Goede prijs

tevreden, snelle service

tevreden, snelle service

Uitstekend voor mij als klant!

De bezorging van het boek was buitengewoon snel. Heel erg gewaardeerd.

Makkelijk te bestellen en snelle levering met tracking

Boeken in nieuwstaat en erg snelle levering.

Zoals in meerdere beoordelingen gelezen, moest ook ik zoeken naar de lichte beschadiging. Boeken in nieuwstaat en de levering boven verwachting snel. Voor herhaling vatbaar.

Ik had een boek besteld en de dag daarna was het al binnen.

Mooie boeken aan een voordelige prijs.

Snelle afhandeling en levering. Mooi aanbod. Enkel jammer dat de leveringskosten voor België groot zijn. Het zou handig zijn om vanaf een bepaald bedrag de verzendkosten te verminderen of weg te laten.

Snel bezorgd, heldere communicatie- top

Goed verpakt ook.

Niets op aan te merken.

Hele positieve ervaring met Boeklin. Het was mijn eerste aankoop bij hen maar er zullen er nog vele volgen denk ik.

Duidelijke site en zeer vlotte service

De site is overzichtelijk. Mijn boek was de volgende dag binnen. Zag er zeer goed uit en heel voordelig!

Eenvoudig bestellen, vlot geleverd

Wel op prijs letten, verzenden naar België is duur

Fijne winkel

Fijne winkel, niet alle boeken aanwezig die ik soms zoek maar een zeer groot aanbod! Fijn dat het vanaf 20 euro gratis verzenden is!

prima en keurig op tijd geleverd

mooie prijs

Scherpe prijzen, snelle verzending

Scherpe prijs, super snel verzonden! Gratis boekenleggers erbij gekregen, erg leuk. Wel (nog) wat beperkte keus in boeken.

Goedkoop en snelle levering

Snel en goedkoop

Ruime keus en snelle levering

Er zijn boeken 'voor elk wat wils' en de levering is correct en snel

Geweldig!!

Alleen jammer dat jullie maar 1 exemplaar meer hadden van De Avantgardisten van Sjeng Scheijen.

Snelle levering, boeken goed verpakt!

Snel geleverd, boeken zijn goed verpakt, waardoor deze zonder beschadiging aankomen, heel fijn!

Was wat verkeerd gegaan met de bestelling, maar werd alsnog nagestuurd

Mooie boeken en snelle levering

Het is een snel geleverd, goed product.

Het boek is naar verwachting en kwam netjes aan.

Snelle levering, keurig verpakt.

In Corona tijd is boeken online bestellen wel zo veilig

Ik lees op dit moment echt veel. Ook herlezen doe ik nu. Maar altijd fijn om aantal boeken in de wachtrij in huis te hebben

Mooie prijzen voor mooie producten

Zowel het zoek-, bestel- en bezorgproces verliep soepel! En beter compliment kan je tegenwoordig niet krijgen! ;-)

Matig

Lastig online te bestellen. Ik koop altijd boeken in voor lees kringen, maar andere boekhandels van boekwinkeltjes zijn veel gemakkelijker.