Onbetrouwbaar, artikel teruggestuurd, geen geld terug en reageert niet op mails.

Helaas onbetrouwbaar gebleken. Een besteld artikel ongeopend teruggestuurd en (met track trace) ook aangekomen. Daarna, ondanks enkele herinneringen, helaas niets meer van gehoord

Juiste onderdelen voor goed prijs

Goedkoop En veel sneller Dan autodoc, binnen 2 dagen in huis.

Snel en perfect service

Weer perfect !

Beste service!

Top veel beter dan duitse auto-onderdelen winkel

Klote!

Onderdelen verkeerd geleverd door automot, 1 keer contact gehad aangezien ze extra informatie van mij nodig waren. Daarna niet weer contact kunnen krijgen gebeld en meerdere malen gemaild. Denk alstublieft een keer na als u hier wilt bestellen!

Super en echt niet moelijk onderdeel omruilen, had paar keer verkeerde onderdeel besteld, makkelijk omruilen. Rafael zoekt nooit raar problemen. Ben echt blij en kom zeker terug.

Goedkoop is duurkoop

Snel geleverd maar niet geschikt voor mn auto goedkoop is duurkoop dat blijkt wel weer

Toppers!

TOP!

perfect

Eerste bestelling gedaan En supersnel geleverd Dus een aanrader ik kom de volgende keer zeker terug Thankx

GOEDE SERVICE

DE BESTELLING IS ALTIJD OP MAAT.

Overzichtelijk alles snel in huis!

De site waar ik steeds bij terug kom Zoeken via kenteken heel handig! Mijn apk's snel weer door de keuring 😉👌

Snel netjes

Snel, netjes en compleet geleverd

Snelle levering en redelijke prijzen

Uitstekend, ga zo door!

Ik ben er goed geholpen, ik had de linker in plaats van de rechter draagarm besteld , ze gelijk gemaild en door hun aangepast dus toch de goede thuis, de volgende dag Top

snel en goede prijs

Snel en goede prijs

Goed en snel

Snel en goedkoop origineel onderdelen!

Prima bedrijf!

Bij automot spiegel besteld voor mijn bus. Spiegel werd netjes op tijd geleverd en goed verpakt en tot alles voor een scherpe prijs.

Perfect bedrijf!!

Zeer tevreden klant!

Snel en handig!

In ons gezin hebben wij vier auto's minstens 10 jaar oud en daar markeert nogal eens wat aan, automot is heel betaalbaar en dat is wel zo handig in deze tijden, bij een garage ben je een vermogen kwijt zoveel mogelijk zelf doen is ook nog leuk. automot is mijn rechterhand En veel flotter dan andere apps! Automot mag blijven!!!

Tot nu toe zeker de beter Dan de rest

Zeer goede prijzen,snelle levering en ruim assortiment. Top!

Fijne no nonsense webwinkel met zeer goede prijzen en merken,een aanrader!

Snelle verzending

Prima prijzen!

Had het en in 2 dagen

Positief niet de laatste keer.