Van A tot Z oké.

Dit was mijn eerste bestelling bij Boeklin. Het zal niet de laatste zijn.

zeer goed

snel en correct

Zeer snelle levering

Voordelig en snel!

Makkelijk te bestellen,boek euro's voordeliger als elders.

Niet blij mee, nat en gerimpeld boek

Boek werd bij regenweer in de brievenbus geplaatst, en gezien er enkel karton omheen zat is het boek nu helemaal gerimpeld en gevlekt. Dit moest een kerstcadeau worden maar zo kan ik het echt niet afgeven :-( Een plastic folie erom heen, zoals anderen het doen, had dit kunnen verhelpen.

Prima op tijd en netjes antwoord op mijn vraag.

Mijn bestelling op tijd gekregen tot volle tevredenheid

Snel geleverd. In 1 dag.

Eerste ervaring was goed en snel.

Snelle levering, prima prijskwaliteit verhouding

Snelle levering, ruime keus, prima prijs kwaliteit verhouding

Alles verliep perfect

Beste prijs, betaling en bezorging (op tijd en netjes verpakt)

Ruime keuze, snelle levering

Zeer tevreden over mijn bestelling. Binnen een dag mijn boek besteld en geleverd.

snelle levering, scherpe prijs

Ik heb twee kookboeken besteld die in nieuwstaat zeer snel werden geleverd tegen een lagere prijs dan de nieuwprijs.

Gedaan wat beloofd was

Geen negatief commentaar

Aantrekkelijke prijzen en snelle levering

Boeken en andere artikelen voor aantrekkelijke prijzen. Snelle levering. Netjes verpakt. Jammer dat je gelijk aangemeld wordt voor de nieuwsbrief.

Helemaal oke!

Volgende dag in goede orde huis.

Prima geregeld

Het boek is op tijd bezorgd

Hele goede ervaring, zal hier zeker nog eens kopen. Supersnelle levering.

Goede service en uitstekende boeken

Ik heb een pas verschenen kookboek besteld met 10 euro korting vanwege een ' beschadiging'. Ik was heel benieuwd wat ik zou krijgen en hoopte dat de beschadiging mee zou vallen, maar tot mijn verbazing kan ik helemaal niks beschadigdst aan het boek ontdekken. Gratis, snel en netjes verzonden. Een blije klant dus.

Snelle levering. Eenvoudige bestelwijze

Op zoek naar een specifiek boek belandde ik bij deze online winkel en omdat die het boek op voorraad had en aantrekkelijk geprijsd heb ik dadelijk aangeschaft. Welnu, programma was makkelijk door te lopen. Enkele dagen later werd het boek bezorgd

Nette site, groot assortiment, snelle levering!

Helemaal goed!

snel! betrouwbaar en goed, dank je

Alles prima, zo snel!

Goed vergelijken

Ik zocht een boek en dat was op de site veeeel goedkoper. Dus goed om hier even te vergelijken.

Keurig uitziend boek en heel vlot bezorgd

Alles tip top, enkel de website heeft mankementen...

Het bestelde was sneller in huis dan verwacht! Ook in perfecte staat. Als ik één opmerking mag maken gaat deze over de website: Wij hebben boeken gekocht: Als de een schrijver/schrijfster intikt krijg je wel die boeken te zien maar alsook van andere auteurs... (en dat vraag ik niet) Als je verdere info wil over een boek en je klikt erop, alles OK maar: wil je een stap teruggaan is alles verloren!!! -> terug auteur intikken, enz...