Goed advies over de maat…

Leggings gekocht. Bij de informatie staat dat de leggings klein uitvallen dus de maat groter nemen. Toch zit er dan nog verschil tussen de pasvorm van de leggings. Moest wel even wennen dat de ene legging iets smaller uitviel dan de ander, maar door het dragen rekt het ook wel weer iets uit. Ik weet nog niet hoe het zich houdt na het wassen…

Netjes op tijd geleverd

Nog geen problemen ondervonden met bestellen en leveren. Tot nu toe nog steeds tevreden

Gewoon goed

Mooie en dunne Pantysokjes in mooie kleur, precies zoals op de site. Keurig verpakt en op tijd geleverd.

Snel geleverd en prima kwaliteit

Na de bestelling kwamen de sokken snel binnen, ze voldoen prima aan de verwachtingen

Goede kwaliteit, verzorgd verpakt

Leuke mooie sokken van goede kwaliteit. Mooi verzorgd verpakt. Leuk om zo’n pakketje thuis te krijgen.

Kwaliteit boven verwachting, heel goed dus.

De prijs / kwaliteitverhouding is erg goed.

Goed advies

Snel verstuurd en fijn dat ze reageren op vragen per mail

Top product

Supersnel leveringen

Super service!

Service is super, werd gebeld dat postcode niet goed was. De sokken moesten geruild worden, kreeg een duidelijke mail, en nieuwe sokken weer toegestuurd.

snelle en goed verzorgde bestelling , geheel volgens opdracht

zie boven

Altijd top

Prima service, prima sokken en snelle antwoorden op vragen of opmerkingen!

Ruime keuze

Super producten

Fantastisch, snelle levering. Goede kwaliteit

Heel makkelijk te bestellen en ook meteen de volgende dag in huis heb. Ik heb voor mijn ouders de sokken besteld.

Duidelijke website, eenvoudig bestel- en betaalproces en snel geleverd.

Eindelijk mn goeie sokken en ook echt zonder naad. Alleen prijzig maar ja heb ze nodig want sokken met naad kan ik niet dragen. Snel binnen en makkelijk besteld

Overzichtelijke site en super snelle levering

Prima bestelproces, maar ook veel kleuren uitverkocht.

Ik wilde graag dezelfde kleuren maillots voor mijn dochters bestellen voor een outfit met dezelfde print. Helaas waren er niet veel opties in hun beiden maten te bestellen. Dus is het uiteindelijke ich zwart geworden. Verder alles perfect verlopen. Vlotte verzending en goede prijzen.

Top, vriendelijke man

Had gebeld voor de mast, fijne communicatie, mooi product

Goede klantenservice

Goede klantenservice die snel reageerde en het probleem oploste

Mooie sokken

Super ervaring, snelle levering.

Netjes op tijd geleverd, wel een beetje grote verpakking maar verder prima.

product(en) worden zeer snel geleverd en keurig verpakt.

Gewoon goed!

_