Response from the business owner
Beste Lenie,
Wat vervelend om te lezen dat u zo lang heeft moeten wachten en dat onze communicatie hierbij niet goed is geweest. Daar heeft u helemaal gelijk in: als een product toch niet op voorraad blijkt te zijn, dan moeten wij dit duidelijk en op tijd melden.
Door Hemelvaart kan een levering inderdaad iets langer duren, maar een week wachten zonder goede reactie van onze kant is niet zoals het hoort. Onze excuses daarvoor.
Fijn om te horen dat het product zelf wel naar wens is, maar we begrijpen heel goed dat de ervaring eromheen teleurstellend en frustrerend was. We nemen uw feedback serieus en gaan dit intern beter oppakken, zodat klanten sneller duidelijkheid krijgen wanneer iets niet direct leverbaar is.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Sokken-online