Goed bedrijf eerst keer besteld top

Besteld en binnen redelijk tijd geleverd super bedrijf

ook

Top bedrijf

Goede snelle service

Ik had de verkeerde gasveer besteld. Mail gestuurd met teks en uitleg. Ik hoefde alleen het verschil te betalen en paar dagen later het ik het in huis.

Snel en goedkoop

Geen klachten op tijd geleverd

Goed en goed verzorgd

Goed geregeld

Snel en correct

Snelle service en melding als je zelf toch het verkeerde bijna besteld

Goedkoop mooi product snel geleverd

Goedkoop mooi product snel geleverd

Perfect levering

Kwaliteit, prijs, snelle levering, past.

Goede service!

Snelle levering, jammer dat het mijne niet geleverd kon worden,na retourzenden snel het geld terug,top!

prima service, goede prijs & levertijd

woensdagmiddag bestelling geplaatst, donderdagochtend telefonisch nog een onderdeel nabesteld, zaterdagochtend alles in één keer geleverd.

Vlot en duidelijk

top bedrijf

snel ,goede prijzen, betrouwbaar

Onderdelen op voorraad die ik nergens anders kon vinden.

Was bij het bestellen even in twijfel omdat het bedrijf niet is aangesloten bij een keurmerk oid. maar het pakte prima uit.

Verkeerde levering (geopende doos)

Ik had een raammechanisme,links voor, MAXGEAR 28-0229 voor een audi A4 besteld. Levering van een geopende vuile doos, met vermelding van het juiste onderdeelnummer, 28-0229, op de doos. Blijkt dat na het volledig demonteren van het oude raammechanisme, het nieuwe raammechanisme niet past. Het nieuwe is nl. van een rechtse deur(28-0230). Waarschijnlijk terugname goederen die in een verkeerde doos zijn gestoken? Daar sta je dan alles open liggen en geen materiaal. Heb dan maar 2 uur extra werk geïnvesteerd en van de 2 slechte, een werkend raammechanisme te maken. Voor mij geen automot meer.

goede sevice

Probleem met de vervoerder waardoor het een dag later werd. Ze zouden een nieuw pakketje sturen als ik het de volgende dag niet had gehad.

Goede service vriendelijke

Snel kwaliteit goedkoop

Goed altijd goede onderdelen

Goede service en goede prijzen

Top service. Het onderdeel wat ik moest hebben stond niet op de site. Even gebeld en het was zo voor elkaar.

Prima webwinkel voor automaterialen en gereedschap.

Ze hebben niet alles maar wel veel. Zeer scherpe prijzen en snelle levering. Met name gereedschap kun je hier goed inkopen.

snel en correct

snelle en correcte levering en niet duur.

Beste Service!

Gewoon perfect! beter kan niet!

Over automot.nl