Zeer slecht

Mijn bestelling kwam pas 5 dagen later binnen. Navraag na 3 dagen, om duidelijkheid via de email, werd deze pas na 2 dagen beantwoord, met een excuus en dat het aan de post.nl lag. Terwijl op dat moment ook pas het verzendbericht via deze webshop kwam. Bij levering blijkt het de verkeerde afbeelding te zijn. Dus gelijk een email gestuurd voor een oplossing! Geen antwoord meer terug gekregen. Ook geen mogelijkheid om de zending terug te sturen! Echt zeer slecht!!

Geweldig!Top service ga zo door

Seutelhanger prima, gravure ontbreekt.

Sleutelhanger besteld via de site, waarbij in de omschrijving staat aangegeven dat na het bestellen gemaild moet worden naar [email protected] met de naam die op de sleutelhanger moet komen. Dit gedaan, maar helaas is de bestelling verstuurd zonder gegraveerde naam. Na hier tweemaal een mail over gestuurd te hebben die in eerste instantie in het spamfilter van dit bedrijf terecht kwam, helaas niets meer vernomen. Ik zou hier in de toekomst waarschijnlijk geen bestelling meer doen.

Super snel contact en levering

Met ons bedrijf wilden we het door ons gesponsorde team verrassen met een sleutelhanger met naam. In de winkelwagen kon ik niet ontdekken waar ik de namen kon toevoegen. Het contactformulier ingevuld en eigenlijk direct daarna kreeg ik een oplossing aangeboden. Ik heb op een maandag de bestelling geplaatst en op dinsdag (dag erna) de bestelling al ontvangen. Sneller kan volgens mij niet. Heel blij mee.

Makkelijk bestellen

Redelijk snel geleverd

Sleutelhanger was los

De sleutel hanger keting is veel te dun was los gegaan en beschadigd

Wilde deze bestelling annuleren

Sleutelhanger besteld maar door onvoorziende omstandigheden wilde ik deze toch annuleren. Vrijwel dezelfde dag er achteraan gemaild. Twee dagen hoor ik niets en opeens een mail dat de sleutelhanger is verzonden. Het gaat mij echt niet om die 5 euro maar wel hoe de order er gewoon doorheen gedrukt is.

Super service en snelle levering

Leuk klein en betaalbaar cadeautje wat ook nog gepersonaliseerd is!

Super goed

Snelle en nette levering!!

niet zo goed

ik heb een sleutelhanger besteld, die was er snel, maar helaas niet de goede. Ik heb een mail gestuurd met het verzoek de goede op te sturen, daar heb ik echter geen antwoord op gekregen. En de goede sleutelhanger is er ook niet en die hoef ik ook niet meer want de gelegenheid is voorbij. Restitutie van het bedrag zou fijn zijn. Met vriendelijke groet, Janet de Rijke

Zeer goe

Snel en klantgericht

Mooie sleutelhangers

Ik vind het alleen jammer dat de sleutelhangers niet apart waren verpakt maar verder goede service en toch goed verpakt

Behulpzaam

Zeer behulpzaam

Superservice!

Meedenken met mogelijkheden en uitvoering zoals gewenst. Snelle levering!

Besteld en volgende werkdag de 3 sleutelhangers al ontvangen.

Matig

Heb de armband nog steeds niet ontvangen

Niets ontvangen

Heb nog steeds niets ontvangen dus ik kan geen beoordelingen geven

Aanrader

Topppp service

SNEL

Op laatste moment toch nog iets vinden voor een cadeau. Volgende dag in huis en zonder verzendkosten. Artikel vluchtig kunnen bekijken helaas maar zag er mooi uit. Dit kom je nog maar weinig tegen.

Niet ontvangen!

Slecht

zeer positieve ervaring

Snelle en correcte dienstverlening en zeer vlotte communicatie per mail !!

Goede kwaliteit/prijsverhouding. Het product was snel leverbaar en zag er goed uit

Sleutelhanger leek niet op bestelde

Sleutelhanger besteld, maar leek totaal niet op afbeelding op website.

Snelle service en prijs kwaliteit