Ik was opzoek naar een 40 denier panty in de kleur groen passend bij een jurk en die heb ik gevonden bij sokken-online. Precies de goede kleur.

Fijne producten en snelle levering.

Prima levering

Zending heeft iets langer geduurd dan afgesproken

Snelle en correcte levering

De levering was volgens afspraak. Het artikel was naar wens.

All good

Super experience, all good.

Gewoon goed

Gewoon goed

Alles prima geregeld

Omdat ik tijdelijk op een recreatiepark verblijf en ik eerder met een bestelling bij een ander bedrijf een vervelende ervaring heb gehad, laat ik mijn bestellingen nu ergens anders bezorgen Ik kon via de mail dit aangeven. Al heel snel kreeg ik een vriendelijke mail/ reactie terug over waar ik mijn bestelling dan kon afhalen . Hier was goed over nagedacht Goede service.

good

It was very nice experience to buy from here, wool socks Apollo are great quality and natural material.

Geleverd in 3 delen over 2 maand

Goeie kwaliteit, goeie helpdesk alleen raar dat mijn beselling geleverd is in 3 keer over 2 maand. Kan gebeuren, ze hebben ook voorgesteld om het nog niet gelevered deel terug te betalen.

verkeerde kleur

ik heb de verkeerde kleur sloffen gekregen. Verder zijn ze snel met leveren.

Prijs kwaliteit zeer goed

Goede informatie en snelle levering

Ik bestel hier zeker weer.

Super ervaring, alweer.

goede uitleg bij de artikelen en uitstekende levering. Echt een aanrader

Klantgericht

Snel en gemakkelijk, goede kwaliteit

Voor mijn man slaapsokken besteld en hij vindt ze superfijn. Lekker warm, handig met antislip en ook snel geleverd, 100% tgevreden

Nette service

Als product niet leverbaar is of niet bekend is wanneer product weer leverbaar zal zijn, wordt contact opgenomen om te bespreken hoe dit opgelost kan worden. Is in mijn geval prima opgelost.

Een bedrijf waarin ik het volste vertrouwen heb.

Door een menselijke fout strookte de inhoud van het pakket niet met de bestelling. ( er ontbrak iets.) Ik stuurde één e-mail met kennisgeving. De volgende dag werd het ontbrekende aan huis geleverd.

goede ervaring

duidelijke en overzichtelijke website. misschien dat ze nog iets aan de communicatie kunnen doen dan krijgen ze een 10.

Geweldige service

Ik werd gebeld omdat mijn maat niet op voorraad was, en dus even overleggen hoe of wat.. dat vond ik erg klantvriendelijk.

uitstekende kwaliteit van het produkt !

vlotte service, goede kwaliteit. Dik tevreden met deze fijne organisatie !

Eerste keer en nooit weer!

Voor het eerst wat besteld hier.. om te kijken of de kleur van de panty goed op mijn huid was, uit de verpakking gehaald en op mijn vuist gelegd. Helaas niet de juiste kleur en terug gedaan in de verpakking en retour gezonden. En nu zonder pardon mag ik deze betalen. Ik heb hierover gebeld. Slechte service, meneer gaat in discussie met de klant over hoe ik de panty in de verpakking terug heb gedaan. Te zot voor woorden aangezien ik netjes met de bestelling om ben gegaan, totaal slechte klantenservice. Nu wachten tot ik de panty teruggestuurd krijg die direct de prullenbak in gaat. Nooit weer dat ik hier bestel.

Beste Mevr, meijer, Jammer dat u zo reageert . Helaas gaan wij nooit met de klant in discussie want de klant is koning bij ons en wij doen niet gauw moeilijk. Want ook wij snappen dat er altijd wat kan zijn en zullen het dan ook altijd netjes oplossen. Maar ook wij hebben retour voorwaarden en daarin staat duidelijk dat Panty's die duidelijk uit de verpakking zijn geweest niet worden geruild of in behandeling worden genomen. Zeker als de verpakking ook nog eens gescheurd is. Dus snappen wij uw reactie aan de telefoon en beoordeling dan ook totaal niet. Maar betreuren dat u teleurgesteld bent in onze voorwaarden.

Prima kwaliteit.

Snelle en correcte levering.

Goede voorraad maar een product lijkt wat vreemd

Ik heb meerdere leggings gekocht, waarvan drie capri leggings waren. Wat vreemd is is dat de grijze vrij slecht is gemaakt. Ze hebben heel andere vorm, ze past me helemaal niet. De zwarte versies zijn super, ze passen me perfect en zijn echt comfortabel. Ik ga de grijze capri leggings naar een kringloopwinkel geven. Anders ben ik helemaal tevreden met de producten - de kwaliteit enz - van sokken-online.

Hoi Sheena, had je hier al contact over opgenomen met de klantenservice! Anders zie wij graag een foto van het product voor een correcte oplossing.

Sokken en legging's zijn goede kwaliteit.

En snelle levering. Raad het zeker aan. Top!

gekregen wat we verwachten

tevreden