Ik ben heel tevreden

Mijn boek netjes en op tijd bezorgd, heel stevig verpakt in de brievenbus

Goede boeken voor een goede prijs. Graag categorie historische romans.

Vlotte levering, mooie prijs

uitstekend

snelle en correcte levering, boeken zoals verwacht

Boeken verkeren in de staat waarin ze beschreven zijn. Je komt dus niet voor verrassingen te staan!

Uiteindelijk prima

De betaling was even verwarrend. Kreeg eerst een ander nummer,wat niet te gebruiken bleek. Betaling derden o.i.d.? Verzending was snel.

Supersnel en duidelijk.

Snel geleverd. Goed verpakt in dubbel papier en tot slot ook nog een fijne boekenlegger in elk boek.

Heel goed.Snelle levering.Goede prijs

Goede service en nette levering

Goede service en nette levering

Zocht twee tweedehands boeken Keek op boekwinkeltjes .nl Kwam Boeklin tegen Twee boeken besteld . Lage portokosten ( misschien wel bij boekenprijs opgeteld ?) Gekocht snel geleverd keurige boeken netjes verpakt Zeer tevreden

Het was een prima en snelle service

Als goed

Fijn bedrijf

Duidelijke website en snelle service. Ruim aanbod van boeken.

Goed qua logistiek maar mijn bestelde product kwam beschadigd aan.

Goed qua logistiek maar mijn bestelde product kwam beschadigd aan.

Mooie betaalbare boeken.

De boeken die ik besteld had waren snel geleverd. Goed verpakt. Zeker de moeite waard. Ga hier zeker vaker bestellen als mijn plaatselijke boekwinkel desbetreffende boek niet snel kan leveren.

Prima.

Prima.

Snelle en keurige levering

Besteld en de volgende dag al in huis! Keurig (in bruin papier, ik hou er zo van!) verpakt.

Fijne boeken

Ik heb niet zo veel geld om alle boeken voor de volle prijs te betalen, dus dit is voor mij een uitkomst

fijne boeken, tegen een leuke prijs

De site is een feest met veel keus en leuke prijzen. Ik heb alles gevonden wat ik zocht, en meer. Een aanrader !

Snelle afhandeling en bezorging

Het bestellen ging simpel en snel de bevestiging en de volgende dag had ik al een fraai boek in handen. Nu geen zorgen om het boek te lenen voor komende leesclub.

Perfecte kwaliteit en snelle service

Makkelijk plaatsing van mijn bestelling, snelle levering en perfecte kwaliteit van het product. Echt een aanrader!

Boek in uitstekende orde ontvangen

Gewoon perfect geregeld

Boeken met een “foutje” maar ik zie dat foutje niet. Perfect verpakt en goedkoop.

Een fijne ontdekking

Dit was voor het eerst dat ik Bürkliplatz ontdekte en heb meteen iets besteld. Net binnen, dus nog niets gelezen, maar in prima conditie thuis afgeleverd. Een fijne ontdekking.