Mooie kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Netjes op de hoogte gebracht dat maar een deel van mijn bestelling geleverd kon worden. Gelijk een creditnota erbij. Geld werd snel teruggestort. Duidelijk mail contact met wat er aan de hand was.

Uitstekende service!!

Omruilen ging vanzelf, maillot die ik besteld had was net in een verkeerde kleur. Vriendelijk en klantgericht!! Zeker aan te raden!!

Mooie sokken

Prima kwaliteit, voor een prima prijs!

Meedenkend en klantgericht en sokken van een goede kwaliteit

Fijn webshop. Ik had sokken met spoed nodig en het werd direct verzonden. Een erg klantvriendelijk bedrijf.

Veel keuze , en goede service

Prima on line winkel.

Kan niet beter

Eindelijk de panty gevonden die perfect zit..

mooie maillots en goede service

Zeer te tevreden over online-sokken goede service klant vriendelijk en mooie maillots

zeer snelle levering

zeer snelle levering in deze corona tijd. top

Optimale prijs-kwaliteit ervaring !

Tov bepaalde concurrenten is dit een optimale prijs-kwaliteit ervaring ! Ik kocht ooit een paar bedsokken bij een andere vendor aan ongeveer 30 euro: zeer goede kwaliteit, maar na een maand al serieuze slijtage die eigenlijk tov de betaalde prijs niet goed te praten is. Voor een mindere prijs heb ik bij sokken.nl 3 paar bedsokken kunnen kopen die minstens even goed qua kwaliteit zijn en nog steeds intact !

Een hele fijne koopervaring

Makkelijke webshop. Duidelijk en betaalbaar. Ik ben erg blij met mijn aankopen.

zeer goed

Ik ben erg blij met jullie service en alle producten die ik heb besteld

Een nette, snelle en goede service

Een nette, snelle en goede service

Snelle en goede service!

Ferfect

Alles oke.

Helemaal goed!

Netjes en snel geregeld

Perfect.

Perfect zittende sokjes, gekocht voor last van hielspoor, geeft stevigheid aan de voeten.

Is goed

Je hoeft niks meer te veranderen het is goed zoals het nu is

snel, fijne collectie

Makkelijk bestellen ( heel fijn dat ze de producten verkopen die ik zocht en maar weinig kan vinden). En zo geleverd.

Prima kwaliteit kousen!

Op mIjn vraag waarom het zo lang duurde voor ik mijn bestelling kreeg werd heel adequaat gereageerd. Binnen twee dagen kwam het pakje met bamboekousen van een goede kwaliteit aan. Tevreden klant.

Kwaliteit

Bestelling volgende dag al binnen! Goede kwaliteit, en ruime keuzes!

Goed en snel

Ik vind het zonde dat er apart een post.nl pakketje van gemaakt wordt. Het past namelijk perfect in de brievenbus. Zonde van de kosten

Snelle service, goede kwaliteit.

Snelle service, goedkoop en kwalitatief dik OK.

Geweldige klachtenbehandeling

Mijn sokken waren niet verzonden door een technisch probleem. MAAR ik kreeg onmiddellijk reactie op mijn mail en het probleem werd meteen opgelost! Dit is een perfect voorbeeld van goede service!

Bezorging snel, sokken vielen tegen

Sokken besteld, voor 9,95 verwacht ik toch iets dikkers, zijn echt dun helaas.