Persoonlijke en goede service!

Enorm positief, goede zaak! Het

Fijne sokken, super service

Ik kom altijd terug vanwege de kwaliteit, het ruime assortiment en de goede service. Snelle bezorging en als er toch eens iets tegenvalt, wordt het vlot en netjes opgelost.

Fijne sokken

Jammer dat ik met het zoeken niet bij het product kwam wat ik zocht. Maar wel met gekopieerde gegevens van een vorige bestelling. Anders had ik ze niet gevonden bij jullie website.

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

Top service!

Ik heb mijn bestelling NIET ontvangen!!!!

Ik heb mijn bestelling NIET ontvangen!

Mooi product

Mooi product voor een leuke prijs en een snelle levering.

Gekregen wat ik besteld had . Keurig verpakt . Mooie prijzen. En een spaarsysteem . Echt handig

goede sokken in snelle, goede levering

Prima, duidelijke site en een diversiteit aan sokken qua keuze. Snelle levering. Past door de brievenbus. Goede kwaliteit sokken.

Antislip sokken

Fijne antislip sokken en snelle levering

Helemaal top

Hele mooie leatherlook leggings van Marianne,goeie kwaliteit en perfecte pasvorm.Snelle levering en klein probleempje snel opgelost.Echt een topper.

mooie kwaliteit , ruime keuze

goede keuze gemaakt , dunne sokken met toch zachtheid en comforti

Uitstekende merino sokken voor goede prijs

Uitstekende merino sokken voor goede prijs. Bezorging in orde.

Zoals het hoort.

Snel en kwaliteit.

Snel was de bezorging. Ook is de kwaliteit uitstekend en leverbaar in diverse kleuren. Wij zijn verrast tevreden.

Geweldig goed

Gewoon geweldig bedrijf, in alles waren ze perfect.

De kniekousen zijn prettig om te dragen. Geen naden, afhechtingen ect, dus geen enkele irritatie meer aan de voeten.

TOP

Alles prima!!

Fijne site, snelle service en goede kwaliteit!

Prima producten

Prima bestelsite en dito producten.

Bestelling vlot verlopen prima product

zie boven

Zo fijn dat je per stuk kan bestellen

Niets vervelender dan maillots nodig hebben in specifieke kleuren en dat ze dan in de winkel alleen te koop zijn als setje. Vaak met een (m.i.) lelijke kleur erbij. Hier kan he de maillots per stuk bestellen, kleuren en kwaliteit zijn prachtig!

Fantastisch!

Sokken hebben geen strakke boorden, waardoor ze zeer geschikt zijn voor diabetespatiënten!

Produkt zoals omschreven, fijne sokken! Snel geleverd ook en goede communicatie. Ik ben tevreden!

Molenstraat 24

5751 LD Deurne