Het bestel- en afleverproces loopt heel vlot. Goede prijzen. Ik denk alleen dat ik met een misprint te maken heb, want de titel op de rug van het boek is verkeerd gespeld. Daar kan ik op zich wel mee leven, maar het ziet er een beetje vreemd uit (‘Labrododle’) en zou gek zijn om cadeau te geven bijvoorbeeld.

Mooie boeken

De boeken waren in veel betere staat dan ik had gedacht. Snelle levering. Een boek was er niet meer en meteen kreeg ik m'n geld terug.

Super snel geleverd!!!

Goed verpakt, goede communicatie

Uitstekend.

snelle levering, uitstekende staat van boeken

zie hierboven

Goed boek tegen laagste prijs!

Netjes en snel bezorgd na bestelling

Supersnel en goed geleverd!

Supersnel en goed geleverd! thx

Snelle levering, boek ziet er uit als nieuw. Heel erg tevreden!

Goede communicatie

ruime keus, overzichtelijke website. Goede communicatie

Perfect!

Voor het budget dat ik voor een cadeau had kon ik twee boeken kopen. En niet onbelangrijk was de nelle levering en de mooie boeken! Ik ben blij!

Prettig contact

Hoezo?

Snel en netjes

Bestelling de volgende dag in nette staat ontvangen.

Mooie aanbieding/goede prijs. Boeken netjes en snel verzonden.

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering, goede prijs

Gewoon top!

Bestelling geplaatst, volgende dag geleverd. Gewoon goed. En zoals beloofd.

Ik ga hier zeker nog erns bestellen!

De boeken waren niet duur ..en werden in goede staat......snel geleverd. Ik ga hier zeker nog eens bestellen.

Snelle levering, prima. Jammer dat er in de boekenweek geen boekenweekgeschenk bij zat, die had ik graag gewild. Dus wat dat betreft had ik achteraf liever ergens anders besteld. Daarnaast helaas ook nog de 20% boekenweekkorting misgelopen, die zondag in ging (ik had zaterdag besteld). Als dat eerder aangekondigd was had ik wel een dagje gewacht...

+++++alles perfect verlopen+++++

+++++alles perfect verlopen+++++

Uitstekende webshop

Uitstekende webshop..overzichtelijke webshop. Uitstekende communicatie. Zeer snelle afhandeling en verzending. Product zoals beschreven. Zorgvuldig verpakt. Geen onnodig verpakkingsmateriaal. Prima service. Bedankt!

Ik had ze even opgebeld (fijn een direct nummer en direct contact) en mijn verzoek werd meteen ingewilligd!

snelle bezorging

Snelle bezorging en goed ingepakt

Snel en zorgvuldig

Heb een zeer goede ervaring met Boeklin. Vriendelijke toonzetting en accurate berichtgeving. Snelle afhandeling in stevige verpakking.

Heel vlotte bestelling

2 dagen na bestelling ontving ik de boeken, top!