Goede service, denken goed mee. Ik werd nog gebeld dat het artikel waar ik voor wilde ruilen er niet was en kon een ander kiezen. Heel fijn!

Door medewerker goed en snel contact gehad. Nadat ik mijn bestelling niet had ontvangen. ( leeg kluisje op afhaalpunt ) Twee dagen later kreeg ik de bestelling alsnog binnen. Top service

Goeie snelle service

Snelle service. Ik had een maat te klein gekocht die heb ik terug gestuurd en binnen 2 dagen later had ik al weer een maat groter in de brievenbus liggen. Dat was Fijn . Verder Goeie stevige stof.

Keurig op tijd geleverd, producten prima

De heren zowel als dames sokken zijn prima, de levering was netjes verpakt en keurig op tijd

ik ben tevreden.

goed geregeld en bezord.

Geen adequate afhandeling bezorgfout

Geen adequate afhandeling bezorgfout DHL. Matige kwaliteit geleverde product.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Marijke, Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring. Wij betreuren het te horen dat uw recentelijke bestelling niet naar tevredenheid is verlopen en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u hierdoor heeft ervaren. Het spijt ons te vernemen dat er problemen zijn geweest met de bezorging door DHL en dat de kwaliteit van het geleverde product niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij streven ernaar om onze klanten de beste service en producten van hoge kwaliteit te bieden, en het is duidelijk dat we hierin tekortgeschoten zijn. Wij nemen uw opmerkingen zeer serieus en zullen deze gebruiken om onze processen te verbeteren. Wat betreft de bezorgfout, zullen wij contact opnemen met DHL om te begrijpen wat er mis is gegaan en om te voorkomen dat dergelijke situaties zich in de toekomst herhalen. Daarnaast willen we graag de gelegenheid krijgen om de kwestie met het geleverde product op te lossen. Wij nodigen u uit om contact met ons op te nemen, zodat we een passende oplossing kunnen bieden, zoals een vervanging of terugbetaling. Onze excuses voor het ongemak en de teleurstelling die u heeft ervaren. Wij waarderen uw feedback en het vertrouwen dat u in ons heeft gesteld en hopen dat we deze situatie spoedig naar tevredenheid kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Sokken-Online

De kwaliteit valt mij erg tegen

De service en vlotte bezorging is goed maar de kwaliteit van de sokken is slecht, er vallen nu al gaten in de sokken naar slecht een paar keer dragen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Herald de Groot, Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring. Wij vinden het jammer om te horen dat de kwaliteit van de sokken niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren. Hoewel we blij zijn te horen dat u tevreden bent over onze service en de vlotte bezorging, begrijpen we dat de snelle slijtage van de sokken zeer teleurstellend is. Wij streven ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren en het is duidelijk dat we in dit geval niet aan onze eigen standaarden hebben voldaan. Wij willen dit graag rechtzetten en u de best mogelijke oplossing bieden. Wij nodigen u uit om contact met ons op te nemen zodat we een vervanging van de sokken of een terugbetaling kunnen regelen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de teleurstelling die u heeft ervaren. Wij waarderen uw feedback enorm, aangezien het ons helpt om onze producten en diensten continu te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Sokken-online

Snelle levering van de bestelling

Goede kwaliteit van de producten die ik heb besteld. Goede website en een super snelle levering van de bestelling. Erg tevreden.

Snelle service en goed product

Snelle service, goede communicatie en zeer fijne sokken. Aanrader!

Goed passende en fijne sokken

Eindelijk goed passende sokken in grote maat kunnen vinden, die ook nog netjes in prijs zijn. Ik vindt het wel jammer dat het een week geduurd heeft voordat ik ze in huis had. Waar dat aan gelegen heeft weet ik niet maar dat vindt ik wel jammer. Gelukkig was ik ruim op tijd met bestellen en waren ze toch nog op tijd binnen.

Duidelijke site en Snel bezorgd Goede kwaliteit sokken

kwaliteit

Tevreden over de kwaliteit Fijn zou zijn als ze per merk zeggen of deze klein of groot valt.

Legging

Het xxxl maar nog steeds klein

Hele snelle service

En je word op de hoogte gehouden wanneer het bezorgd word

Fijne sokken en snel geleverd.

Voordelig en goed

Snelle levering en exact het product wat ik voor ogen had. Een stuk goedkoper dan de concurrentie. Dikke prima.

Alles duidelijk snel en in orde ontvangen

Snel geregelt en ontvangen

Prijs/ kwaliteit en service zeer goed!

Had een verkeerde bestelling geplaatst maar deze is toch snel gecorrigeerd na een telefoontje. Fijn en snel geholpen, geweldig!!!

Keurige snelle levering

Merinosokken voor mooie prijs

Netjes ingepakt milieubewust ingepakt Goede sokken nu met dat vochtige weer en zitten goed om de voet

Great Service

Good prices, fast delivery, good product.

Snelle service en goede kwaliteit

Goede kousen en veel keus

de sokken kwamen alleen wat later, maar verder ben ik tevreden!!

Ik ben tevreden.

Fantastische kwaliteit super service

Ik koop al jaren bij deze webwinkel. Fantastische kwaliteit voor een mooie prijs.

19 Lagedijkerweg

Schagen 1742NB