Topservice!!

4 boxershorts besteld waarvan eentje aangepast maar toch niet lekker bleek te zitten. Na email contact een retoursticker ontvangen om de overige 3 boxer shorts terug te sturen en te laten omruilen voor 4 andere. Dit alles zonder dat er extra kosten zijn berekend. Dit is gewoonweg een topservice! Hartelijk dank.

Pantys die écht niet passen!

Pantys die écht passen, zo hun reclame. Maar niet heus! Maat xxl heeft een taille omtrek van 82 cm, zit nauwelijks rek in dus krijg dat maar over je billen! Terugsturen moet op eigen kosten en kan alléén, als de pantys niet uit de verpakking zijn gehaald. Hoe moet ik dan zien dat ze niet passen??? Waardeloos. Nooit weer. Trap er niet in!

Hoi Daniela, Altijd vervelend als je aankopen niet naar wens zijn. Maar als alle drie de merken niet passen dan is het niet zo dat onze panty's klein vallen maar dan is de maat keuze niet juist is. Ik snap dat je teleurgesteld bent maar panty's die gepast zijn mogen helaas nooit terug en dit staat ook netjes vermeld en dit mag in geen enkele winkel. Maar wij willen je het advies meegeven om eerst even informatie in te winnen over de pasvorm. Want wij kunnen je een passend advies geven, zeker als het om een grotere maat gaat zoals je vermeldt hebt. Want ook wij vinden het vervelend als klanten ontevreden zijn met hun aankopen.

Mijn pakket is nooit bezorgd

Mijn bestelling Bestelling #2000010747 december 7, 2023 bij Sokken-online.nl (https://goparcel.nl/track/3SQLW1561471562/NL/1098KH) is nooit aangekomen. DHL heeft de pakket als "bezorgd door brievenbus 3SQLW1561471562" gemeld maar ik heb het nooit ontvangen. Ik was de hele dag thuis en niemand anders heeft toegang tot mijn interne brievenbus. Het is ook niet bij mijn buren. De klantenservice telefoonnummer van Sokken-online gemeld op de website is niet bereikbaar en ik krijg de melding dat de nummer is onbekend. Ik heb ook een email gestuurd naar [email protected]

Hoi Lena, dat is altijd vervelend om te horen alleen raden wij je aan om met onze klantenservice zelf contact op te nemen en niet met DHL. Dat is ook gecommuniceerd zie ik in je ticket. Je meldt dat je ook contact met ons zou hebben opgenomen maar ik kom helaas niks tegen op je naam en email adres. Wij gaan kijken waar je pakketje is want je T&T meldt dat hij bezorgd is en het onderzoek wijst uit dat hij op het adres is bezorgd. Dus Vraag altijd even bij de buren want vaak geven ze hem daar af als het pakketje niet door de brievenbus past.

Er komen snel gaten in de sokken.

Bij levering niet direct het pakket open gemaakt, na een week zag ik dat een paar sokken een gat had bij de teen. Daarom contact gehad en keurig nieuw paar opgestuurd gekregen, hier zat bij levering al een gat waarop ik weer contact probeerde te krijgen maar geen reactie meer gehad. Nu de sokken redelijk aan het gebruiken en ze zitten prima alleen komen er snel gaten in.

Hoi Eric, Heel vreemd dat wij een 2e keer niet zouden hebben gereageerd. Want de eerste keer is het toch ook netjes opgelost. ik heb de hele mail nog even nagezocht maar geen andere mail dan de mail met de foto van je kapotte sokken. Wat netjes opgelost is.

Geen enkele reactie.

Begin november heb ik 5 panty's besteld waarvan er direct al 3 kapot waren. Ik heb hier 2x het contactformulier over ingevuld en 1x gemaild. Tot op heden (het is nu 3 december) geen enkele reactie mogen ontvangen. Ik bestel hier dus nooit meer.

1e antwoordt 14-11-2023 11:49 To: Karin Smits Dat is vervelend om te horen. Hoe dit kan is voor ons ook een raadsel en zeker bij een Marianne panty. Ik zou graag even een foto willen zien waar de naden loslaten. En is het bij een kleur of meerdere kleuren? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Jack Team Sokken-online.nl ***************************************************************************************************** 2e antwoordt [email protected] 22-11-2023 10:41 To: Karin Smits Hoi Karin, Zie hieronder ons antwoordt van vorige week. Hoi Karin, Dat is vervelend om te horen. Hoe dit kan is voor ons ook een raadsel en zeker bij een Marianne panty. Ik zou graag even een foto willen zien waar de naden loslaten. En is het bij een kleur of meerdere kleuren? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Jack Team Sokken-online.nl

Prima levering en prima product

Prima service/levering, en het product (Fleecepanty Marianne Black Nude) voldeed aan mijn verwachtingen.

Tevreden!

De sarlini kinderleggings vind ik erg goed. Vallen goed op maat en dragen prettig. 1 maillot was niet leverbaar, dit is op een prettige manier opgelost. Tevreden over de producten en over de service!

Meerdere mailots besteld voor mijn dochter in super leuke kleuren. Erg blij mee! Mooie diepe kleuren die na wassen niet vervagen en een mooie pasvorm houden! En in ons geval erg fijn dat de maatgeving 128/134 kan worden besteld.

Goede service hele fijne met fleece gevoerde panty,s ik heb eindelijk warme benen in het najaar Ik vind het fijn dat er ook nog punten worden gegeven voor elke aankoop Houden zo Top!♥️

Heel goed!

Snel en professioneel.

Alles was naar wens.

Volgende dag had ik de sokken al en ze zitten goed.

Niet de kwaliteit die ik hoopte

De sokken voelen heel syntetisch aan en de kniesokken zijn minder lang dan verwacht en zakken snel af daardoor. Wel heel leuk kleurtje en mooi patroontje erop. Maar kwaliteit en hoe het materiaal aanvoelt kan beter.

Geweldige sokken

Mijn vader wilde antislip sokken, maar geen thermo. Na bestelling had ik ze snel binnen. Mijn vader is er helemaal blij mee. Maat is prima en fijn dat het "normale" sokken zijn en niet van die hele dikke.

Zie boven

Goed advies over de maat…

Leggings gekocht. Bij de informatie staat dat de leggings klein uitvallen dus de maat groter nemen. Toch zit er dan nog verschil tussen de pasvorm van de leggings. Moest wel even wennen dat de ene legging iets smaller uitviel dan de ander, maar door het dragen rekt het ook wel weer iets uit. Ik weet nog niet hoe het zich houdt na het wassen…

Netjes op tijd geleverd

Nog geen problemen ondervonden met bestellen en leveren. Tot nu toe nog steeds tevreden

Gewoon goed

Mooie en dunne Pantysokjes in mooie kleur, precies zoals op de site. Keurig verpakt en op tijd geleverd.

Snel geleverd en prima kwaliteit

Na de bestelling kwamen de sokken snel binnen, ze voldoen prima aan de verwachtingen

Goede kwaliteit, verzorgd verpakt

Leuke mooie sokken van goede kwaliteit. Mooi verzorgd verpakt. Leuk om zo’n pakketje thuis te krijgen.

Kwaliteit boven verwachting, heel goed dus.

De prijs / kwaliteitverhouding is erg goed.

Goed advies

Snel verstuurd en fijn dat ze reageren op vragen per mail

Top product

Supersnel leveringen

Super service!

Service is super, werd gebeld dat postcode niet goed was. De sokken moesten geruild worden, kreeg een duidelijke mail, en nieuwe sokken weer toegestuurd.

snelle en goed verzorgde bestelling , geheel volgens opdracht

zie boven