Snel geleverd en netjes verpakt

Ik kende de site niet maar is professioneel

Prima website, snelle verzending en netjes verpakt!

Het boek kwam snel, en was prima verpakt.

Héél tevreden over de bestelling en bezorging.

Héél tevreden over de gang van zaken. wat betreft de bestelling, en super blij met de boeken. Beslist een.klant van jullie geworden.

Boekkaft beschadigd

Helaas kwam een deel van de bovenkant van de kaft beschadigd binnen, was blijkbaar in verdrukking kapot gegaan maar toch besloten deze naar mij te versturen. In de winkel had ik deze nooit gekocht, nadeel van online shoppen. Maar niet netjes van de medewerker vind ik. Tijd bezorging was wel ok

Snel geleverd, prima verpakt

Snel geleverd, prima verpakt.

onduidelijk en helaas verkeerd

ik zocht via Google naar luisterboeken van mees kees. daar kwam ik direct op deze site. helaas was na levering duidelijk dat dit niet om een luisterboek ging. dus een flinke tegenvaller voor de kinderen op vakantie.

Alles heel duidelijk

Boeklin is een duidelijke en overzichtige webwinkel. Goede communicatie en lage prijzen. Snelle verzending en stevige verpakking.

Verrassende keuze

Als hergebruikende lezer zoek ik eerst naar een gebruikt exemplaar voordat ik op zoek ga naar nieuw. Verrassend grote keuze bij deze verkoper en een nette verzending. Ook fijn: er staat duidelijk aangegeven op welke dagen er ingepakt en verzonden wordt. Geen gejakker in het verzendproces dus, wat mij betreft een plus in deze te snelle maayschappij.

Mooi aanbod en snelle levering

Mooi aanbod en snelle levering

Snelle betaling en snelle levering

Snelle levering, mooi boek, prettige site. Dat je bijdraagt aan het milieu is op deze manier mooi meegenomen

Verkeerde informatie op website, boeken te laat

Helaas had ik last-minute nog een aantal boeken nodig om cadeau te geven. Op Booklin werd geadverteerd met informatie dat ik de boeken de volgende dag in huis zou hebben. Uiteindelijk kreeg ik de boeken twee dagen later en dit was te laat om ze op tijd cadeau te doen. Als ik dit vooraf had geweten bad ik ze nooit op deze website besteld. De boeken zijn verder prima en in orde.

Goede prijs en snelle levering

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Zeer positief

Ben gebeld om Te overleggen over de beschadiging in het boek. Daar zijn weg goed uit gekomen!!

Goede prijs en Snelle levering

Hele fijne ervaring!

Duurde een dagje langer dan eerst aangegeven maar verder een hele goede ervaring!

Supr groot aanbod Snelle levering

Prima ervaring met dit bedrijf.

Als boven.

Ging helemaal perfect

Ik was even verbaasd dat ik een pakket van Boeklin ging ontvangen. Maar toen het kwam, bleek het een boek te zijn dat ik had voor besteld voordat het uitkwam. Het was Amalia, prinses van Oranje. Het werd bezorgd in stevige verpakking (wat ook nodig is voor een hardcover). De bezorging en verpakking waren perfect en het boek ook.

Soepel

Makkelijke webside, snelle bezorging.

Efficient

Snelle aflevering. Goed te volgen met track and trace!!!

Snelle levering en mooie boeken

Ik heb kinderboeken besteld voor in de klas. Hele mooie boeken voor een leuke prijs!

Zeer snelle verzending

Boek binnen notime binnen