Slecht, omdat DHL niet op de aangekondigde tijd bezorgd heeft.

Bedrijven die door DHL laten bezorgen sla ik over, wanneer ik iets wil bestellen. DHL stuurt een bericht dat ik niet thuis was en bezorgen de volgende dag. Een kaartje in de brievenbus als bewijs dat ze geweest zijn ontbreekt altijd. Dat is nu nu al zo vaak voorgekomen dat ik alleen bestel bij bedrijven die door Post NL laten bezorgen.

Hoi John altijd vervelend als de bezorging niet goed gaat. Wij zijn helaas overgeleverd aan de kwaliteit van de Chauffeur in jouw wijk. Excuses voor het ongemak en wij gaan dit melden bij de vervoerder.

Prima verzorgd!!

zeer snelle levering, mooie leggings!

Zeer snelle levering en mooie leggings!

zeer goed

Snelle levering, heerlijke Bamboe sokken. De Stapp sokken zijn warm en comfortabel

Perfect!

Levering keurig optijd. Sneaker sokken zijn heel fijn.

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit, goede maat en snelle levering

Prima sokken voor een prima prijs.

Ook de gevoerde panty bevalt goed. En vanaf nu wil ik alleen nog naadloze sokken of lekker warme wollen sokken. Snel besteld en snel bezorgd, ik kom zeker terug.

Uitstekend.

Uitstekend en snelle levering.

Goede service, snelle verzending

Veel keuze Mooi systeem door spaarpunten die er aan het eindbedrag ook weer direct afgetrokken kunnen worden Telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk Denkt mee en verleent goede service Snelle verzending

Snelle service maar retour is een ramp

De kosten om terug te sturen zijn nog duurder dan de sokken Jammer, ook de manier van retourneren staat niet duidelijk aangegeven. Voor mij nooit geen bestelling meer bij sokken online

Hoi Mc, Altijd vervelend om dit te horen, zeker omdat er onder elke pagina van onze webshop alle informatie staat. zie hieronder. Informatie Klantenservice Veel gestelde vragen Verzending Retourneren Ruilen Spaarprogramma Over ons Garantie Account Onze excuses dat het helaas niet duidelijk is overgekomen.

Heel goed!

Ik ben heel tevreden! Ruime keuze, snelle levering. En het spaarsysteem wat men hanteert, is ook heel fijn!

eindelijk ze passen

heel erg blij mee, ze passen.

Prima geregeld.

Precies doen waar de naam voor staat. Sokken bestellen en snel gelverd krijgen voor een mooie prijs. Niks mis mee

snel bezorgd, ziet er goed uit, past prima

sokken keurig verpakt en snel geleverd. goede kleur. passen goed, sluiten goed aan en zakken niet af. Voorlopig zeker positief beoordeeld, maar zullen zich in het gebruik nog moeten bewijzen.

Sokken van goede kwaliteit, nette prijs en vlot geleverd.

Snelle en goede levering

Blij met mijn aankoop.

Uitstekend, alles volgens afspraak.

Conform afspraak en dat is fijn

De bestelling is goed afgeleverd en dat is fijn

Ik was iets vergeten en heb een mail gestuurd naar sokken online met de vraag of er nog een artikel aan de bestelling toegevoegd kon worden. Antwoord was: geen probleem, zeg maar wat er nog bij moet. Ik heb de bestelling de volgende dag ontvangen incl. extra artikel. Super service!

Per ongeluk de verkeerde maat maillot besteld. Heb gebeld en werd meteen herstelt. Netjes te woord gestaan. Pakketje snel en netjes thuis ontvangen.

Snelle verzending en heerlijk warme voeten met deze mooie Marino wollen sokken.

Zie boven.

Goede en snelle levering

Goed product

vervelend

Over de snelheid ...vind ik het helemaal oke daar is niks van te zeggen. Maar de maat klopt gewoon helemaal niet schrijf de maat als XL of L Normaal past mij XXL altijd dus dit is triest dat het in me kast ligt en gebruikt en niet meer aan kan toch weer 25 euro

Hoi Anita, Wat vervleend om te horen en wat jammer dat het vermelden van de pasvorm niet duidelijk is overgekomen zeker omdat wij dit weten en daarom zo goed mogelijk vermelden. Wij hebben netjes bij de omschrijving het volgende gemeld. dus extra vervelend als dat niet goed overkomt. LEGGINGS vallen klein houd ons schema aan voor de beste pasvorm!!! Aanbevolen Maatschema van sokken-online: 34/38 maat S/M 38/42 maat L/XL 42/44 maat XXL 44/46 maat XXXL Let op! Deze maten komen niet overeen met de maten die aangegeven zijn op de verpakking van de leverancier! TIP: Was altijd uw leggings voor gebruik dit bevordert de pasvorm en langdurig gebruik.