perfect

Eerste bestelling gedaan En supersnel geleverd Dus een aanrader ik kom de volgende keer zeker terug Thankx

GOEDE SERVICE

DE BESTELLING IS ALTIJD OP MAAT.

Overzichtelijk alles snel in huis!

De site waar ik steeds bij terug kom Zoeken via kenteken heel handig! Mijn apk's snel weer door de keuring ๐Ÿ˜‰๐Ÿ‘Œ

Snel netjes

Snel, netjes en compleet geleverd

Snelle levering en redelijke prijzen

Uitstekend, ga zo door!

Ik ben er goed geholpen, ik had de linker in plaats van de rechter draagarm besteld , ze gelijk gemaild en door hun aangepast dus toch de goede thuis, de volgende dag Top

snel en goede prijs

Snel en goede prijs

Goed en snel

Snel en goedkoop origineel onderdelen!

Prima bedrijf!

Bij automot spiegel besteld voor mijn bus. Spiegel werd netjes op tijd geleverd en goed verpakt en tot alles voor een scherpe prijs.

Perfect bedrijf!!

Zeer tevreden klant!

Snel en handig!

In ons gezin hebben wij vier auto's minstens 10 jaar oud en daar markeert nogal eens wat aan, automot is heel betaalbaar en dat is wel zo handig in deze tijden, bij een garage ben je een vermogen kwijt zoveel mogelijk zelf doen is ook nog leuk. automot is mijn rechterhand En veel flotter dan andere apps! Automot mag blijven!!!

Tot nu toe zeker de beter Dan de rest

Zeer goede prijzen,snelle levering en ruim assortiment. Top!

Fijne no nonsense webwinkel met zeer goede prijzen en merken,een aanrader!

Snelle verzending

Prima prijzen!

Had het en in 2 dagen

Positief niet de laatste keer.

Nice.

So far what I ordered, they came in time on the 3rd day since I ordered. I am pleased with their services

Goede prijzen, levering wat trager dan online staat

Goed en snel geregeld.

Goede prijzen

Goede prijzen, redelijk snelle verzending. Levering is nogal traag met GLS, maar die schuld ligt niet bij Automot.

Automot zelf is beste maar levering GLS is slechtse!

Niet meer GLS of DPD gebruiken aub!

Supper ๐Ÿ‘๐Ÿป

Heb zeer slechte ervaring bij andere auto onderdelen leverancier kwa inpakken en verzenden. Bij automot.nl top in gepakt en verzonden en netjes op tijd ๐Ÿ‘๐Ÿป voortaan mijn auto onderdelen bestel ik bij automot.nl ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Super goed kan niet beter

Altijd goed en snel ik kan het aanbevelen zeker weten doen

Goed en snel geregeld voor een mooie prijs.

Goed en snel geregeld voor een mooie prijs.

Prima en goedkoop

Verzending kost heb ik wel moeite mee en er kan verschillende onderdelen op een auto dat is heel verwarring voor mensen die weinig kennis hebben over auto's

Goed bedrijf eerst keer besteld top

Besteld en binnen redelijk tijd geleverd super bedrijf