Bijzonder goede conditie boek

Mooie boeken voor een zeer nette prijs

Prijs kwaliteit top. Zeer netjes verpakt

Snelle en goede service

Boek in goede conditie. Juiste prijs. Snelle bezorging.

Prima service & kwaliteitsmateriaal

Content

boeken zagen er goed uit

Niet veel andere ervaringen, dit was pas de tweede keer waarvan de eerste via bol com.

Snel bezorgd, goedkope prijs!

Snelle en goedkope levering, ontzettend fijn

Zondag besteld, en op woensdag al in huis, had nog nooit op deze site iets besteld dus was een gok of het wel zou komen, (in deze tijd moet je zo goed opletten met waar je iets besteld) maar voor dit bedrag wilde ik de gok nemen.. Ga in de toekomst zeker vaker  kijken of ik het via deze site leverbaar is en dan zien ze me zeker terug als klant, kan het iedereen aanraden..

Snel, makkelijk en leuk verpakt!

Snel, makkelijk en leuk verpakt!

Snel bezorgd tegen een scherpe prijs

Snel bezorgd tegen een scherpe prijs

Afgeprijste boeken op tijd geleverd!

Ik had boeken voor een goedkopere prijs dan de nieuwprijs besteld ivm met mogelijke lichte schade. Deze was nauwelijks te bekennen! En de boeken waren snel aan huis geleverd. En omdat ik een nieuwe klant was kreeg ik 15% korting, dus was het bestellen echt voor herhaling vatbaar. Niets op aan te merken tot nu toe.

Goed hoor

Goeie keuze

Zeer goed !!

Correct geholpen, Produkten zeer snel aan huis geleverd.

Snel en makkelijk

Snel geleverd en hoefde niet thuis te zijn omdat het door de brievenbus paste ^_^

Mijn eerste ervaring met Boeklin, is mij uitstekend bevallen, vooral doorgaan zo. Ik zal deze firma zeker aanbevelen.

Bestelde boeken al de volgende dag in huis. Goed= stevig verpakt en als extraatje bij beide een boekenlegger cadeau

Snel geleverd en in uitstekende staat

Mijn bestelling werd snel geleverd en de boeken waren in uitstekende staat. Dank, ik ga zeker nog eens bestellen!

Snelle levering en netjes verpakt.

Ik kende dit bedrijf nog niet maar zij hadden het boek dat ik als aankomend docent Nederlands moet lezen. Althans een advies van mijn docent als extra achtergrond informatie. Even zoeken op de site, bestellen en snel in huis (3 dagen)

ben erg tevreden

accuraat met de indruk van persoonlijk

Eerste keer besteld op Boeklin. Ben zeer tevreden met de levering en de snelheid er van. Zeer handig een boekenlegger erbij gekregen van booklin,zo weet je nog waar je kunt bestellen.

Goede website, levering snel genoeg, prima prijs.

Zie boven

Supersnelle levering!

Helemaal goed!

Teleurstellende kwaliteit

Het boek is smoezelig en beschadigd, dat stond niet op boekwinkeltjes.

Sbelle levering

Boek zag er keurig uit. Ruime keuze aan boeken, kom zeker bij jullie terug wanneer ik weer wat nodig heb.

Snelle levering en netjes verpakt.