Nice.

So far what I ordered, they came in time on the 3rd day since I ordered. I am pleased with their services

Goede prijzen, levering wat trager dan online staat

Goed en snel geregeld.

Goede prijzen

Goede prijzen, redelijk snelle verzending. Levering is nogal traag met GLS, maar die schuld ligt niet bij Automot.

Automot zelf is beste maar levering GLS is slechtse!

Niet meer GLS of DPD gebruiken aub!

Supper 👍🏻

Heb zeer slechte ervaring bij andere auto onderdelen leverancier kwa inpakken en verzenden. Bij automot.nl top in gepakt en verzonden en netjes op tijd 👍🏻 voortaan mijn auto onderdelen bestel ik bij automot.nl 👍🏻👍🏻

Super goed kan niet beter

Altijd goed en snel ik kan het aanbevelen zeker weten doen

Goed en snel geregeld voor een mooie prijs.

Goed en snel geregeld voor een mooie prijs.

Prima en goedkoop

Verzending kost heb ik wel moeite mee en er kan verschillende onderdelen op een auto dat is heel verwarring voor mensen die weinig kennis hebben over auto's

Goed bedrijf eerst keer besteld top

Besteld en binnen redelijk tijd geleverd super bedrijf

ook

Verkeerde levering (geopende doos)

Ik had een raammechanisme,links voor, MAXGEAR 28-0229 voor een audi A4 besteld. Levering van een geopende vuile doos, met vermelding van het juiste onderdeelnummer, 28-0229, op de doos. Blijkt dat na het volledig demonteren van het oude raammechanisme, het nieuwe raammechanisme niet past. Het nieuwe is nl. van een rechtse deur(28-0230). Waarschijnlijk terugname goederen die in een verkeerde doos zijn gestoken? Daar sta je dan alles open liggen en geen materiaal. Heb dan maar 2 uur extra werk geïnvesteerd en van de 2 slechte, een werkend raammechanisme te maken. Voor mij geen automot meer.

Top bedrijf

Goede snelle service

Ik had de verkeerde gasveer besteld. Mail gestuurd met teks en uitleg. Ik hoefde alleen het verschil te betalen en paar dagen later het ik het in huis.

Snel en goedkoop

Geen klachten op tijd geleverd

Goed en goed verzorgd

Goed geregeld

Snel en correct

Snelle service en melding als je zelf toch het verkeerde bijna besteld

Goedkoop mooi product snel geleverd

Goedkoop mooi product snel geleverd

Perfect levering

Kwaliteit, prijs, snelle levering, past.

Goede service!

Snelle levering, jammer dat het mijne niet geleverd kon worden,na retourzenden snel het geld terug,top!

prima service, goede prijs & levertijd

woensdagmiddag bestelling geplaatst, donderdagochtend telefonisch nog een onderdeel nabesteld, zaterdagochtend alles in één keer geleverd.

Vlot en duidelijk

top bedrijf