Goede communicatie en duidelijkheid dat één van de boeken een lelijke bladzij had!

Alles goed

Snel toegestuurd gekregen .Boeken zien er netjes uit.

heel goed

snelle levering, goede prijs, duidelijke website

Makkelijk en goede prijs en goede levering

Fijn om zonder paswoord Ed een bestelling te kunnen doen.

5 van de 6 goed!

Ik heb 6 boeken besteld. 5 zien er heel netjes uit, geen grote zichtbare gebreken, bij 1 wat vlekjes. Het 6e boek echter valt uit elkaar, het is verkeerd gelijmd waardoor de bladzijden eruit vallen en het dus niet leesbaar is. Toch 10 euro voor dat boek betaald, dus erg jammer. Verder goed verpakt en snel verzonden, dus daarover geen klachten.

Leuke prijs, goede klantenservice

2 kinderboeken gekocht voor een fijn prijsje. Goed en snel geholpen door de klantenservice bij de aanschaf. Alleen de boeken waren heel licht beschadigd bij aankomst, alsof ze al even in een boekenwinkel gestaan hadden. Desalniettemin toch tevreden gezien de prijs en de service en die slijtage hebben we er net onze dochter anders toch na 1 dag op zitten.

Zeer goede ervaring

'S avonds boeken besteld en de volgende dag in huis top

Bestellen ging snel. Bezorgen ook. Alleen jammer dat het boek in een kartonnen verpakking verpakt was en deze was door de regen nat geworden toen het door de postbode bezorgd werd. Het boek was gelukkig niet nat. Voor de prijs vond ik het boek tegenvallen.

Prima boek, snelle levering.

Correcte en snelle afhandeling

NIets daaraan toe te voegen

Snelle bezorging

Snelle bezorging en fijne website. Enige wat ik opmerkelijk vond was dat het boek niet in folie zat. Keuze voor Boeklin omdat het boek bij Boeklin goedkoper aan werd geboden dan op andere sites.

Snel en niet duur.

Snelle verwerking na mijn bestelling.

Klantvriendelijk en snel 1!

Overzichtelijk om te zoeken, en een vlotte afhandeling. Dit adres ga ik zeker onthouden en zal ik ook doorgeven aan anderen.

Vlotte afhandeling van bestelling tot bezorging. Ben tevreden.

Houden goed contact en geven een goede prijs

Snel gestuurd, veel keus en goed verpakt!

Zie hierboven

Super!!

Super goed verpakt zodat de boeken niet beschadigen. Amper/geen beschadigen aan mijn boeken ook al worden ze wel met die titel verkocht. Ik raad deze webshop zeker aan!

Snelle correcte levering en zeer goed verpakt. Chapeau!

Fantastische ervaring dat boeken ook heel goed verpakt kunnen worden zonder beschadigingen. Snelle en correcte levering. Ik kom zeker terug voor eventueel andere bestellingen. Ook heel handig dat er een of meerdere boekenleggers bij worden geleverd. Dat is net dat extraatje. Leuk!

goede service1

Snelle levering en goed verpakt verzonden!

Vooral de informatievoorziening is goed geregeld. Het product wordt goed verpakt afgeleverd. Kortom prima, houden zo!

heel tevreden

boek geheel volgens beschrijving en snel opgestuurd

Na de bestelling werd in goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en deze werd na de mail op tijd bezorgd

Snelle service en netjes verstuurd

Mijn eerste ervaring met Boeklin was prima! Snelle service en netjes verstuurd.

Goedkoop, vlotte levering, perfect product.

Goedkoop, vlotte levering (met track & trace), perfect product.