Goede service.

Al jaren draag ik bamboe sokken. Voorheen kocht ik die bij onze drogist, maar die heeft alleen nog maar zwart en wit. Dus ik ben erg blij dat ik via uw bedrijf nu gewoon weer beige sokken kan bestellen.

Helemaal goed!

Alles is prima verlopen. Helemaal tevreden!

Als ik sokken nodig heb koop ik ze hier!

Supersokken, kwalitatief top (in mijn geval voor m’n vader gekoch die er het hele verpleegtehuis mee rond sloft) maar zeker ook top service en heel snel in huis. Petje af dames en heren van Sokkel-online

Prima kunnen bestellen en vlot in huis

Snel besteld en snel in huis

Fijne sokken

Hele warme sokken en mooi op tijd geleverd

Heb al jaren dit merk eerst de rode en nu de gele. Goede kwaliteit

Heb altaren de rode sokken en nu de gele. Vind gode kwaliteit

Fijne warme maillot

Niet goed

Ik heb besteld 43-26 br. H sokjes glijden van mijn voeten, maw. ze zitten meer onder mijn voet dan aan mijn voet. Geen goede keuze van mijn kant.

Ideaal voor gladde vloer.

Bij mijn tai chi les stond ik stevig en gleed ik niet weg op de gladde vloer. Geweldig

Super weich und man hat sehr schnell warme Füße

Kuschelweich und die Socken wärmen sofort die Füße. Aufgrund meiner Erkrankung hab ich ständig kalte Füße, das ist nun vorbei Dank der Socken. Einzigstes Manko: sie rutschen und bilden beim Laufen Falten unterm Fuß was unangenehm wird.

Snelle levering en product naar wens

Snelle levering en product naar wens

Bijzonder dat 1 maillot, zelfde maat zelfde merk, zeker 6 cm korter dan de ander..

Goede kwaliteit en snelle correcte levering

Duidelijke website, snelle en correcte levering en goede kwaliteit

goed ontvangen

grote keus

Altijd super snelle levering,dit keer ging er iets mis maar verder super tevreden

Prima levering

Prima levering Bedankt

Wederom sokken gekocht voor de instelling waar ik werk. De sokken zijn warm, dik en stevig. Ik heb nog nooit van die mooie antislipsokken gezien zei een mevrouw! Helmaal mee eens.

Snelle levering; zeer goede kwaliteit.

Tussen bestellen en leveren liggen slechts 2 dagen. De kwaliteit van Yellow Moon is hoogwaardig. De contacten tussen Sokken online en klant is kort.

Top webwinkel

Top webwinkel met kwaliteitsproducten voor een eerlijke prijs, goede opvolging via e-mail, snelle levering. Alles netjes verpakt. Ik kan deze webshop van harte aan bevelen.

Superkwaliteit

Heerlijke sokken, goede pasvorm.

Late verzending

Ik vond dat het pas laat werd verzonden (bijna een week)

Netjes geleverd

Super fijne ervaring!!

Bestellen gaat heel makkelijk. Ik had echter nog een andere vraag en ik kon heel eenvoudig een medewerker spreken die mij verder hielp en persoonlijk contact onderhield! Echt heel super!!!!!

Mooie kwaliteit

Heerlijke bedsokken

Goede kwaliteit bedsokken en zeer snelle levering.