Eerst goed, daarna verschrikkelijk

Na retour sturen van de sokken voor een andere maat. Geen sokken meer ontvangen, en geen reactie op mail. Heel erg jammer

Veel keus, snelle levering!

Zie boven.

Mooie sokken

Goeie prijs kwaliteit verhouding

Goede kwaliteit en mooi op tijd!

Prima ervaring

Niet zoals op de foto's

Drie paar besteld. Bestellen, betalen en levering verliepen goed. Twee van de drie paar hadden echter een totaal andere kleur dan op de foto's. Ook de lengte van de sokken verschilde. Het ene paar was zeker vier centimeter korter dan het andere paar.

geen problemen

bestelling, betaling en levering vlot verlopen.

Super fijne sokken..

Goede kwaliteit!

Kwaliteit en service prima in orde

Snelle en accurate levering

Zie boven

Mooie kwaliteit

Topsokken

Basset sokken zonder elastiek. Erg tevreden, geen striemen op mijn benen en de sokken zakken niet af

Snelle levering, goede prijs, netjes verpakt

Sokken zijn vrij hoog, met mijn kuiten willen ze dan nog wel eens afzakken, dit zou ook een maat moeten zijn... tip

Betaling was blijkbaar over het hoofd gezien

Betaald en niets ontvangen, vervolgens zelf opnieuw contact moeten opnemen

Altijd vervelnd als je er zelf achteraan moet gaan. Maar bij een Bankoverschrijving heb je zo wie zo al een kleine vertraging ivm het handmatig verwerken van de betalingen en de order. meestal 1 tot 2 werkdagen. Maar geen week dus dat is zeker vervelend en zeker nooit onze bedoeling geweest.

Snel en goede kwaliteit

Ik heb mijn nieuwe sokken snel ontvangen. Ze zijn van goede kwaliteit.

snelle levering en prima producten

mooie kwaliteit sokken en legging ontvangen. prima pasvorm

Prima en snelle levering.

Bedank om mij zo goed verder te helpen.ik had de sokken dringend nodig .omwillen een val heup .kon in geen schoenen meer in. Sokken kwamen goed op tijd veilig en zeer warm nogmaals bank Proost marleen

goeie service, snelle levering, fijne sokken!

In de herfstvakantie vond ik op een markt ergens ver van huis de lekkerste dikke, warme wollen huissokken, die ik sindsdien eigenlijk geen avondje meer kan missen... Maar na wat speuren op internet, ontdekte ik ze bij sokken-online (apollo), zodat ik op de wasdag niet zonder zit;-)

Snelle levering, goede kwaliteit.

perfect

x

Super klantvriendelijk & Top kwaliteit producten.

Uitstekende service, voldoende dag netjes verpakt in huis.

De bestelling was er vlugger dan we dachten en correct

Alles is vlekkeloos verlopen , niets problemen . We gaan nog bestellen.

Perfect quality, fast delivery! Will buy again and again!