Mooi boek en goede service!

Een prachtig boek voor een zeer goede prijs en binnen een dag thuis bezorgd. Heb niets meer te wensen dan dat.

Snelle verzending. Ik weet dat er iets van een beschadiging was, bij het boek, maar het viel mij mee. Prima service.

Uitstekende en zorgvuldige dienstverlening

Snelle behandeling van de bestelling en daarna snelle levering. Héél goed.

Goede ervaring

Boek voor de goedkoopste prijs hier gevonden. Snelle verzending.

Ik verwachtte dat het boek er slechter uit zou zien omdat er ‘gebruikt’ bij stond. Het was een echte verrassing dat het boek er als nieuw uit zag. Kennelijk zijn ze echt streng bij het controleren van de boeken. Top!

Uitstekend.

Zoals gewenst.

goede site, snel verzonden en keurige boeken

Bestelling en communicatie verliep duidelijk en snel. Ik kreeg twee nieuwe boeken binnen.

Snel en in goede staat

Top verkoper

Fijne overzichtelijke website. Makkelijk besteld en snel verzonden. De boeken zijn in erg goede staat!

Prachtige boeken voor een klein prijsje!

De boeken die ik heb besteld zien er mooi uit en de levering was snel

posotief, alles OK

xyz

Goed.

Snelle levering en netjes verpakt.

Prima, niet zo duur, snel en goed verpakt.

Zocht dit boek en Boeklin was de goedkoopste aanbieder. Een goede ervaring professioneel en snel geleverd.

Netjes en snel.

Zoals hierboven al staat. de bestelling was er snel. netjes verzenden als een klein pakje,zodat de verzendkosten laag blijven.

Snelle verzending en keurig verpakt.

Snel

Prima! Dan

Geen enkel probleem gehad, boek was op de afgesproken datum aanwezig. Prijs ook oke!

Uitstekend; zeer snelle levering

N even zoeken op internet naar een boek stuitte ik op Boeklin. Uitgebreid assortiment en lage prijs. Levering was uitstekend, maar bovenal snel.

Mooie,duidelijke communicatie.

Goed verpakt,ook mooie prijs voor het boek.Goedkoper dan elders.

Goede levering

Prima verzorgd. Had geen haast met pakje zodat de wat latere levering geen probleem was.

Super snelle levering en een goede prijs.

Super snelle levering en een goede prijs.

Scherpe prijs, snelle en goede levering

Onbekend maakt onbemind. Een check op de site kiyoh maakte dat ik er vertrouwen in had. Beloften helemaal ingelost.

Correct geregeld!

Bestelling verliep vlot, levering idem. Boek was in goede conditie. Kortom... tevreden klant!