goed!!!

goede kwaliteit; levering kan iets sneller.

mijn bestelling ging top

Prima ervaring

Slip sokken

Goede kwaliteit tegen goede prijs

Snelle service van mooie kwaliteit

Thermolegging besteld. Super mooie kwaliteit en lekker warm. Kleur komt redelijk overeen met de foto op het internet

Goed product en snel geleverd

Goede site

Snelle service, prima product.

Snelle service, prima product.

Super!!

Mooie kwaliteit en snelle service

Correcte service en prima kousen

Correcte service en prima kousen

Snelle bezorging

Meedenkend

Na mijn bestelling werd ik gebeld vanwege de kleur. Toen ik aangaf waarvoor de sokken waren kreeg ik gratis duurdere sokken omdat deze beter aansloten bij het beoogde gebruik. Fijn dat mensen meedenken. Fijn dat dit soort bedrijven nog bestaan.

Supersokken

Goede ervaring. Gelijk antwoord op een vraag. Heerlijke sokken. Een aanrader.

Tevreden over de producten en de levering

Kwaliteit en service

Heerlijke sokken online gekocht en na snelle reactie en deskundig advies van de aardige verkoper in de juiste maat. Aanrader!

prima communicatie en prompte levering

buitengewoon tevreden over de levering en kwaliteit van de producten

snelle en goede levering, medewerker aan de telefoon zeer vriendelijk.

goed en serieus bedrijf

Superfijne sokken

Ik heb merino wollen sokken besteld met badstof binnenvoering. Superfijne sokken! Ik had ze gekocht voor de wintersport, maar heb ze nu na de wintersport ook veel aan.

Perfect behandeld

Ik ben heel tevreden met dit bedrijf top

Snelle service en prima sokken👍🏼

Snelle service, volgende dag in huis. En prima sokken. Ik zal daar zeker vaker gaan bestellen

snelle reactie en afhandeling van de bestelling!

snelle reactie en afhandeling van de bestelling!Goede kwaliteit!

Mooie en stevige panty's, de meer stevige besteld. En zijn ook heel sterk, ik trok er flink aan om aan te doen hoorde krak, maar niets aan te zien, geweldig dus.

Tevreden!

Wij bestelden niet voor het eerst bij sokken online. Deze bestelling liet op zich wachten. Maar, werd correct opgelost door sokken online. Dus tevreden! Wij gaan daar nog bestellen :-)

gelukkig is het netjes opgelost. Zijn wij ook blij mee.

Ik bestel hier regelmatig de Bamboe T-shirts, deze blijven mooi in model en zitten heerlijk. Bestellingen heb ik altijd snel in huis, mooi verpakt.

Duidelijke site, levering redelijk snel goede producten

netjes opgelost

Hallo, ik heb net mijn bestelling en ik mis 1 artikel jammer genoeg. Ik neem aan dat dat word nageleverd. De volgende dag ontving ik netjes het artikel.

Hoi Esther, door een fout van ons hebben wij dit procduct overgeslagen met het lopen van je bestelling. Niet echt handig maar kan helaas wel eens gebeuren. Het artikel is meteen na je melding alsnog verzonden. Excuses voor het ongemak maar hopelijk hebben wij het snel voor je opgelost.

snelle levering, je krijgt wat je besteld

prima ervaring, ga zeker nog een keer bestellen