Ik heb bestelling gedaan. Netjes en snelle levering. Alleen nog niet compleet. Zou binnen 5 dagen komen, ben benieuwd. Verder wel netjes toelichting erbij dat het niet compleet was. We wachten dus even af. Als dit ook netjes komt dan gaat de score omhoog

Maten kloppen niet

Service met panty met gaten erin gelijk geregeld en nieuwe super service. Alleen vallen ze héél klein uit heb met 46 van lange broeken dus panty s XXL genomen met groter en kan ze niet eens optrekken ze blijven nog voor mijn billen steken😢 nu dus n hele zending voor niets zijn ze nog te ruilen? Gr anja

Service gerichte specialist

Ruim assortiment, goede beschrijving van pasvorm, attente, vriendelijke en meedenkende klantenservice.

Prompte levering

Inderdaad de volgende dag met de bezorger. En inhoud was geheel volgens wens.

Prima bamboe sokken

Snelle levering en keurig verpakt

Langzaam

Zaterdag besteld en betaald en pas woensdag geleverd. Bovendien hadden veel andere bedrijven de hele week al blackfriday korting. Bij sokkenonline was dit twee dagen na mijn levering😩

Top en nog eens top

Ik had maillots besteld voor mijn dochter, ik dacht de juiste maat. Eenmaal thuis gepast was dit niet zo, een maat groter bestellen was geen probleem. Later bleek dat ze niet meer alle kleuren in haar maat hadden van dat merk. Ik ben toen netjes gebeld, en in overleg hebben we het een en ander aangepast zonder extra kosten. Echt top service en vriendelijk, maak je niet vaak meer mee, hoop dat het zo blijft. Groet Patty Mulders

Wel betaald maar er is niets geleverd , snel verdiend dus !

Weer iemand die snel rijk wil worden !!

Zeer slechte afrekenmodule

Waar moet ik betalen?? Help.. Nog nooit zo'n slechte online shop gezien.. :(

korte zwarte legging

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding. Top! Ik zal in de toekomst opnieuw kopen bij sokkenonline :-)

Uitstekende kwaliteit legging en voor iemand die klein is past deze maat en soort legging uitstekend!

prachtige sokken

Prachtige sokken tegen zeer schappelijke prijs. Snel geleverd bovendien en zeer behulpzame medewerkers.

Zoals altijd snel geleverd en perfecte kwaliteit

Zeer goede kwaliteits stay ups

Ik dacht die teentjes. Blijven nooit zitten. Maar wel dus

Super vriendelijk!!!!

Nou in 1 woord geweldig . Ik kwam er qua maat niet uit dus via de chat geregeld welke maat. Dan bestellen en binnen 3 dagen alles binnen . Erg vriendelijk en een goede prijs . Wat willen we nog meer . Mvg Lucia van der Graaf

Zeer snelle levering

Vriendelijk aan de telefoon met de vragen die ik te stellen had en dat werd allemaal keurig opgelost.

Zeer snelle levering. Mooie kwaliteit sokken. Zeer tevreden!

Super service!

Een korte legging besteld. Bleek deze toch niet leverbaar, maar er werd gelijk contact opgenomen en een alternatief geboden. Levering op tijd en netjes verpakt. Super product.

Super goede broekjes

Super goede broekjes, mooi hoog en lekker elastisch. Na een jaar zijn ze wel bij mij versleten (op de plek waar je anders schuurplekken zou hebben) nu weer nieuwe besteld, dus kan er weer even tegenaan.

Goede kwaliteit sokken

Wel wat lastig zoeken op de site.

Geweldige kwaliteit en fantastische service.

Een bestelling geplaatst en snel ontvangen, helaas was van 1 artikel de verkeerde maat geleverd. Dit is toen super opgelost door sokkenonline.nl en ik heb nu alsnog de juiste maat ontvangen. Ik ga zeker weer bestellen bij sokkenonline.nl, de kwaliteit is geweldig en het assortiment groot.

Goede kwaliteit