super snel geleverd

snel geleverd, precies zoals op de foto. erg tevreden. bedankt

Uitstekend!

Ik had een sleutelhanger besteld en ik kreeg het gelijk de volgende dag binnen en het was netjes verpakt en gratis verzending! Top!

Een aanrader !

Niet alles was in voorraad. Maar zeer bereidwillig om alternatieven voor te stellen en wensen te realiseren !

Verkeerde sleutelhanger geleverd.

Eerste keer verkeerde sleutelhanger geleverd, bij opnieuw bestellen werd bestelling geannuleerd. Wel 2x betaald. Klantenservice 1x gemaild, behalve berichtje dat retourzending was verwerkt wat niet is gebeurd, geen enkele reactie of de juiste wel of niet geleverd wordt.

Ontzettend snel ontvangen. Heel fijn

Snelle reactie en levering

Jongens leveren snel en correct.

Echt super snel en mooi !

Mailtjes / bestellen / bezorging ging allemaal heel snel. Mooi resultaat ook

Snelle levering, leuk product

Jongens denken met je mee

Alles is mogelijk, flexibel meedenkende jongens.

Goede ervaring zoals ik al verwacht had.

Ik zocht een sleutelhanger met een bepaald thema. Redelijk en snel gevonden op deze site. Binnen twee dagen in huis.

Goede producten, maar deel van de service kan beter

De producten zijn mooi en erg leuk, 2 sleutelhangers besteld maar opeens kreeg ik een annulering zonder toelichting. Gemaild en kreeg ik een kort (en onvriendelijk) antwoord dat 1 van de sleutelhangers niet beschikbaar was en dat ze daarom maar de hele bestelling hebben geannuleerd en moest maar zelf een nieuwe bestellen. Geld was overigens wel snel terug. Toch een nare nasmaak aan een leuk concept

Prima levering, goede communicatie en eerlijke foto's op website.

gewoon prima keurig netjes allemaal

Niet zo goed

Ik heb een 3 in een golfset besteld met een een extra losse sleutelhanger. Krijg de pin niet geleverd en heb daarover een mail gestuurd. Krijg nu wel een enquete maar nog steeds geen antwoord op mail.

Super klantenservice, en alles is in orde!

Goede en snelle levering

En netjes verpakt

Mooie hanger

Mooie hanger, voldeed aan verwachting. Was wel leuk geweest als je kon kiezen voor een leukere verpakking dan een plastic zakje.

Verkeerde sleutelhanger

Heb de verkeerde sleutelhanger binnen gekregen, maar had geen tijd om 'm terug te sturen want had 'm die dag nodig

Product mooi, maar service/bezorging niet goed

De shop claimt "voor 16 uur, morgen in huis". Ik had mijn bestelling in de nacht geplaatst, dus zeer ruim voor 16 uur. Omdat ik die dag geen verzendbevestiging had gekregen, nam ik contact via mail op. Twee dagen later kreeg ik reactie, van een persoonlijk Gmail-adres, wat dus een erg onprofessionele uitstraling geeft. "Wegens enorme drukte had het vertraging", wat kan, maar pas dan je claim op de shop aan (daar kiezen mensen tenslotte voor) en laat het aan je klanten weten. Pech was ook dat het weekend ertussen zat, dus product 4 dagen later gekregen, maar vanuit de shop dus 2 dagen te laat.

Het was snel binnen. Het enige was toen ik een mail stuurde over hoe lang het duurde voordat ik het binnenkreeg (omdat er op de site zo snel mogelijk stond), ik hier geen antwoord op heb gekregen. Verder perfect!

Goed product en snelle verzending

Prima webwinkel, mooi overzichtelijk. Makkelijk om een bestelling te plaatse en had het product binnen twee dagen in huis.

Hij is super mooi, alleen wat aan de kleine kant

Ik had deze sleutelhanger wat groter ingeschat.

Voldoed aan de levering

Bestelling wordt snel geleverd en met zorg verpakt zodat het niet kan beschadigen sleutelhanger voldoed aan de afbeelding op de site

Snelle nette levering!

Erg snel geleverd en goed verpakt! Fijn dat er gratis verzending is.