ik ben tevreden.

Ik ben tevreden en wacht nu nog het resultaat af na het wassen hoe ze zijn. Hoop dat die antislip toetsjes en niet af gaan. mvg

Snel en goed geleverd.

Perfecte service!

Goede prijs/kwaliteit. Communicatie verloopt vlot en een prima service!

Betrouwbaar en hele fijne producten!

Ik koop al jaren de dames maillots (katoen, Marian) bij sokken-online.nl en ben zeer tevreden. Kleur, kwaliteit en service zijn zeer goed. Organisatie komt zijn afspraken keurig na. Fijn om bij te bestellen!

Gewoon schitterend

Super goede sokken

Op tijd, maar producten fout geleverd.

De bestelling was op tijd, maar in plaats van 1 hemdje en een onderbroekje, waren er 2 hemdjes geleverd. Hier heb ik gelijk op de dag zelf een mailtje over gestuurd, zelfs met de vraag hoe ik het moest retourneren, maar daar werd niet op gereageerd. Pas toen ik bijna een week later weer een mailtje stuurde met het verzoek om te reageren, kwam er een antwoord met de reactie dat ik een retourzak zal krijgen om het hemdje in terug te sturen.

Fijne sokken

Ze voldoen precies aan de beschrijving.

Leuke variatie in kousenbroekjes

Heel tevreden van de kousenbroekjes die ik besteld had voor mijn dochter! Mooie kleuren en perfecte pasmaat. Ik heb alleen een beetje langer moeten wachten op de bestelling, maar voor mij was dit geen probleem.

Vlugge en correcte levering !

Vlugge en correcte levering

Niet tevreden over een paar sokken en kreeg een ander paar, gratis, toegestuurd. Heel klantvriendelijk!

Adequaat en correct zeer prettig zaken doen

Adequaat en correct zeer prettig zaken doen. Snelle levering, korte lijnen antwoord op mijn vragen en een perfecte afhandeling van oneffenheden.

slecht

had een legging besteld maar bleek achteraf paar maten te klein te wezen en het kon niet retour dus zit je met een legging die niet past en nee ik bestel hier niks meer

Hoi Magreet, wat vervelend om te horen dat je legging te klein is. Maar wat vreemd dat je legging niet terug mag zoals je meld. Want katoenen leggings mogen altijd terug ook als je ze gepast heb. Dus ik weet niet hoe je hier aan deze informatie komt. Alleen zijn de retourkosten voor je zelf en krijg je de totale aankoopkosten terug. Dus je legging mag gewoon terug hoor.

voor de tweede keer bij deze winkel besteld. En dat zal ik blijven doen prima producten en assortiment, snelle levering

Fijn

Goede website en opties geleverd

Heel blij met mijn bestelling. Prachtige kwaliteit sokken. Heel blij mee.

ik ben blij met de aankoop.

Bestelling is goed aangekomen

Keurig geleverd goed product

60 denier legging zit perfect en mooi van kleur

Snelle en goede levering. Mooie producten.

Snel en naar behoren geleverd. De mails kwamen wel steeds in m'n spam terecht, wat wel vervelend is.

Topkwaliteit!

Wat een fijne warme sokken! Ik heb snel koude voeten en de heren Merino wollen kniekousen houden mijn voeten tijdens het wandelen echt warm. Ze zijn van hele mooie kwaliteit en afwerking. Zakken niet af en zitten perfect. Echt een aanrader!

Snel, goed verpakt en prachtig materiaal

Snel in huis. Het materiaal ziet er goed uit. Mijn moeder is er blij mee zeker omdat de maat XXL slecht te verkrijgen is in leggings.

Alles past goed en voelt ook goed

Prinma sokken

De sokken zijn helemaal naar verwachting en de verzending is keurig verzorgd. Is voor herhaling vatbaar!

Passen perfect

Passen perfect en heb heerlijk warme voeten.