Fijne sokken

Koop met gemak ook een andere kleur.

prima, niets op aan te merken

Duidelijke site en snel geleverd.

Goede snelle levering!

Goede en snelle levering.

Snel en goed!

Mijn bestelling voor 5 paar huissokken werd heel snel in behandeling genomen en de kwaliteit van de sokken is top. Mooie kleuren.

Goeie service.

Beschadigd product snel vervangen.

uitstekend

Alles snel geleverd en prima verpakt

Prima pasvorm, handig rechts en links aangegeven in de sok.

Snel geleverd en mooie warme goede wollen sokken

Ik gebruik deze op mijn werk, ik ben nacht verpleegkundige en werk met kinderen. Zo worden ze niet wakker als ik hen controleer. Ze zijn stil en zacht en warm

TOP

Goede services en bezorging, contact was ook super de bestelling bleef even weg maar na een telefoontje bleek er een storing zijn geweest alles werd netjes opgelost en bezorgd!

Prima kwaliteit - Snel en netjes geleverd

Sokken zijn van prima kwaliteit en zijn snel en netjes verpakt geleverd.

Prijs kwaliteit verhouding naar verwachting

Sokjes iets te klein, te dun en gaan heel snel stuk. Ze kosten ook niks maar ik kan verder helaas geen echte pantysokjes vinden. Maar mogelijk wil je juist dunne kleine sokjes.

super

Service zoals het hoort. Verkeerd product besteld en daarover tel contact gezocht en werd gelijk opgelost zonder probleem thx daarvoor.

Goede klantenservice

Ik had mijn bestelling ontvangen, maar daar zat oa een andere product in dan besteld. Direct telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Super goed te woord gestaan. Krijg later zodra het product er is alsnog het product toegestuurd en een retourlabel om de verkeerde producten retour te sturen.

Het is goet zo

Om dat het goed is bij jullie

Super :)

Witte Kniekousen gekocht voor m'n dochter. Ze zitten lekker en blijven goed op hun plek zonder te knellen. Snelle levering ook. Aanrader.

Groot assortiment aan sokken en kousen

Veel keus, alles duidelijk beschreven. Goede prijzen. Snel en netjes verpakt en geleverd.

Uitstekend produkt. Snelle levering

Snel levering

Nvt

Nvt

Een keurig en correct bedrijf.

Een keurig en correct bedrijf met een uitstekende service. Goede keuze/kwaliteit van de producten.

Super snelle levering en fijne sokjes

Goede kwaliteit met service

Ik bestel hier geregeld sokken, nachtkleding en het bamboe ondergoed. Goede kwaliteit en veel keus. Prijzen liggen goed.

Fijne, niet knellende sokken, bezorgd in brievenbus!

Mijn fijne, niet knellende sokken werden heel handig in een brievenbuspakketje bezorgd. Je hoeft er niet voor thuis te blijven en ik ben erg blij met de bestelling.

Uiterst tevreden

Ik heb voor de eerste keer besteld bij Sokken-online vanuit België en ik ben uiterst tevreden over ALLES: de prijs, uitstekende opvolging, levering perfect en op tijd, ... kortom een voorbeeld van een online-leverancier. Mijn volgende sokkenaankoop is gegarandeerd terug bij jullie.

Professioneel

Prima service professioneel.