Zeer snelle levering

CPU’s gekocht bij RedShell. Snel een track and trace ontvangen en bijna binnen 24u op de deurmat. De producten zijn helemaal in orde. Aanrader!

Klantvriendelijk

Aangekochte onderdeel ging niet samen met mijn moederboard. Na vriendelijk telefonisch contact tot een oplossing gekomen. Heel erg fijn!

Direct geannuleerd door RedShell

Product gekocht. Direct door Redshell gebeld dat ze het product niet gaan uitleveren want ze kregen van hun leverancier te horen dat het product daar op was. Ik heb een koopovereenkomst met Redshell, niet met hun leverancier.

Laptop was niet op voorraad volgens Redshell maar volgende dag wel beschikbaar voor hogere prijs.

Laptop bestel tegen een scherpe prijs. De volgende dag gebeld door Redshell dat deze laptop niet op voorraad was en dat ze de laptop de komende maanden niet binnen zouden krijgen. In overleg de aankoop geannuleerd. De volgende dag stond de laptop plots wel weer in de webshop voor een hogere prijs

Zeer klantgericht

Er bleek een kabeltje te missen bij de bestelde 75 inch monitor. Dit kabeltje zou af fabriek gewoon bij de monitor in de doos behoren te zitten, maar helaas. Na mijn melding bij RedShell werd er de volgende dag contact met mij opgenomen door Natascha van de afdeling Customer Support. Ik heb gedurende de afhandeling fijne communicatie ervaren, zowel telefonisch als schriftelijk. Zij heeft ervoor gezorgd dat we alsnog het ontbrekende kabeltje hebben ontvangen. Goede communicatie met een super service!!

Hi John, Bedankt voor deze mooie review en dat je hier de tijd voor hebt genomen! Gelukkig hebben we het probleem met de kabel kunnen oplossen. De complimenten zal ik zeker doorgeven aan Natascha en hopelijk zien we je snel terug bij ons! Gr. het RedShell Team

Fantastische Customer Support!

Ik heb bij Redshell een prijzige videoconferencing webcam gekocht waarvan helaas na een tijdje de microfoon het niet meer deed. Na melding bij Redshell kreeg ik razendsnel reactie van Natascha die echt goed meedacht met oplossen van het probleem. Uiteindelijk bleek dit niet op te lossen en kreeg ik zonder discussie mijn geld retour. Perfecte Customer Support!

Hi Onno, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. We vinden het vervelend dat het probleem met het product helaas niet op te lossen viel maar we zijn blij om zulke mooie complimenten te ontvangen wat betreft de Customer Support. Hopelijk mogen we je in de toekomst helpen met de aanschaf van hardware, maar nu zonder problemen met het product :) Gr. het RedShell Team

Even wat onduidelijkheid, maar perfect opgelost!

2 disks besteld, waarvan er in eerste instantie (vanuit de website gezien) direct 2 verstuurd zouden worden. Echter kwam er slechts één aan. Na een belletje bleek er vanuit het distributiecentrum slechts één voor deze order te zijn "gepikt". Dit stond ook zo op de pakbon, dus het issue was snel opgelost en de volgende werkdag had de postbode ook de 2e disk afgeleverd. Al met al zeer prima opgelost. Fijne medewerking!

Snelle levering en scherpe prijs.

3 Stuks HP SAS disks besteld. Prijzen vergeleken en RedShell sprong er positief uit. Order was goed verpakt en snel geleverd.

Goedemiddag, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven! Fijn om te horen dat je de producten van HP goed en snel hebt ontvangen. Hopelijk tot snel :) Gr. het RedShell Team

Snelle levering !

Zeer snelle levering !!

Hi Steef, Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering, dank je wel voor het compliment! Hopelijk kunnen we je in de toekomst snel weer helpen met hardware :) Gr. het RedShell Team

super !

snelle feed back en goede service ! vrijdag besteld maandag in huis !

Hi Brian, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Fijn dat we je hebben kunnen helpen met de aanschaf van de producten en hopelijk zien we je snel weer terug! Gr. het Redshell Team

Meedenken en service gericht

Er is bij ons een een project opgestart waarbij HP hardware voor benodigd was en waar wij hadden totaal geen ervaring hadden. Hoewel wij ook de nodige gegevens hebben kunnen vinden op het Internet, hebben wij het ook zeer prettig ervaren dat de medewerkers van RedShell met ons mee dachten en oplossingen aandroegen die ook gebruikt zijn. Van wat er besteld is, is alles keurig verpakt en op tijd geleverd. Top gedaan team!

Hi Sybran, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven en zeker bedankt voor de mooie complimenten. Wij vinden het prettig dat je onze hulp vraagt bij het uitzoeken van de juiste oplossing, dat is onze kans om te laten zien welke kennis wij hebben en welke service wij verlenen buiten de verkoop van producten om. Tot een volgende keer! Gr. het RedShell Team

Goede en snelle service

Het bestelde was in een perfecte conditie.

Hi Adolph, Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent en dat de producten aan je verwachtingen voldoen. Hopelijk kunnen we je vaker helpen met de aanschaf van hardware! Gr. het RedShell Team

Trage afhandeling.

Dockinstation besteld; 'Beschikbaarheid: 75' , 'Afleverdatum: 1-2 dagen'. Dinsdag besteld en betaald, op vrijdag staat de order nog steeds op 'Verzendstatus: Nog niet verzonden'. Niet best......

Hi Jan, Dank je wel voor je review. Wij hebben dit telefonisch en per e-mail al besproken en helaas is er iets misgegaan bij de leverancier die de order niet verwerkt heeft. Hierdoor is het product niet tijdig verzonden en is er ook geen bericht vanuit de shop gegenereerd dat het product onderweg is. Wij leren hier uiteindelijk ook weer van en gaan dit meenemen in onze interne beoordelingen en procesverbeteringen m.b.t. onze leveranciers. We vinden het jammer dat we niet aan de op de shop gemelde levertijd hebben kunnen voldoen, nogmaals onze excuses hiervoor. Ik hoop dat we in de toekomst de kans krijgen je te kunnen laten zien dat we hieraan hebben gewerkt. Het product is zoals besproken afgelopen dinsdag bij je afgeleverd, ik hoop dat het hiermee opgelost is. Gr. het RedShell Team

precies gekregen wat er is besteld

Hi Hanc, Dank je wel voor je review! Fijn dat wij je konden helpen met de aanschaf van hardware, mocht je een volgende keer producten nodig hebben dan helpen we je graag weer! Gr. het RedShell Team

Zeer goed meedenkend personeel

Ik had schijnbaar iets besteld waar een medewerkster al bij dacht, dat kan niet kloppen en inderdaad, ze was zo lief het bestelde te anuleren en het geld werd zonder meer terug gestort. Petje af hoor.

Dank je wel voor je review Frans. We proberen altijd zo goed mogelijk mee te denken met onze klanten dus dit is een heel mooi compliment! Het kan altijd gebeuren dat er iets wordt besteld wat uiteindelijk niet het juiste product is, dan is het aan ons om het zo goed mogelijk op te lossen! Gr. Kelsey

Pluspunten

Goede communicatie

Dank je wel voor je review met 5 mooie sterren Raymond! Fijn dat we je hebben kunnen helpen met de aanschaf van hardware en hopelijk kunnen we dit in de toekomst weer doen! Gr. Kelsey

perfect, zeker aan te bevelen

Dank je wel voor deze mooie review, ondanks dat er soms weleens iets verkeerd kan gaan vinden wij het ook erg fijn als we het snel en goed kunnen oplossen en zo de klant tevreden kunnen houden! Hopelijk kunnen wij je vaker helpen in de toekomst met aanschaf van hardware. Gr. Kelsey

perfect, zeker aan te bevelen

Dank je wel voor je review en de 5 sterren, wij zullen uiteraard in de toekomst blijven streven om 5 sterren te mogen blijven krijgen! Gr. Kelsey

perfect, zeker aan te bevelen

Dank je wel voor je review en je feedback Hans. We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen met de aanschaf van hardware en het is prettig om zo'n mooi compliment te mogen ontvangen! Hopelijk mogen we je in de toekomst nog vaker helpen. Gr. Kelsey

goede service, goed behandeld

Dank je wel voor je review en je feedback Gerjon. We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen met de aanschaf van hardware en het is prettig om zulke mooie complimenten te mogen ontvangen! We zullen in de toekomst gaan werken aan het punt om zo de shopping ervaring nog beter te maken. Gr. Kelsey