Mooie sokken
Snelle levering mooie kwaliteit. Bestel zeker weer
Beveelt aan
27 October 2026
Iris
Veghel
Laden reviews...
595 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Heeft een totaal van 10.845 beoordelingen met een gemiddelde score van 9,1
Review overzicht
Over het geheel genomen melden klanten een betrouwbare kwaliteit en snelle levering. Het assortiment, vooral sokken en panty's, wordt goed gewaardeerd en de beschrijvingen kloppen. Enkele opmerkingen over voorraad en retourkosten komen voor, maar de meeste reacties zijn positief over de service en waar voor je geld. De algehele ervaring is aangenaam en betrouwbaar.
Snelle levering mooie kwaliteit. Bestel zeker weer
Beveelt aan
27 October 2026
Iris
Veghel
Maillots besteld. Ze zijn perfect. Knellen niet in de taille, kriebelen niet en het belangrijkste... er zit niet zo'n vervelende naad op je tenen.
Beveelt aan
26 October 2026
Syl
Lopik
Vlot en netjes
Beveelt aan
26 October 2026
Carla
Beuningen
Sokken zoals online beschreven! Snelle levering, zeer tevreden
Beveelt aan
26 October 2026
Marcel
Vinkeveen
Prima maillots ( met merino) en vlot geleverd, kortom: van harte aanbevolen
Beveelt aan
22 October 2026
Marcella
Oudesluis
Lange levertijd. Zelf erachteraan moeten gaan. Jammer Producten zijn prima.
Beveelt niet aan
22 October 2026
Sandy
Tilburg
Mijn ervaring met panty legging 60 denier. De legging tweemaal getest en beide keren gelijk kapot gegaan in het kruis van de panty. De panty liet los op de naad en binnen no time zat er een groot gat in. Bij navraag via de klantenservice geeft dhr ook aan dat deze panty een vrij teer en kwetsbaar product is! De pasvorm en pantydenier is wel perfect, en ik ben zorgvuldig met de panty omgegaan. Mijn advies is om deze niet aan te schaffen i.v.m. met kwetsbaarheid.
Beveelt niet aan
22 October 2026
Marja
Kesteren
Beste Marja,
We vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft gehad en nemen uw feedback zeker serieus. We willen onze klanten graag mooie en comfortabele producten bieden waar ze ook plezier van hebben.
We kijken daarom graag samen met u naar een passende oplossing of eventueel een steviger alternatief.
Onze oprechte excuses voor deze vervelende ervaring!
Hartelijke groet,
Team Sokken-Online.nl
Zie boven
Beveelt aan
21 October 2026
Ina
's-Hertogenbosch
Goede kwaliteit en lekker zacht. Contact met de klantenservice was goed. Ze reageerde snel.op mijn vraag.
Beveelt aan
21 October 2026
Agnes
Olst
Heb er een geweldige ervaring mee panty zijn ook goed en geweldig zitten heerlijk zeker een aanrader
Beveelt aan
19 October 2026
Arjan
Assen
Bin sehr zufrieden
Beveelt aan
16 October 2026
Rudolf
Landau in der Pfalz
Mooie sokken en snel geleverd...
Beveelt aan
15 October 2026
H
Helmond
Goede/prijs kwaliteit verhouding redelijk snelle levering.
Beveelt aan
14 October 2026
Astrid
GOES
Telefonisch werd ik goed en snel geholpen bij keuze en nog dezelfde dag werd her verzonden. Leuke anti slip sokjes.
Beveelt aan
14 October 2026
M
G'beek
Heb ze nu net ,zitten lekker maar kunnen mij voeten niet warm genoeg houden,hopelijk wordt dat beter.
Beveelt aan
14 October 2026
Bert
ERICA
Mooie kleur, goede kwaliteit
Beveelt aan
13 October 2026
A
Renkum
Na plaatsing van bestelling hoor je niks meer. Pas na E-mail contact wordt bestelling verzonden. Account aanmaken werkt ook niet correct.
Beveelt niet aan
12 October 2026
Marc
Eindhoven
Beste Marc,
Wat jammer om te lezen dat je bestelling niet helemaal naar wens is verlopen. Dat vinden we oprecht vervelend!
We hebben je direct na het plaatsen van je bestelling een mailtje gestuurd, omdat een artikel helaas niet op voorraad was. We wilden je daarom graag een alternatief aanbieden. Mogelijk is ons mailtje over het hoofd gezien, waardoor je bestelling wat langer is blijven liggen. We begrijpen heel goed dat het vervelend is als je op je bestelling wacht en niet weet wat er aan de hand is.
Ook jammer dat het aanmaken van een account niet goed lukte. Dat hoort natuurlijk gewoon soepel te werken en we gaan hier zeker naar kijken.
Sorry dat het zo is gelopen! We hopen dat we je bij een volgende bestelling kunnen laten zien dat het ook anders kan. Bedankt voor je eerlijke feedback!
Met vriendelijke groet,
Team Sokken-Online
Goede kwaliteit Betaalbaar en staat mooier onder een jurk of rok,dan de normale legging Voelt prettig op de huid,heb de zwarte,grijze en blauwe, ga zeker nogmaals bestellen, dan heb ik ze op voorraad, absoluut een aanrader
Beveelt aan
12 October 2026
Florina
Rotterdam
Lekker warm en lang tot de knieën
Beveelt aan
12 October 2026
Bert
Nijkerk
Deze sokken van Sokken-online zijn precies wat ik zocht. Ik heb deze sokken speciaal besteld vanwege het feit dat er geen elastiek in de boorden zit omdat ik daar last van heb met pijnlijke onderbenen.
Beveelt aan
12 October 2026
RB
Eemnes
Prima product, maar de levering niet binnen 1 á 2 dagen gehaald. Meer dan een week gewacht zonder eigen initiatief om aan te geven dat het producten niet voorradig was. Daar moest ik zelf een mail voor sturen.
Beveelt aan
12 October 2026
Dick
Appingedam
Lekkere sokken!
Beveelt aan
6 October 2026
Frans
Rottum (Gn)
Mooie anti slip sokken. Wel lange levertijd van 12 dagen
Beveelt aan
6 October 2026
Liesbeth
Spaarndam
Wacht al 2 weken zonder gehoor!!!
Beveelt aan
5 October 2026
Roald
Nunspeet
Beste Roald,
Bedankt voor uw uitgebreide review. U heeft helemaal gelijk dat de communicatie in dit geval beter had gemoeten. Wanneer een artikel niet direct op voorraad is en de levering langer duurt dan verwacht, horen wij u daar tijdig over te informeren. Dat is bij uw bestelling helaas niet goed gegaan.
Ook vinden we het vervelend dat u ons telefonisch meerdere keren niet direct heeft kunnen bereiken en dat er niet op uw voicemail is gereageerd. Onze excuses hiervoor.
Gelukkig zijn de sokken uiteindelijk goed bij u aangekomen en fijn om te horen dat u tevreden bent over het product. Uw feedback over onze voorraadweergave, levertijd en communicatie nemen we zeker mee, want dit kunnen en moeten we beter doen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de lange wachttijd. We hopen dat we in de toekomst nog eens de kans krijgen om te laten zien dat het ook anders kan.
Met vriendelijke groet,
Team Sokken-online
Nu een week geleden en nog niks ontvangen
Beveelt niet aan
5 October 2026
Mevr.
Rotterdam
Beste Mevr.
Wat vervelend dat uw bestelling nog niet is aangekomen. Het pakket is vanuit ons direct verzonden, maar heeft helaas vertraging opgelopen bij de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak. Mocht u dit soort vertragingen ervaren, neem dan gerust contact met ons op via e-mail. We kijken dan graag direct met u mee en zoeken zo snel mogelijk naar een oplossing.
Met vriendelijke groet,
Team Sokken-online
Molenstraat 24
5751 LD Deurne
Branch
E-Commerce, Retail
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.