Snel en netjes

Snelle levering en netjes verpakt.

Afspraak/levering wordt correct uitgevoerd.

Levering en afwikkeling worden correct nagekomen. Binnen een week volgt de eerste "aanbieding"...!!

Boek als omschreven in goede staat

Super snelle levering !

Ik ben heel tevreden met de snelle levering en de aantrekkelijke prijs .

Geregeld boeken te vinden voor een scherpe prijs

De boeken en prijzen zijn prima, ik vind de zoekfuncties echter niet handig op de website.

Snelle levering, nieuwe boeken voor een lage prijs

Snelle levering, nieuwe boeken voor een lage prijs

Snelle levering, goede conditie

Uitstekend!

Snel en plezierig.

Positief en goede prijs voor het boek

Het gekochte boek, dat helemaal nieuw was, was goedkoper dan bij andere aanbieders. Bezorging was op tijd en een brievenbus-pakket was ook echt een brievenbus-pakket dat simpel door de brievenbus-opening paste.

Mooi boek voor een scherpe prijs

Snelle reactie,prima boek milieuvriendelijk ingepakt en in vergelijking laag geprijst.

Snel geleverd en goed verpakt

Gewoon goed

Snel en netjes

Net boek, supersnel afgehandeld en goed verpakt verzonden.

Snelle en goede levering. Tevreden

Snel, goed verpakt.

Zie boven. Kwaliteit boek goed.

Goedkoper dan anderen

Scheelt behoorlijk in prijs met andere leveranciers en snelle levering, fijn!

Tevreden. Alleen jammer dat de bezorging op zich liet wachten.

Snelle levering en zeker niet te duur. Boek besteld en binnen 48 uur al in huis, top! zal zeker nog eens terugkeren

Boeken ok

Netjes verpakt, snel verzonden, helaas met DHL, die bezorger hier, is er eentje die ze gewoon moeten ontslaan. Te lui om te lopen en zeer onbeschoft.

snel en netjes

zondag besteld en de eerst volgende bezorgdag kreeg ik de boeken. heel blij met snelle levering. boeken perfect (nieuw en zonder beschadigingen)

Boeklin, in één woord: fantastisch!!

Mijn ervaring met Boeklin is fantastisch, daar het bedrijf klantvriendelijk is, goede e-mail weergeeft, het gevraagde boek door mij zéér nauwkeurig werd verpakt, een snelle verzending èn de prijs ver onder de andere aanbieders ligt.... Ik geef daarom dit bedrijf een “zeer goed” cijfer en mijn complimenten en ga zo door!!! Vriendelijke groeten, Carolina Engels

Snelle en correcte levering!

De afgesproken bestelling werd snel en correct geleverd.

Excellent !

Excellent !

Keurige afhandeling

Afhandeling van de bestelling goed verlopen, werd op de hoogte gehouden en bestelling werd binnen heel redelijke tijd bezorgd

Boek naar wens en snelle afhandeling

Boek in goede staat. Snelle verwerking, waardoor ik het boek ook snel in huis had.

Vlotte bestelling

Alles verliep vlot van bestellen tot levering