Helemaal wat ik verwacht had!!!

Prima levering!

Voor het eerst besteld, levering snel door de brievenbus! Zal zeker weer bestellen!

Fijne sokken en goed geregeld.

De pantoffelsokken passen prima en zijn heerlijk warm. Het bedrijf doen wat ze beloven!

Prima sokken tegen een scherpe prijs!

Fijne warme wollen sokken

Zoals ik al aangaf zijn de sokken warm. Goedkoper dan in de winkel en je hoeft de deur niet uit makkelijk online bestellen.

Snelle , bezorging en goede communicatie!!

Fijne sokken

Prima behulpzaam snel goede service.

Niets dan lof. Ik ben uiterst tevreden, snel antwoord en hulp op mijn vraag. Pantykousjes zijn aan slijtage onderhevig, dus ik kom zeer zeker terug!!

Dunnere sokken dan verwacht, verder prima

Tot zover prima!

Heb ze voor het eerst aan en wat mij opvalt ze zakken niet af!!!! Heerlijk!!!!! Heb ze dus nog niet gewassen, weet niet hoe ze zich houden in de was, we zullen zien..... maar tot zover prima kniekousen!!!!

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Veel keuze, goede prijzen en snelle levering. Dik in orde.

Alles netjes en snel ontvangen

Top service en super fijne sokken

Snelle levering en product is zoals verwacht

Snelle levering en product is zoals omschreven. Contact met het bedrijf is ook makkelijk en ze reageren snel.

Hoi Sabrina, dank je wel voor je aanpassing en hopelijk krijg de de sokken van het andere bedrijf alsnog binnen. want niks is vevrelender als je iets besteld en je bestelling komt niet binnen en je kan geen contact krijgen bij het desbetreffende bedrijf. Nogmaals dank en graag tot de volgende keer.

Goede service en kwaliteit van geleverde product!

heel tevreden over ganse lijn

Perfecte producten, super service

De keuze is reuze, goed maatadvies. Perfecte producten. Bestellen liep niet helemaal lekker, na een belletje, meteen geregeld en opgelost. Bedankt.

snel bezorgt

ben erg blij met de panty"s, passen goed. en geen kritiek!

Goede service.

Had een maillot besteld voormijn dochtertje, wilde hem samen met haar aantrekken, scheurde de naad op de billen ineens. Had een nieuwe besteld, maar kreeg het geld van de 1e kapotte maillot terug gestort. Wat een service!! Dikke duim voor jullie!!

Veel aanbod, ook voor kinderen!

Snel

Heb bestelt en de volgende dag al binnen. Rop

Zeer goede kwaliteit

Sokken zijn prima kwaliteit en snel geleverd

snel geleverd en van goede kwaliteit

De bestelling werd snel geleverd en de artikelen zijn van prima kwaliteit tegen een nette prijs.

Top sokken

Snelle levering. Erg fijne sokken. Zeker een aanrader

Dik tevreden

Gebruiksvriendelijke site, nette prijzen en snel geleverd.

Prima kwaliteit en betaalbaar

Voor het eerst bij sokken online besteld, ervaring goed

Snelle levering! Goeie kwaliteit panty’s