Snel en goed product

Snelle bezorging en leuke hanger

Supersnelle levering, leuk product

Supersnelle levering, leuk product

ik kocht een sleutelhanger

snelle levering, goede kwaliteit en ik ga zeker vaker bestellen

Uitermate slecht.

Een sleutelhanger bestelt en pas na 9 dagen ontvangen. Geef ik als beoordeling een dikke 1. Vervolgens word ik zowat gesmeekt om een 8 of hoger te geven in ruil voor het aankoopbedrag terug te storten. Echter ging ik daar niet mee akkoord. Toen kreeg ik de vraag wat ik dan zou willen. Echt niet normaal gestalkt via de mail. Uiteindelijk gezegd dat zij een etentje konden geven (natuurlijk weet ik dat zij dat niet zullen doen). Toen werd ik zwaar beledigd en de volgende dag weer. Deze mensen hebben echt niets te doen en dan nog niet op tijd een bestelling kunnen opsturen. Ik vind het niet gek dat zij 30 procent minder bestellingen hebben daardoor. Dat zei degene die mij steeds lastig viel. Dit is via de site van Bol.com gebeurd.

Uitstekende service.

Tot 17:00 besteld morgen in huis. Bestelling gedaan om 18:00 en bij opmerking geplaatst of levering de volgende dag nog ging lukken. Netjes mail terug gehad Dat het voor 80% ging lukken. Levering inderdaad de volgende dag.

Zeer slechte ervaringen

Geven postnl de schuld dat er een storing is bij postnl. En vervolgens leveren ze weer niets omdat ze het niet hebben. Zeer slechte communicatie. Gaat via BOL.COM deze zijn ook op de hoogte gebracht. NOOIT MEER HIER BESTELLEN

Snelle reactie, vandaag besteld morgen geleverd!

Er werd zelfs nog een andere suggestie voorgesteld om mijn sleutelhanger nog mooier te maken. Top - bedankt - een echte aanrader!

mooi product en snel geleverd

Mooi

Snelle levering en mooie sleutelhanger.

Super snel

Iets gekocht, wat extra informatie erbij ingevuld en netjes volgens afspraak gedaan. Goed en stevig ingepakt. Kortom: zo moet het zijn

Prachtige producten en snel geleverd

Geweldig goede en snelle service

Wat een ontzettend goede en snelle afhandeling van de bestelling

Goed product en snelle levering.

Pluspunten

Prijs zo laten zonder verzendkosten.

Pluspunten

Snelle levering & stevige sleutelhanger

Pluspunten

Pluspunten

Mooi product en erg snel geleverd. Wat een geweldige service van dit top bedrijf.

Pluspunten

snel geleverd!

Pluspunten

Helemaal top snel en betaalbaar

Pluspunten

Voor mijn zoon gekocht als verjaardags kado .Hij is er dol op!

Pluspunten

Top sleutelhangers voor een goeie prijs!

Pluspunten

Super goeie kwaliteit en snel geleverde producten en service!

Pluspunten

Zeer goeie en snelle service. Sleutelhanger van Volvo ook van goede kwaliteit en pas perfect bij mijn sleutelbos

Geen verbeteringen

Pluspunten

Top product! Kwaliteit goed, prijs goed, levering snel ben er zeer tevreden mee