Goede kwaliteit prijs verhouding

Niet zoals beschreven

Direct retour gestuurd niet zoals beschreven en nu de helft van aankoopbedrag aan retourkosten kwijt.

Beste DvM, altijd vervelend als er iets is met je bestelling. Maar als u iets krijgt wat niet voldoet aan wat erop de webshop staat omschreven dan zijn de retourkosten nooit voor de klant. Als er iets is of er doet zich een probleem voor dan moet u dit melden bij onze klantenservice. Want het zou raar zijn als u dan opdraaid voor de retourkosten en dat is bij ons nooit het geval. Wij zien graag dat u alsnog de klantenservice benadert zodat dit alsnog netjes opgelost wordt.

Uitstekende en vriendelijke service

Prima spullen, op tijd gestuurd, vriendelijk antwoord aan de telefoon bij een vraag

Snelle levering.

Duidelijke website.

Alles was zeer mooi

De bestelling is onvolledig

Er zat een kaartje bij dat de rest wordt nagezonden. Dat kan gebeuren, maar na een week weet ik nog niets meer wanneer de goederen zullen aankomen of waar ze zijn. De kwaliteit van de producten is goed

Hoi Danny, dat is altijd vervelend om te horen. Maar je heb helaas wel een berichtje gehad maar wij horen heel vaak dat deze in de spam of ongewenste mail terecht komt. Hier zijn wij natuurlijk mee bezig om dit opgelost te krijgen zodat dit in de toekomst beter gaat. Maar ik begreep dat er al contact was geweest en dat de nalevering gelukkig is bezorgd.

Ok .

Prima geïnformeerd bij verlate levering

Maten kloppen niet.

Leggings besteld. Ik draag normaal maat 36. Ik heb 3 witte leggings besteld in maat s/m. Deze waren veel te klein. Om deze retour te sturen moet je zelf de retourkosten van 6,95 betalen. Niet meer van deze tijd voor online shoppen. Ik bestel hier nooit meer.

Dat is vervelend om te horen maar het artikel valt inderdaad klein en dit staat ook duidelijk bij de legging en er wordt geadviseerd om onze maat voering aan te houden. Wij gaan er vanuit dat dit echt duidelijk staat omschreven en de klant dit ook overneemt om onnodig ruilen en klachten te ontvangen zoals jij omschrijft. Elk merk heeft een eigen maatvoering en wij proberen dit zo goed mogelijk weer te geven op de website want ook wij vinden het vervelend als je een product krijgt wat niet past. Neem dan altijd contact op met de klantenservice want ruilen is gratis bij ons.

Gewoon goed

Doen wat ze beloven op de site

Supergoed!

Snelle levering , makkelijke bestelmethode

Snelle en correcte levering, prima kwaliteit

De sokken waren v mijn vader. Die heeft altzeimer en heeft steun kousen aan dus moesten er sokken komen met antislip. Nu komt de thuiszorg de kousen aan en uit trekken en ze vroeg waar we de kousen gekocht waren. Dus heb ik gezegd bij jullie want het waren heerlijke en goede sokken dus heb jullie aanbevolen bij de thuis zorg.

Uitstekend!

Snel en gemakkelijk besteld. Supersnel geleverd! Top!

Prima service snel in huis perfect

Goede kwaliteit snelle bezorging

Zeer prettig

Super snelle levering. Goede kwaliteit fietsbroekjes. Zitten erg prettig

Vlot en keurig

Alles prima in orde

Nadat ik besteld heb, super snel geleverd, heel blij mee

goede kwaliteit , snelle levering

goede kwaliteit , snel geleverd, en niet te vergeten tot maat 50 , super

verschrikkelijk

nooit en nooit meer

Beste Karima, Dat is verevelend om te horen maar mogen wij vragen wat het probleem is en waardoor u nooit meer wilt bestellen. Misschien kunnen wij het probleem oplossen. Want als er iets is kunt u dit altijd melden bij onze klantenservice. Hoor heel graag van je en had je al proberen te bellen maar kreeg geen gehoor. mvg jack

Service was prima maar t model valt erg tegen

De sokken zijn te strak bij de boord. Mn vader had helemaal oedeemvorming de volgende morgen.

Beste C, wat vervelend om te horen. Heeft u hiervoor nog wel contact opgenomen met de klanten service . Zodat ze een passend advies kunnen geven voor dit probleem. Want wij willen altijd graag weten als er een product verkocht is en daar zou wat aan mankeren. Zo niet dan kan dat alsnog en horen wij graag van u. Wij willen dit graag oplossen

Ik moest achter mijn bestelling aanbellen

Nadat ik de sokken had besteld was er na een aantal dagen nog niets geleverd. Toen ik contact met ze zocht vertelde dat er 'iets' mis was gegaan met de bestelling. Oftewel de bestelling was nog niet eens goed verwerkt. Erg jammer.

Beste Chris, helaas kan er altijd een fout gemaakt worden door ons en ook wij vinden dat vervelend. Wij komen hier altijd achter maar vaak te laat waardoor de klant vaak zelf al contact heeft opgenomen. Wij doen er alles aan om dit te voorkomen maar dan nog kan er helaas een fout doorheen glippen. Dus oprechte excuses. Ik gegreep wel dat na het telefoontje dat jij je bestelling de volgende dag in huis had.

Zeer klantvriendelijk

Er is persoonlijk contact opgenomen over de bestelling. Fijn dat er is meegedacht. Alles werd snel en netjes afgeleverd.

Goed product, keurig verpakt, voor herhaling vatbaar!

Prima product, op tijd geleverd, keurig verpakt. Kleur naar wens.

Alles netjes gekregen!

Prima.